Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2011 22:04 - Що ли пък Тутанкамон имал БАН?
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 5821 Коментари: 35 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





Изобщо не знам и честно казано хич не ми дреме!

Това си е негова работа с админите на сайта и там да се изяснява.

А че тук се е вдигнала врява в курника по този въпрос, показва само колко е паднало нивото на сайта, за съжаление.

Лично аз нямам почти никакви впечатления от този блогър.

Но ако в крайна сметка модераторите на блога са предприели някакви мерки спрямо хора, които нарушават правата на блога, това си е тяхно право.

Блогове не се трият или налагат банове за черните очи на някого.

И аз съм била с БАН, не е болка за умирачка, айде споко!





Гласувай:
12



1. vetronoska - Напълно си права.
13.06.2011 22:08
цитирай
2. tera - И аз така си мисля :)
13.06.2011 22:14
Тази предизвикана масова истерия е направо смешна!
Дирижира се от хора, които смятат, че сайта им е някаква бащиния и могат да налагат някакви техни правила.
Просто няма как да стане!
Крайно време е да го разберат. Дори и по простата причина, че ние сме тук в този сайт мнооого преди те да узнаят за него.

Ако не им харесва - айде друм!
Да си водят радиоточките или к'вото там и да ни оставят на мира! :)))


цитирай
3. tera - На него може и да не му дреме,
13.06.2011 22:16
но агитката яко се е вкопчила в темата! :)

цитирай
4. mikaela19 - Дори и ти:)Щом си посветила постинг ...
13.06.2011 22:22
Дори и ти:)Щом си посветила постинг на това:)ако не ти дремеше тук щеше да има нещо друго:)
цитирай
5. tera - Въпросът е принципен
13.06.2011 22:28
Колкото и да изглежда несериозно това място, то си е същото като навън!

Не съм дошла тук, за да ме командари някой, да ми налага директиви, да ми казва какво да мисля, да ме облъчва с пост-комунистическа енергия или да ми налага шибаното си мнение!

Това е място за СВОБОДНО ПИСАНЕ НА СВОБОДНИ ХОРА!

Тука няма или поне не би следвало да има указания какво и как да се пише!
Ако някой ми идва със скапаното си социалистическо мислене и ми налага някакви норми - веднага ще му кажа ДГД!

Много моля, който иска да налага мнението си да го прави някъде другаде, а не тук! И без тъпи фуклявщини на професионална тема, нека бъдат оценени там, където се фукат.

Това място, поне според мен има друг смисъл, а не избиване на комплексарщина.

цитирай
6. tera - "Посветила" е доста силно казано :)
13.06.2011 22:32
Според статистиката имам 554 поста, едва ли си чела и 10% от тях. :))
Пиша за съвсеееем други неща по принцип, но когато дивотията и простотията започват да излизат извън нормите, не мога да си затрая, сори. :)

цитирай
7. анонимен - "пост-комунистическо ми...
13.06.2011 22:38
"пост-комунистическо мислене", "скапано социалистическо мислене". Почерпена ли си или предпочиташ "демократско оригване"?
цитирай
8. tera - kushel,
13.06.2011 22:44
ти изобщо прочете ли за какво става дума в поста?
Или само като видиш думата "социалист" и скачаш като бик на червено?

Прочети постовете по повод бана на тутанкамон и тогава може да схванеш какво съм искала да кажа.
За "комунизЪма" с теб идеите ни се разминават, но това не е повод за разправия.

Смисълът на поста е друг!

цитирай
9. tera - Напротив, Пискова, напротив...
13.06.2011 22:58
Не се мери с мен по акъл, ако обичаш :)
Печеля повече от сдухани журналя по Хоризонт и не ми трябват служебни командировки, за да обикалям света :)))
цитирай
10. tera - @12 И пак Пискова...
13.06.2011 23:01
Както виждаш не ти трия тъпите коментари, защото няма от какво да ме е шубе! За разлика от хората, дето ги друсат комплексите! :)

цитирай
11. анонимен - Естествено, че съм ти прочел пос...
13.06.2011 23:05
Естествено, че съм ти прочел постинга, а в другите споменати блогове никога не съм влизал, защото не са ми интересни. Не знам дали скачам като бик на червено, но на самообявили се демократи наставници - моментално.
цитирай
12. valsodar - Точно така Пискова
13.06.2011 23:06
angpiskova написа:
който не е умен, няма шанс да стане и такъв:)


За вашата персона изпитвам сериозните притеснения, че ако глупостта даваше криле, вие щяхте да се носите в неконтролиран полет из висините на стратосферата.
цитирай
13. tera - Радо,
13.06.2011 23:11
дръж се кавалерски, не ядосвай дамата , моля!

Току-виж се пръкнал нов профил дето да те оплюва, а и мен покрай тебе! :))))


цитирай
14. valsodar - Те вече имат нов създаден такъв
13.06.2011 23:24
И той бе подготвен да влезе в употреба, само че май вече не им стиска, след като се знае кои точно видни наши съблогъри стоят зад него.
цитирай
15. tera - @15 Куш,
13.06.2011 23:30
не се хващай за думата, а за темата.
цитирай
16. tera - @16 Радо,
13.06.2011 23:32
май мнооооого си настъпил гъ-жата по мазола щом е разбунила целия блог в твоя чест! :))))))

цитирай
17. tera - @18
13.06.2011 23:34
Блогове нови оплювателски винаги ще има, номерът е най-накрая админите да започнат да ги режат от корен, още след първите сигнали. Иначе си става пълно блато, огласяно от хоризонтските жаби... :)


цитирай
18. tera - @ 19,
13.06.2011 23:35
И аз така - много съм толерантна, виж коментари 11 и 12 :)
(уви, вече ги няма - г-жата си ги е изтрила...:(
цитирай
19. mt46 - !
13.06.2011 23:46
Е, БАН-ът не е болка за умиране... Нещо като хрема... Минава за една седмица... Чудно ми е защо е тая пушилка?!...
цитирай
20. tera - @24 mit,
13.06.2011 23:57
ти май не разбираш. :)

Тук не е въпросът за бана на Тутанкамон, въпросът е, че разни хора правят НОВИНА от това! Дигат си рейтинга.

Тук сме филиал на Хоризонт, ако не си на ясно! :)))

цитирай
21. mt46 - Много добре разбирам...
14.06.2011 00:23
Просто "новината" е пресилена... Още малко и ще я съобщят по "Хоризонт"... :))
цитирай
22. vishnichka - Айде, бе, не нам тия...
14.06.2011 10:21
"Изобщо не знам и честно казано хич не ми дреме! А че тук се е вдигнала врява в курника по този въпрос, показва само колко е паднало нивото на сайта, за съжаление."


Тера, ти се превръщаш в един от преките примери за кудкудякането по незначителни въпроси и като поредната блогърка, на която от нищо и никой не й пука, ама се скъсва да пише за това.... Вика му се жажда за внимание и няма нужда от обяснения, че не е, постингите ти го правят вместо теб!!!
цитирай
23. tera - Няма какво да ти обяснявам, щото не ми дреме!
14.06.2011 10:22
:))) А ти чие внимание се мъчиш да привлечеш с "градивната критика"? Не, не ми обяснявай, нема нужда :)
цитирай
24. tera - Vishna,
14.06.2011 11:21
колко пъти ще прередактираш този нещастен коментар? Дотук са 3 пъти, ако за всяко нещо се туткаш по толкова време, докато го измислиш... мамма миа....

Постингите ми са моя работа, пиша каквото реша и не дължа никому обяснения по въпроса.
Като те дразнят, не влизай тук. Иди си гукай с "командира" и ме остави на мира :)))
цитирай
25. vishnichka - Ми айде да ти обясня, че връзката не ми е добра и затова редактирам, и добавям,
14.06.2011 11:45
ако и ти го правеше, щеше да пишеш по-малко глупости...

Не се ласкай излишно, не горя от желание да влизам при теб, Тера, а коментирам, защото си на корицата на сайта и дано те махнат по-бързо оттам, че иначе ти няма да спреш да се излагаш, (другите по врявата всеки за себе си поне има основания), но пък заемаш мястото на нещо читаво и заслужаващо да се прочете...
цитирай
26. kasnaprolet9999 - Беше ми интересно да прочета пос...
14.06.2011 12:05
Беше ми интересно да прочета постинга на блогера валсодар и всичките коментари с цел да си изясня, какво се случва в блога. По тази причина бях и при пискова и се отбих при теб.Сега обаче направо се спусна мъгла в главата ми, лудост ще ме хване от простотиите, които се случват в блог.бг. Толкова ли няма с какво да се занимават блогерите, та водят тези безмислени войни.Ех, знаех си аз, че ми е най-добре в гората при моите билки, какво ли правя още тук. Исках да бъдете физически здрави и полагам грижи, но явно трябва да се обърне повече внимание на това, което става в главите ви. Не сте добре, модераторите са за бой, че ви пригласят, ама и вие се чудите как да се хапете един друг. Не влизам често в блога ти, както и на тутанкамон, рустам, пантич, микаели, щракалки и т.н. По тази причина не мога да взема отношение и да раздавам правосъдие. Само искам да кажа на всички участници в битките, че е истина това "Каквото посееш, това ще пожънеш." Тава, което се случва тук е огледало на случващото се в нашата държава. Историята показва, че вътрешните раздори отслабват държавата и всяко общество. За това сме на този хал. Трябва повече култура в общуването и повече позитивизъм.Призовавам всички ви към разум, във всеки има по нещо хубаво и трябва да се акцентира върху него, а не да се вадят мръсните ризи на показ. Никой не е съвършен, а тук би трябвало да показваме най-доброто от себе си.Във всеки има по нещо хубаво и трябва да се акцентира върху това, а не да се вадят мръсните ризи на показ. Така се настройват хората един срещу друг. Никой не е съвършен, а тук би трябвало да показваме най-доброто от себе си. Така мисля.
цитирай
27. tera - Vishna,
14.06.2011 12:40
какво си се запънала тука и влизаш по сто пъти след като пиша глупости?
Поредното оправдание на смотаняците - все някой друг им заемал мястото.
Като си скучна и те четат пет човека не съм ти виновна, айде чао!

цитирай
28. tera - пролет,
14.06.2011 12:44
виж коментарите на Вишната, с която никога не съм имала някакви взаимоотношения и не я чета. Идва тук да ме критикува за това, че съм написала пост, който бил на корицата. Това я дразни.
Ето ти нагледен пример за глупави и безсмислени дрязги. Какво повече има да се чудиш.
цитирай
29. valsodar - Обикновенно, това е въпросът който ...
14.06.2011 12:50
Обикновенно, това е въпросът който повечето блогъри си задават, когато видят някой в избрани, препоръчани или горещи в челна страница на сайта - Защо него, а не мен?

На по-мързеливите им остава възможността, да репликират в някоя от темите, където се чувстват по-уверени, та белким някой ги забележи и да посети и техният блог.

Тия, дето се имат за тарикати, се опитват да блеснат с коментар, с който да забият авторът в земята и всички да почнат да цъкат с език - Глей бре, гледай какво говедо са качили пак модераторите на челна, а тоя как си му го рече, направо го заби в земята! Я да го видим кой е тоя бре?!

( в тая категория понякога съм влизал и аз, когато съм бил изкушен )

Третата категория е най-рядката и най-трудно забележимата в сайта. Те рядко четат, това което им се препоръчва на челна, хвърлят най-много по едно око, но тихо и кротко продължават да си копат на собствената си нивичка, в собственият си блог, без да ги е грижа особвнно много за славата и суетата човешка.
Точно тези, са най-трудни за откриване, защото обикновенно точно те, могат най-много да ти кажат в постингите си.

Понякога, макар и рядко, нищо от казаното по-горе не е вярно, цари мир, хармония и разбирателство, всички се обичат и уважават взаимно, но ... чакай, това май бе сън?
цитирай
30. tera - Радо,
14.06.2011 12:54
много често това е разковничето - не какво си написал, а защо си на корицата?!
Ето тук се сдърля с мен Вишната точно за това. Все едно насила някой я е вкарал тука. След това идва поне още 10 пъти. Сигурно някакъв мазохизъм я е обладал и идва да му се наслаждава ... Шантава работа :)

цитирай
31. vishnichka - Тера, удивителна язвителност,
14.06.2011 12:57
а с намеците ти (ни в клин, ни в ръкав), да ходя да си гукам с "командира" говорят за един неприятен характер с манталитета на комшийката клюкарка... такъв е и смисъла на постинга ти, какво градивно си написала, че и критиката да е такава?

Ако можеше да се видиш отстрани колко си жалка, тройната усмивка щеше да ти се спече...
цитирай
32. men - Коя е тази Пискова?
14.06.2011 12:57
Коя е тази Пискова?
цитирай
33. tera - Vishna,
14.06.2011 13:07
ставаш твърде досадна според мен и следващия път ще те изтрия.
Мъкнеш се тук да коментираш с "приятния ти ведър нрав" и си позволяваш лични обиди. Досега не съм те обидила, което означава, че си владея добре нервите за разлика от теб, а очевидно и възпитанието ми е по-добро от твоето.
Оставям ти нарочно коментарите, за да ти видят хората акъла.
Не ме занимавай повече с персоната си, ако обичаш, достатъчно време ми загуби.

За усмивката ми не бери грижа. :)))

цитирай
34. darcy - aбе, хора
14.06.2011 17:21
и аз имам бан! :-(((
цитирай
35. tera - Явно за твоя бан пък съвсем на никой не му дреме
14.06.2011 17:51
Защо няма инициативен комитет в твоя подкрепа? Като не слушкаш (радио) - така ще е...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655149
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930