Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2011 22:19 - Истинските неща и на кого му пука за тях?
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3102 Коментари: 12 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Ами не, не псувам,  няма как да кажа "ебал съм му майката ", защото по физилогически дадености няма как да наеба нечия майка!

И докога това ще е предпочитан стил на изразяване?

Че ако ние не ебем, нас ще ни наебат?

Този гаден каруцарски речник вече става твърде досаден.  Не ми е необходимо в моите постинги да го използвам, за да привличам аудиторията.

Няма да моля модераторите да обръщат внимание на псувните, защото явно не им дреме.

Но си мисля, че не е необходимо само с псувни да се привлича внимание. Ако до там сме го опряли, жална ни майка...









Гласувай:
14



1. vanya70 - ...
15.03.2011 22:35
"Боде" ми очите онова заглавие дето се кипри на първа (ту горе, ту по-долу) и никак, ама никак не ме интересува по-нататък за какво е постинга... не че е важно, де, ама не смятам да го чета :)

Щях да напиша и на кого НЕ му пука, но си по-отдавна тук от мен и си знаеш добре, а пък преди време просто им предложих един химн:

http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/02/18/parodiia-na-pesenta-quot-hei-rychichki-hei-gi-dve-quot-predl.688721

Вероятно са го приели с "мълчаливо съгласие"?! ;)

Поздрави!
цитирай
2. magicktarot - Псувни, скандали, пикантни работи, клюки, мръсотии и простотии -
15.03.2011 22:44
това са си съвсем нормални способи за привличане на масовото внимание, може би генетично ни е заложено :) И аз видях на челна страница постинг със заглавие "Ебал съм му майката" или нещо подобно и без да го чета, веднага включих защо е такъв интереса към него. Извод - искаш ли да те чуят - тУрни поне една псувня:))) Има си правила, все пак. Поздрави, Терра!:)))
цитирай
3. no1name - Tera,
15.03.2011 22:51
Права си! И ще кажа само - докато всеки пост на фурийка виси на същото място по 3 дни. Какво да се прави - ще трябва да се търпим взаимно - и в смях? и в сълзи? и в ....
Този път надявам се, че ме разбра.
цитирай
4. tera - vanya,
15.03.2011 23:21
написах го, защото наистина не мисля, че е това единствения начин на изразяване, на когото следва да се обърне внимание.

цитирай
5. tera - magic,
15.03.2011 23:28
тук съм от толкова много време, че не би следвало да ми пука...
Но ти си тук по-отскоро, преди не беше точно така... Имаше много по-смислени тестове, нивото беше доста по-високо.
Хората не копираха статии, а казваха каквото мислят.
И не им беше необходимо да си подплатяват идеите с псувни.

цитирай
6. tera - no1name,
15.03.2011 23:36
не знам дали съм те рзбрала правилно, имаш си твоето мнение за постовете на Фурийка, не го оспорвам.
Може и да е лично отношение, но Фури ми е приятелка от поне 3 години, така че мене ме кефи - защото е готин човек.

Нямам идея как точно Фури е успяла нещо да те издразни с вицовете си, на фона на цялата блогова обстановка, но свят широк, хора - всякакви...

Лека вечер!:)
цитирай
7. magicktarot - 5. tera, така е, активно съм в блога от около три месеца и
16.03.2011 07:26
съм сигурна, че преди е било различно - но нещата винаги се променят - и често тази промяна, за жалост, е израждане.... Това, което изказах като мнение в предишния си коментар, се отнасяше за цялото общество - медии, отношения и пр., не само за блога. Блогът е частна проява на общото май. Поздрави!:)
цитирай
8. tera - Беше...
16.03.2011 09:34
Лек ден! :)
цитирай
9. hristo27 - Не мога да разбера защо модерато...
16.03.2011 17:03
Не мога да разбера защо модераторите допускат такива постинги?
И за сметка на такива се трият нормални неща.
Това за псуването, всеки го може, но защо трябва да го има и тук!
цитирай
10. tera - Защото им е най-важно да има кликания
17.03.2011 09:04
Онзи пост го бяха прочели над 1000 души, заинтригувани от сочните "попържни".
цитирай
11. puppeteer - Майката от много време ни е жална :((((
21.03.2011 16:38
Нямам идея защо се получи така...Преди време ми беше интересно,поезия,споделяне на лични преживявания и прочие.Сега ако "помия"...как се стигна до тук?!?! :( Защо не мога да намеря нещо свястно за четене или пък за гледане!?
цитирай
12. tera - Без да се фукам - разгледай ми блогрола с пътешествията и
21.03.2011 17:08
ще намериш свястно и за гледане и за четене :))) Пък и много за култура писах преди, но не знам дали те интересува.

За пръв път те виждам в блога ми - затова те е обхванала депресията :) Шегувам се, не се впрягай :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655305
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930