Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2011 23:26 - Защо Писковица ми трие коментарчето?
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2860 Коментари: 7 Гласове:
11

Последна промяна: 13.06.2011 23:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз нейните не ги трия, имам достатъчно доблест да ги покажа и да им отговоря.

Това е изтритият ми коментар към сърцераздирателния й пост за Тутанкамон:


22:53 Piskova,

На чист български език ще ти го кажа, дано най-накрая разбереш!

 

Изключително си досадна с това постоянно кудкудякане тук.

Води си предаването по Хоризонт и ни остави на мира в този блог да си пишем, каквото решим!

 

Тук не можеш да определяш нещата, колкото и да ти се иска. Тук си никой!

Виж колко хора те четат преко сили, направо е срамно за една журналистка толкова нисък прочит.  Ние тук сме лаици в словото, вадим си хляба с по-печеливши неща и тук само се бъзикаме...:)

Ти като си толкова известна журналистка защо ли само една клика те подкрепя?

 

Направо си е за срам...:))))



Какво ли не й е харесало в този коментар, за да го изтрие?!?

Може би истината ....

:))))))







Гласувай:
11



1. valsodar - Може би същото, което не е харесала и в моят?
13.06.2011 23:44
19:09
Много си смешна Ангелинке, сега какво ще заповядваш на останалите блогъри да те подкрепят ли?
Решението е просто, накарай Гаргов да влезе с останалите си никове тук и подкрепата ще си я имаш. Йотовата още не се е отчела, я й звънни да я питаш защо!


Коментарът чака одобрение
Постинг: Защо Тутанкамон има бан?
цитирай
2. tera - Ами защото е свикнала да й ръкоплЕскат в мухлясалия Хоризонт и си мисли, че тук е същото
13.06.2011 23:53
За какво изобщо дойде да досажда тук като е толкова "велика" май не ми е ясно? :)
Впрочем съвсем ми е ясно - скапаното й предаване има нужда от глътка чист възух, нещо ново и освежаващо и тя решила да го дири тука. Като дава "номинации" за интервюта, щото мисли че народът като е толкова оглупял ще върви след нея с проточени езици само и само да го интервюира. :) Да, има и такива елементи, явно, но слава богу доста бързо я отказаха от тъпата й идея. Иначе и досега щеше да пуска идиотизми в тази връзка. Но интервюираните й се отблагодаряват с подкрепа, значи не е била съвсем "на зян" цЕлата работа! :))))



цитирай
3. tera - Тя не харесва нищо освен собствените си,
13.06.2011 23:58
ти къде се буташ! :)))

цитирай
4. valsodar - Сега ме обвинява в психически то...
14.06.2011 00:21
Сега ме обвинява в психически тормоз, от това, че съм четял блогът й.
Хем иска да ме трият, хем се страхува от мен, като от Архангел Михаил, дошъл да я прибере, поради разхищение на мат'риала. :))

Чакам да видя дали ще ми пусне тоя коментар:

00:08 -
Така като гледам само Йотовата тихичко си стои встрани и не смее открито да те подкрепи, май тя ще се окаже най-умната от коалицията ви. Вече всички сте се събрали и сте изпаднали в екстаз, от вероятноста някой да ви се върже на простотиите и да изтрие блога ми.
Ми нека бре, нека го трият, ако това ще ви направи по-умни, по-талантливи и по-добри. Готов съм да платя тая цена и тя ще е нищожна за мен, ако за нея насреща си видя един сайт без дежурната ви простащина в него.

Коментарът чака одобрение
Постинг: Защо Тутанкамон има бан?
Автор на постинга: angpiskova

цитирай
5. tera - Видя ли, че неграмотният Стефчо е писал "Тутакамон" поне 5-6 пъти
14.06.2011 10:01
Май не е и чувал за ТутаНкамон в такъв случай, но на него му е простено разбира се, щото си е от "техните" ...
:)))
цитирай
6. rustam - Абе каква "журналистка" е Буля?
14.06.2011 11:42
тя си е една "говорителка" или радиоточка, защото с нея не се спори.
По модерацийката ще ги познаете. Под мотото, че трие "само" обидни коментари, тя манипулира блога си само с такива, които й са удобни.
Всичко, което не й отърва или показва глупостта й, е изтривано.
Клишета и предъвкани изтормозени до втръсване неща са основата на писаниците на Пискова.

Сутринта й обясних, че "олицетворението" е несъотнесимо към човек и че е едно от най-амортизираните клишета на полуграмотните журналисти. Тя се обиди и ми "забранви" да пиша. това е положението. Както се казва - Малограмотници, от всички блогове, обединявайте се при радиоточка "Хоризонт"
цитирай
7. boristodorov56 - Ангелинка - гордата говорителка по радиоточката, която бабите на село не са чували.
14.06.2011 12:23
О, Ангелинка отдавна не пуска немисислещите като нея и най-вече несъгласните с нея да коментират в блога и.
Просто се прави на интересна и се чудя като е толкова голяма и видна радиожурналистка кво търси тук, освен свежи идеи за ашладисване.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4654371
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930