Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2011 21:54 - Елка Константинова - новата Бет Дейвис!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2930 Коментари: 6 Гласове:
10

Последна промяна: 12.11.2011 10:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Тук сигурно първо трябва да обясня коя е Бет Дейвис,

Това е холивудска звезда от миналия век, не е била красавица, но много талантлива. Моята майка е много запалена по звездите от онова време и затова съм запозаната с тематиката.

Гледах едно от последните интервюта на Бет Дейвис - след прекаран инсулт. Изключително променена, както и при всички хора след такъв трагизъм. И въпреки това - много жизнена и с чувство за хумор. Понеже е била страстна пушачка, дори и там беше с цигара и каза: "Нарочно пак съм с цигара, за да ме разпознаят хората!"
Защото беше променена до неузнаваемост  - само бледа сянка на предишната й визия. Въпреко това - харизматична,  интерсена, завладяваща...

Сетих се за това като гледах преди малко интервюто на Мартин Карбовски с Елка Константинова - Министър на образованието за периода 1991-1992 г.

Горе-долу подобна визия на това, което описах по-горе. Обаче - същият борбен дух, ясна мисъл и трезви преценки! Независимо от променената визия. Една жена, която е била във водовъртежа на властта, запазила си е емоционалността за онзи период, но го гледа с мъдра и изстрадана преценка.

Най-много й се възхитих за това, че хич не й пука как годините и проблемите са й се отразили. Сигурно е преживяла инфаркт или инсулт, не стана дума затова, а може и аз да съм го пропуснала, понеже не гледах ТВ-то  нон-стоп.

Тя се появи там, една красива жена както я помня, в новата си визия, повлияна от времето и проблемите, за което направо шапка й свалям!!!!!!!!!!!!!

Тя каза - мъдростта идва с годините, може би това е и причината да се реши на това интервю, което я показва физически непривлекателна, но същевременно много истинска и силна!

Понеже по принцип не съм почитателка на журналистиката на Карбовски, държа да отбележа, че това си беше едно истинско попадение. За което му благодаря! :)

А аналогията с Бет Дейвис... може би трябва да си пуснете търсачка или да изгледате някой неин филм, ако не сте го правили ...  Тогава ще разберете заглавието...

Лека вечер!:)










Гласувай:
10



1. syrmaepon - имам реални спомени
06.11.2011 11:28
за Елка Константинова от изборите в Стара Загора... интелектуалец прохождащ в политиката,сякаш в не свои води
цитирай
2. mileidi46 - И аз го гледах случайно...!!!
06.11.2011 14:04
И изпитах абсолютно същите емоции!!!Страхотно попадение наистина,направо останах очарована от духа и силата от очарованието,което излъчваше тази жена!!!!
Стархотно беше! Поздрави за постинга!!!
цитирай
3. tera - syrma,
06.11.2011 16:06
госпожата си е интелектуалка преди всичко. За мен беше голям шок да видя тази промяна. Но начинът, по който говореше беше страхотен - едва ли някой близък до попитиката би бил толкова безпощадно честен към случилото се с неговата партия.
цитирай
4. tera - mileidi,
06.11.2011 16:08
ако не бяха сложили на заден план нейна снимка изобщо нямаше да я позная!
Но беше страхотна. :)
цитирай
5. voxpop - Не знам само на мен
11.11.2011 20:34
ли ми излиза с тези странни знаци постингът Ви, но успях да го прочета!:)
Това да не е някакъв вид цензура, срещнах същото и при Чара... както и да е.
Страхотно попадение и от Ваша страна да направите аналогия на Елка Константинова с легендарната Бет Дейвис.

Елка беше възхитителна - емоционална и същевременно точна, естествена, истинска! И деликатна... Забелязахте ли как определи българския народ ?
Не каза, че българите са прости и ограничени, а един "много интелигентен народ, потънал в невежество":) Аз също и свалям шапка!
Поздрави!
цитирай
6. tera - Не знам, сигурно проблемът е в браузъра, сървъра, кабела, мрежата или нещо подобно :)))
12.11.2011 10:18
Не е от мен цензурата, даже нямам представа за какви странни знаци говорите.

Мерси за попадението, стремя се да мисля с главата с, а не да копирам чужди статии, само и само да ме четат.
В крайна сметка мисля, че това е място за изразяване на мнения, а не да си лъскаш егото с плагиатстване. Яд ме е, че като се зачета в някоя интересна статия, после се оказва, че е взаимствана отнякъде. Както и да е - има нужда и от популяризатори. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659612
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930