Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2011 21:21 - Фойерверките - нещо адски любимо! :)
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 985 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 25.08.2011 10:41





Не знам защо толкова много се радвам на фойерверки, може би защото съм Стрелец - огнен знак и всички светлини и пукотевици много ме кефят (изключвам обаче пиратките, които ненавиждам!)

Гледах пак "Черешката на тортата" след едно дълго прекъсване и фойерверките при Стенли накрая много ме израдваха.

Не мога освен това да разбера хора, които критикуват от сорта :"Яденето беше много хубаво, ама прекалено!" Ами, убаво де, яж колкото ти се иска, някой да не ти слага насила в устенцата!!! Визирам една наша доста префърцунена певица с тежнения към писателка. То това верно си е е диагноза, ама айде да не е пред всички! :))))

Шегувка! :)
Думата ми е за фойерверките. Спомням си посрещането на 21 век на площада, тогава ни прилъга една дружка и цъфнахме там в гмежта и навалицата, така и не успяхме да се видим с другата част от компанията, защото си беше голямо меле точно тогава - посрещането на 2000 година. Притиснати отвсякъде без идея да можем да мръднем посрещнахме новия век. Тогава се разгърмяха бутилки шампанско и започнаха да поливат наред като след финал на Формула 1. Бях с едно бяло палто и прикляках при всеки нов залп от бутилките, за да не ме полеят с шампанското. Мъжът ми обаче, недоразбрал (както е обикновено при мъжете :) ме повдигаше нежно нагоре :))))).

Голям майтап си беше всичко, но истинският момент поне за мен, настъпи със зарята. Беше точно над главите ни и имах чувството, че тези фойерверки са само и специално за мен! Гледах ги как се сипят отгоре и не можех да им се нарадвам!
Тези са ми най-ценните фойерверки - един прекрасен спомен от настъпващия нов век!

Почти същото чувство изпитах като гледах фойерверките след концерта на Енрике Иглесиас в София през пролетта.

Не искам да напомням един разказ на Оскар Уайлд, където се казва че пред хората "твоите фойерверки рядко ще заблестят", свободен цитат, ако се сещате за какво говоря. Но лично за мен фойерврките са си една сбъдната мечта... :)))











Тагове:   огън,


Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653486
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930