Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 22:38 - За срещите на живо...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2147 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Хе-хех, не говоря за срещите в блог.бг-то, говоря по принцип. Иска ми се да реабилитирам някакси тези срещи пред "невидимостта", породена от съвременните средства за комуникация.

Предполагам, че на всички ви се е случвало да работите с разни хора, дали от вашата фирма или извън нея, предимно по телефона или мейла. Даже много продължително време да работите с тях и никога да не ги видите.

На мен постоянно ми се случва, не че е кой знае какъв съществен проблем за работата, но винаги има една дистанция, да я наречем "дистанция на стъклото", на знам защо така ми хрумна. По-скоро е дистанция на кабела.

Обаче, ако ви се отдаде случай да се срещнете с тези хора, било на служебна среща или на парти, нещата се променят. Вече знаеш кой стои зад това име, виждал си го, говорили сте си и в следващия момент, когато имате служеби разговори по телефона или мейла, нещата стоят по друг начин. Има някаква човещинка в общуването...

Не мисля, че с това откривам топлата вода, просто споделям. Случи ми се напоследък да се срещна с такива хора и си мисля, че това определено ще е от полза за бъдещите ни "творчески" взаимоотношения. :)

Както и си мисля, че виртуалното общуване малко или много измества "центъра на тежестта", ако мога така да се изразя. Според мен е много по-важно да се срещаш с хора на живо и да си изкарваш с тях готини моменти, отколкото да се съсредоточиш в нета. Всеки сам си преценява, разбира се.

Абе, карайте си кефа на живо, това тук си е само бъзикня, ако не сте разбрали.

Лека нощ! :)))










Гласувай:
10



1. анонимен - Бъзикня е, но става най-лесно. Даже ...
28.10.2011 07:28
Бъзикня е, но става най-лесно. Даже можеш да си лежиш в леглото, ако си с мобилна клавиатура, да не говорим за това, колко много хора наведнъж могат да ти видят магариите. :)
цитирай
2. tera - Да де,
28.10.2011 11:19
ама не е същото. :)
Все едно да се печеш през стъкло.
Едно време му се викаше примерно "телефонна любов", като си говориш с някого "дълго и напоително" по телефона без да си го виждал. Но поне му чуваш гласа, а по мейла - нищо, пълен мрак, няма визуализация.
Знаеш ли колко учудена останах като видях в понеделник на едно парти хора с които само си пишем по служебни въпроси. Но пък ми беше много приятно да се запознаем и мисля, че това ще улесни бъдещите ни контакти.
Човек живее с живи хора наоколо, а не с фикции някакви.
Това ми беше идеята.
Айде, лек ти ден с клавиатурата в кревата. :)))

цитирай
3. mikino - Абсолютно съм съгласна, че срещата ...
28.10.2011 11:22
Абсолютно съм съгласна, че срещата на живо е нещо съвсем различно и по-нормално. При мен случая е същия и само веднъж в годината имам възможност да се запозная с хората на живо. Много е интересно, особено когато си има едни очаквания и изведнъж виждаш друго хахаха!
цитирай
4. tera - А, аз не говорих за очаквания :)
28.10.2011 11:35
Но се изненадах, защото другояче си представях работещите там хора, защото мястото е доста лъскаво и си мислех, че и хората са такива.
Но пък много хубаво си поприказвахме, запознаха ни и с други хора, после пък дойдоха и едни чужденци и скрепихме международните отношения. :)

А иначе ми се е случвало да говоря с колеги по телефона и да си изградя някаква представа от гласа и после като ги видя - нема нищо общо, голям майтап! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659198
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930