Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2010 22:11 - За обичането...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2544 Коментари: 7 Гласове:
11

Последна промяна: 27.10.2010 12:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Това тук си е любима тема, но моята трактовка е малко по-различна... :)

Като беше малък синът ми, който на вид си беше като малко ангелче, както и повечето малки деца, разбира се и успееше все пак да ме ядоса и аз му казвах привидно сърдито:

- Добре, като правиш така, аз няма повече да те обичам!

Той ме гледаше дяволито и усещаше, че не говоря сериозно.

После идваше по някое време при мен, гледаше ме втренчено и още по-дяволито заявяваше:

- Обичаш ме!

Разсмивах се и го гушках, толкова беше сладък с тази си увереност, че няма начин да не го обичам!
Сигурно в малката му главичка обичането се е свеждало до това да не му се сърдя и да му угаждам на капризите.

Но ако се замислим сега по принцип - не е ли същото, това обичане за което постоянно се говори и всеки лелее за него? Според мен понятието "секс" постоянно се преекспонира все едно е най-важното на света, все едно милиарди хора не го правят всеки ден! Ами и аз, както и всички останали наоколо са рожби на това, е и ? Какво толкова трябва да го тръбим нон-стоп.

Ами ясно е, че и майка ми и баща ми са го правили, щом ме има. И аз съм го правила след като имам син, и всички тези хора наоколо по улиците го правят, или са го правили, или ще го правят, много важно! Така се върти светът, ясно е, че докато светува хората с това ще се занимават, наред с другото, но не мога да разбера защо постоянно все за това трябва да се дърдори.

Докато темата с обичането е малко по-различна. Това си е приемане по-скоро. Приятелствата са точно това - искаш да си споделяш времето с някой друг човек, приятно ти е с него, имате общи интереси.
Дори и тук е така - не виждаш хората, но нещо в техните идеи или начин на писане ти харесва.Намираш някакви духовни съмишленици. Да, твърде е илюзорно и даже спорадично. Но какво от това. Изказваш някакви мнения, които биха могли да съвпаднат с "духовните трептения" на други хора. В смисъл да предавате на една и съща честота на вълната.

Не ги виждаш, не ги познаваш, само им усещаш душите по някакъв начин. Физиономиите нямат значение, както и другите отличителни белези в ежедневието. Може би пък това е интересното, човек постоянно се променя. Аз не съм същата, каквато дойдох тук, промених се, смених си работата, преживях много и всякакви неща, добри и лоши...

За какво ли го изписах всичко това? :)

Ами защото като си вляза в блога и виждам тези, които са ми били на гости, не за всички, по поне за някои от тях си казвам:
 
- Обичаш ме!

с онази детска увереност на сина ми, защото знам че ми мислят доброто :)))


P.S. А друго се сетих - ако синът ми не си обичаше кучето дали щеше да го търси 10 часа в големия пек по Витоша?
Това, ако не е обичане, не знам какво друго е :)











Тагове:   обичането,


Гласувай:
11



1. tili - Е, аз не ти мисля злото но
26.10.2010 23:33
не мога да ти кажа, че те обичам. По-скоро си ми интересна с импертивната си натура. Аз се забавлявам в блога - тук е като в паноптикум.Понякога такива личности са ми интересни, но не и обични. Сори!
цитирай
2. tera - Хе-хе :)
27.10.2010 00:02
Ами защо реши да коментираш в такъв случай ?
Постът е за тези, които ме обичат. Не е необходимо да го декларират, те си знаят кои са.
Дето се вика - що се буташ тука тогава? Сори, нищо лично! :))
цитирай
3. ka4ak - Разконспириран съм!!!
27.10.2010 02:06
Ти да не си,уникалната жена?!!:)))
цитирай
4. benra - хареса
27.10.2010 09:59
ми това за обичането. Точно това е обичането-нуждата от другия човек, болката за него, грижата. Приятелството е обичане от най-висш тип, а сексът...когато сексът е следствие на обичане е много хубаво, но не е задължително да е.
"Обичам да те чета"-това си е също вид обичане, както и "Обичам Бийтълс", "Обичам ..."-това е когато нещо те изпълва с чувство на запълненост.(клипчето не ми тръгна:-()
цитирай
5. tera - ka4ak,
27.10.2010 10:55
знаех си, че ще ме разбереш, щото ме обичаш! :)))
цитирай
6. tera - benra,
27.10.2010 10:59
това имах предвид. :)

Нали знаеш на английски " I care", което буквално означава "грижа се", де факто се превежда като "обичам". Има логика - в повечето случаи се грижиш за някого, защото го обичаш. Даже си е висша форма на обичане.

А за да не сме чак толкова сериозни - много обичам крем карамел и всичко с карамел! :)))

П.П. Клипчето си върви чудесно поне при мен, не знам защо при теб не тръгва.
Сега ще ти кача друго клипче, специално за теб! :)
Качих ти всички холивудски хубавци накуп, мисля че го заслужаваш! :)))
цитирай
7. benra - :-))))
27.10.2010 13:35
благодаряяяяяя!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652672
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930