Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2011 21:57 - Благодаря ви, мили хора! :)
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3548 Коментари: 11 Гласове:
10

Последна промяна: 23.12.2011 22:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
или как да се предпазим от измами по Коледа...




Това го казвам без грам куртоазия и без грам ирония.

Тук съм от толкова много време, че мога да си позволя лукса да говоря, каквото си мисля, без хич да ми пука. Не че преди кой знае колко ми е пукало, но имаше един момент - бая си дълъг момент, бих казала :) - по-точно период - първите 2-3 месеца от моето пребиваване тук бях нещо като "обсебена". Не го крия - така си беше. За мен този блог беше станал "пъпа на майката на Вселената" или нещо такова, въпрос на терминология. :)

Причината беше, че по това време адски много скучаех на работното си място и де факто нищо не правех. Затова киснех нон-стоп в блога през работно време, че и след това - абсолютна краста! Сигурно това не е изненада за повечето хора тук, сигурно и те така са правили.

След това отидох на друга работа, която ми е доста по-уплътняваща времето и поразредих присъствието си тук, както и не му отделях чак толкова внимание. М"чи "битието определя съзнанието" са казали класиците в този жанр! :)))

Сега сериозно - през цялото това време, откакто съм тук - аз не го броя за загубено време. Наистина бих могла да свърша по-полезни за мен неща в чисто професионален план. Обаче... тук идва едно огромно ОБАЧЕ :) - нямаше да направя тези неща, които написах тук. Неща, които ми дадоха възможност не само да се изкефя максимално, изразявайки лично творчество, да заведа хората на места, които на мен са ми харесали - на концерти, балети, представления, пътешествия и пр., ами и да си кажа мнението по разни въпроси, които за мен за един конкретен момент са били важни. И е имало доста хора, които са ги прочели и коментирали. Благодаря им за вниманието!

Както казах и в предния ми пост, а съм го казвала и преди - общуването е най-важното! Иначе к"во - пИши си ги в дневничето и си ги крий под възглавката! (Сори, ако се повтарям, но това си ми е изконното мнение по въпроса за блогърстването.)

Поради това се срещам с разни хора от блога, както тук, така и в чужбинско. Не са много, но достатъчно и квалитетни :) За мен е радост, надявам се и за тях. :)

Мисълта ми е, че този блог е като някакъв мост между хората, които биха могли да споделят интересите си. Научавала съм оттук  много интересни неща, прочела съм наистина стойностни писания, независимо от тематиката. Не ми се задълбава на темата за плявата, злобата и простотията, само ги споменавам, за да не изглеждат нещата прекалено розаве-никакви. :)

И така, мили хора :) Няма да ви поздравявам с песенчица, щото е досадно. Но пък нещо друго ще измисля...


Ето, измислих го - дано ви е полезно! :)


http://kadebg.com/telefonna-izmama-s-tombola/comment-page-3/



P.S. Понеже съм добра по душа не ми се иска, ако случайно влезе някой блогър тук и да се почувства съвсем прецакан, че е изчел всичко това - давам бонус Снежанка! :)





image






Гласувай:
10



1. magicktarot - Полезно това с измамите - и преди време
24.12.2011 01:22
пак караха хората да купуват ваучери, явно и сега - но малко е сменен репертоарът...

Як постинг, Тера! Светли Празници за теб и любимите! :)
цитирай
2. hristo27 - Весело посрещане на Коледните п...
24.12.2011 09:20
Весело посрещане на Коледните празници!
цитирай
3. furiika - Весели празници, мила приятелко! ;)
24.12.2011 12:49
Много добро настроение и усмивки!
:)))
цитирай
4. tera - O- хооо, ето ги и милите хора :)
24.12.2011 14:24
magic, светли да са празниците за теб и семейството ти, а аз сега ще ходя да купя баница за утре. :)
Понеже гледам да съм максимално полезна - ще светна домакините (по-мързеливите - такива като мен :) как да се сдобият с прекрасна баница с късмети. Взимате една замразена баница с тиква (или по ваш вкус плънката) и като се поотпусне - мушвате вътре късметите, изпичате и готово! Нема месене, правене, струване - бърза и изпитана работа. Миналата година бях взела такава баница, стана си супер, гостите ме питаха аз ли съм я правила. Ми аз, кой друг - нали лично я купих от магазина, че и опекох даже ... :)))
цитирай
5. tera - Hristo,
24.12.2011 14:26
на теб също! :) А и разни Снежанки ти пожелавам... :)))

цитирай
6. tera - Здрасти, Фуриииии :)))
24.12.2011 14:27
Весели празници и поздрави на семейството! :)

цитирай
7. bapha - наздраве :)
24.12.2011 17:19

хубаво да е...
цитирай
8. tera - Здравей, Митко! :)
24.12.2011 19:09
Живи и здрави да сме, пък другото ... - нали знаеш, ще си го купим! :)))
Господ да пази българите, защото май сами не могат да се опазят...
Надраве! :)
цитирай
9. vassiko - Тера, браво !
27.12.2011 12:15
Първо се зачетох в блога, а след това се прехвърлих на http://kadebg.com
НЯМЯМ ДУМИ !
БРАВО !

Васил Коцев
Брадърхуд Черити Груп България
цитирай
10. tera - Мерси за бравото,
27.12.2011 12:42
но май е станало недоразумение. :)
Този блог си е мой и освен ако изрично не е казано нещо друго - матералите са авторски.
Обаче нямам общо с http://kadebg.com, освен че попаднах на матерала за измамите, към който съм дала линк.

Държа това да е ясно, не ми е необходимо да си приписвам чужди писания, имам си достатъчно свои.
Весели празници! :)
цитирай
11. vassiko - Още веднъж браво !
27.12.2011 14:22
Този път за доблеста !
За мен бонуса ти беше именно линка, а не снежанка... :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659410
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930