Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 00:30 - Айде бе, Гергов, няма ли да го разкараш накрая тоя дебил Слави Трифонов?
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1481 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 15.06.2010 00:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Щото аз съм много Ентелектуална, ако не е станало ясно, ходих снощи на опера. После се връщам и понеже е още раншко - пускам ТВ-то да ми дудне нещо и се позаглеждам от време на време. Изгледах едно симпатично филмче и връткам бутоните на дистанцията и къде се озововам - на скеча на Краси Рядков като Гаце Бацов или Баце Гацов, все тая...

Досещам се, че съм се набутала на гости при Славчо... Мтъй, там не съм била на гости от доста време и реших да видя докъде я е докарал междувременно. Накратко - до под кривата круша... Не го плюя, защото е доста известен и да се прочуя покрай него, макар и виртуално. Опазил ме Господ!

Краси Рядков го гледах в Сатирата в един готин спектакъл "Смехотерапия" преди доста време, още преди да се цани при Славчо. Той е страхотен актьор с присъствие и комедийното амплоа си му е просто вродено. Но това, което видях тази вечер си беше пълна простотийка на квадрат. Глупост връз глупост... После и Виктор Калев, на когото чудесно се отдават по принцип дамските типажи, показа как вече са престанали да му се отдават... Магистралка с розови мигли беше новото му превъплъщение, толкова слаба работа, тури му пепел.

По-жалко зрелище не съм гледала от сума време и не мисля да повтарям това преживяване. Напомня ми нещо на агония или гавра с труп или и двете, взети заедно.

Правя си труда да пиша това, не защото Гергов или пък Славчо ще ме чуят, ами просто да изпусна пАрата. Пък откъде да знам, може някой любопитен пиар да попадне на това писание.

Наистина не проумявам как тази бозаджийница продължава да се върти по екрана. Репликите на Шефа, подклаждащ шоуто бяха толкова тъпи и останах с впечатлението, че вече жив сценарист не се мярка тъдява.

Четох преди време, че Гергов като собственик на бТВ-то решил да го уволнява. Според мен би било чудесно, но май е поредният кьор-фишек.

И затова питам - Айде, бе Гергов, докога да чЕкаме?
:)))




Тагове:   накрая,


Гласувай:
7



1. benra - мдаа,
15.06.2010 10:17
там нещата вървят от зле по- на зле
цитирай
2. tera - Както и тука...
15.06.2010 10:56
Но това е друга тема :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653510
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930