Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2011 00:48 - Аре, стига бе приятелки! :)
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1701 Коментари: 4 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Поразходих се малко по постовете по първата и гледам - то не че те имат кой знае какъв смисъл, ама то си е като седянка дето са се събрали приятелки :)

Пък аз съм тука от толкова време , но с думата "приятелки" изобщо не злоупотребявам. Само с Фури-то се бъзикаме на тази тема, но аз иначе тук си нямам ни приятели, ни приятелки в нормалния житейски смисъл.

Да, познавам много хора тук, имам си маса виртуални ухажори, имам много добри познати и от жените, но с  тая титла за "приятелите" мога да накича до момента само 1 човек, защото съм го виждала на живо, смели сме се, беше ни много забавно и ако се видим пак ще бъде така.

Останалите са ми добри познати, с Фури си имаме друг сантимент, защото сме "Илф и Петров", уж де, бъзикаме се, но това си е наша шегичка.

Така че тези приятельосвания тука са ми адски смешни, ама вие си го правете бе хора.

На мен лично ми е по-интересно да си седна с приятели в "кръчмето на раздумка и песен", отколкото да се обръщам към тукашни приятели, дето няма ни да ги видя, ни да ги чуя.

А и днешната еуфория жените да се поздравяват... ами цел ден обяснявам, че не си е работа.

Не че не се появиха и мъже с поздравления, както на живо, така и тук - но общо взето - слаба работа.

Ако жените всичко ще вършим, ами да ходят мъжете да забременяват, ама - ха! :))))))









Гласувай:
12



1. gita969 - Разни хора - разни идеали
09.03.2011 01:13
Това с приятелството е някакъв дефицит. Аз съм от доволните,че 8 март мина.
цитирай
2. tera - Все ми е тая да ти кажа :)
09.03.2011 10:19
Ако ще всеки ден да е 8 март :)))
Тука думата ми беше за "приятелствата" в блога.
Ако човек е опрял до тукашни приятелства... спукана му е работата :)
цитирай
3. kasnaprolet9999 - И в моя блог се появиха няколко мъжки ...
09.03.2011 12:06
И в моя блог се появиха няколко мъжки поздравления за цвят. Ама ти какво очакваш, че ще ни обсипят с комплименти...тези времена отминаха и ако не си направим купона сами, просто няма да го имаме. Не сме приятелки в истинският смисъл на думата, аз с няколко жени от блога съм се виждала отблизо и са ми гостували, добре си поприказвахме и твърдя, че съм ги подкрепяла в трудни моменти за тях по всякакъв начин. Това, че при теб не се е случило, не означава, че не се случва с останалите от нас. Поздрави!!
цитирай
4. tera - Невена, за какво се впрягаш? :)
09.03.2011 15:30
Не говоря за хора, с които си се виждала.
Стана ми смешно за това, че хора, които се "познават" само от тука толкова често и постоянно употребяват тази дума. Лицемерно ми се струва, това е. Пък и тези постоянни цунки и гушки.... байгън да ти стане. :)
Иначе всеки да прави каквото си иска, негова си работа. Пък и аз си пиша, каквото реша и никого не задължавам с мнението си.
Сори, бях забравила че се видяхме.
Да, разбира се, че ти благодаря за съпричастността. Имаш право да ми се разсърдиш за този пропуск.:)
Лек ден! :)))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659976
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930