Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2010 19:01 - Крачка напред е обикновено резултат от силен шут отзад!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1706 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 17.04.2010 19:01



 

Да, така си е, колкото и да е жалко.

Обикновено мислим, че всичко ни се полага и че животът ни е длъжен за нещо.  Обаче, не е ... Когато ни се стовари голямата гьостерица по главите, чак тогава осъзнаваме за какво става дума.

Поводът за този постинг си е съвсем обикновен. По стечение на обстоятелставата съм днес в София, трябваше да пътувам, но го отложих поради скапаното време. И си викам "Тък и тъй съм тук, що да не ида на фризьор?" Речено-сторено. Обаждам се на мацката и тя вика "ОК, 12 часа подхдящо ли е?" Що пък не?!

Да, ама не знам какво ме очаква. Отивам и я виждам в съвсем нова светлина. Рошава, все едно сега е станала от кревата, но това не е нищо - има огромен хематом под окото и цялата половина на лицето й е подпухнала. Викам си - "Еееега ти каъде попаднах", но не сме чак толкова близки да й кажа "Ама, муцка, какво ти се е случило?" - правя се, че не забелязвам.

Имаше там една възрастна дама, оказа се майка й, после дойде и брат й и аз ща не ща, бях във водовъртежа на цялата история. Ами жената, която е някъде към 40-те се събудила посред нощ и ходила до кухнята, после се отправила към спалнята  и там някъде припаднала. Не знам в какво си е шибнала главата, но после мъжът й я бил намерил в локвичка кръв и извикал Бързата помощ.

Това е само  информативната страна на нещата, после дойдоха обсъжданията. И причина да го пише това нещо е, че вследствие на това нещо мацката стигна до извода, че :
 "НЕ СА ВАЖНИ ПАРИТЕ!"

Не е най-важно да се претрепваш от работа, раискувайки собственото си здраве. Има много по-важни неща на света! "


Ама защо хората ги разбират чак когато "дедо Господ ги санкционира"?

Да не мислите, че и аз правя изключение. И мен редовно си ме шамаросва дето Господ, белким се науча... ама не би .... Поне се опитвам.



Айде успех и на вас! :)))




 



Тагове:   напред,   отзад,   обиковено,


Гласувай:
6



1. furiika - хихи:)))
18.04.2010 11:31
Не е най-важно да се претрепваш от работа, раискувайки собственото си здраве. Има много по-важни неща на света! "

Има, има...много работи има за укрепване на здравето:)))))))))))
цитирай
2. tera - Furi,
18.04.2010 11:35
както винаги си права :)
Дала ли си нова доза съвети за укрепване на здравето днес? :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648797
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031