Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2010 00:42 - А беше време, когато ми беше много интересно да влизам в този блог...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2032 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 23.06.2010 00:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Това беше най-вече преди 3 години, когато го открих съвсем случайно и пак още по-случайно започнах да пиша тук.

Тогава работих на друго място и един човек наоколо ме светна за start.bg, за да мога оттам да чета новините. Пак случайно се заприказвахме, той ни беше от поддръжката на офиса. Тогава имаше горе вляво на сайта на start.bg една колонка, където излизаха разни статии и по междудругото и ot блог.бг. Идея си нямах за какво става дума, влязох в някаква статия, даже и не знаех, че е "пост" това творение и така се започна. Беше ми интересно да ги наблюдавам тези хора и да чета разни работи. Даже тогава в началото май ми бяха по-ясни нещата, защото бях само наблюдател. Коментирах от време - на време, но коментарите ми бяха анонимни, защото не бях регистрирана. Писна ми да си хабя "умните анонимни" коментари и се регистрирах с идеята само да си коментирам. Това и друг път съм го казвала, извинете за повторението, ако вече сте го чели.

После реших, че трябва да пропиша, защото идваха в моя блог сума хора, гласуваха де да ги знам защо и направо се почувствах длъжна да го направя. Каквото съм изписала за това време си се вижда, няма какво да обяснявам.

Причината за това твъъъъъъъърде дъъъъъъълго експозе е следната:

Наистина имаше моменти, когато ми беше много интересно тук, когато пътувайки някъде просто си представях как ще го опишa, когато ми беше интересно да вляза и да прочета също така много интерсни неща.... Не крия, че тук винаги си е имало някакви подмолни течения, още преди 3 години, за които съм писала, но линкове нямам намерение да давам. Никога нещата не са вървeли мирно и гладко, може пък и това да му е било чарът на това място. Но беше наистина по-различно, като настроения или пък емоции, или пък де да знам, но определено беше по-интересно.

В момента освен неспирните псевдо-новинарски емисиии, които са абонирани за първата страница, някои дори са отпреди 3 години както забелязах току-що, редовните поздрави за брой гласове, рождени дни от всякакъв калибър или пък четива за "суинг, каре или пък санатасе" май друго не се мярка там.

Ами на мен не ми е интересно вече, за вас не знам.

Жалко...






Тагове:   блог,   Много,


Гласувай:
14



1. анонимен - Разкажи още.
23.06.2010 20:05
Имаш богат опит.
При мен се случва следното. Разглеждайки разни сайтове и четейки коментарите, виждам никове, които не са се и мярвали на Първа а после се оказва че блоговете им са много интересни. Така открих поне 10 души. Адски неприятно е да гледаш едни и същи никове на Първа че и на по 3-4 места едновременно. А като отвориш блога, най обикновени скучнотии. Системата нещо не е в ред.
цитирай
2. tera - Богат опит е силно казано :)
23.06.2010 22:26
Ако имаш предвид броя на постовете ми - да, така е. Но фактически имах най-цялостен поглед върху блога и какво става тук преди да се регистрирам. :) Звучи парадоксално, но не е. Тогава бях наблюдател и коментатор около месец и нещо. Хората тук ми бяха много интересни и забавни. После като се накиснах и аз в ....., ясно какво:), загубих цялостен поглед понеже бях въвлечена във водовъртежа на цялата тази история.

Същи и аз съм откривала много интересни хора, проследявайки разни коментари и съм установила, че има такива, които не се мяркат нито по класациите, нито по първата страница, а са доста занимателни, също и четени от тяхна си аудитория. Някои съм ги запаметила в това, на което сега му се вика "Любими", но не защото са ми кой знае колко любими, а защото после няма как да ги намеря. :)

Ако ти се обикаля по блоговете може да откриеш и други интересни хора. Но аз вече рядко го правя. Обикновено ходя при хора, които са ми били на гости. Нямам време вече да се ровичкам, а и както казах - не ми е интересно, както преди.

Сега ще ти дам линк да видиш какво е било преди 3 години и как се повтарят историите. Enjoy! :)

http://tera.blog.bg/drugi/2007/06/03/jitie-na-bloga.76679

цитирай
3. furiika - Чети вицове!
24.06.2010 13:23
:))))))))
цитирай
4. tera - Знаеш, че ги чета ! :Р
24.06.2010 17:01
И затова съм още тука, но положението е наистина много зле.....
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653490
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930