Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2010 21:57 - Как ли пък не съм се сетила...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 5160 Коментари: 19 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Предлагам всички начинаещи блогъри вместо да се мъчат да мислят и да пишат просто да копират следните сайтове:

dir.bg
skandalno.bg
vesti.bg
svejo.net
.........


и всичко друго, което ви скимне.....


Защото тука си е вече зоната на копирането, дори и хора, които преди пишеха му намериха лесното...

Но пък лично аз си мисля, че и тази мода ще отшуми.

Всъщност въпросът е защо сме тук? Да споделяме свои мисли и впечатления или да копираме чужди?

Последното какво ни носи - повече читаемост на чужд гръб. И какво от това?

Ако някой кяри от тази далавера - еваларката, че е успял с чужда погачка да направи пачка.

Но ако не е така - тогава защо?

За какво се дъвчат нон-стоп едни и същи новини и простотии. Каква им е далаверата на тези, които копират денонощно и неуморно "новини"?

Сигурно хората са им благодарни, че им дават "есенцията" на новинарската гадория, защото няма как инче да определя пороя от изнасилваници, прелюбодействаници и прочее занимателни четива.

Ами не, не се възмущавам, знам че най-четените новини са жълтите. Но това все пак е по-различно място, или би трябвало да бъде?
Или само на мен така ми се струва? :)






Тагове:   как,


Гласувай:
13



1. solbergbg - лично мое мнение, е че това няма да ...
15.03.2010 22:02
лично мое мнение,е че това няма да спре...защо да пиша нещо измислено от мен и да имам 20 коментара (примерно) като мога да копирам някоя клюка и да имам 200 коментара
цитирай
2. mamas - Поздрави!
15.03.2010 22:03
И аз мислех, че е място за споделяне на собствено мнение, но изглежда грешно съм мислила...
цитирай
3. tera - solbergbg,
15.03.2010 22:14
честно казано, ако не ме четяха хората, нямаше да го пиша това.
Щях да реша, че просто моите теми не ги интересуват. Но след като днес според статистиката дотук са ме прочели 1 049 души, може би има смисъл да надигна глас за това, че цялата история тотално се изпортва. Защото в моите постинги нито веднъж не става дума нито за секс или изнасилваници, а и с политика рядко се занимавам.

Искам да кажа, че има много значими и красиви неща около нас всеки ден. Само е въпрос на нагласа да успеем да ги видим. И не става дума само за пари - това и друг път съм го казвала, има сума хора с маса пари и без всякакви интереси.

Освен това, не мисля че тук са хора, страдащи от недоимък, защото иначе не биха се заплесвали по нета, ами биха се грижили за насъщния.

Идеята ми е, че след като има тука хора с излишък на време и непритеснени толкова финансово,
да не изпадат в някаква дупка от черногледство, простотия и всичко останало, което се вихри тука напоследък на пълни обороти.
Животът е какъвто си го направиш. :)
цитирай
4. vanex - :)
15.03.2010 22:14
с този пост още повече ме мотивираш да пиша...
цитирай
5. tera - mamas,
15.03.2010 22:15
пиши си, ще те четем :)
цитирай
6. tera - vanex,
15.03.2010 22:20
много ще се радвам да продължиш да пишеш :)

Дори и само твоята мотивация да провокирам с този постинг, мисля че не е малко. :)))
цитирай
7. vanex - тера...
15.03.2010 22:24
ами да ти кажа честно, точно така се получи-провокираш ме още повече да пиша, най-често използвам снимки от нета, а написаното и мнението към даден пост си е мое, а даже понякога и снимките са мои така, че ... си разбрана като послание с този пост :О) спокоен ден утре
цитирай
8. tera - vanex,
15.03.2010 22:29
въпросът е все пак да изразяваш лично мнение, а не само да копираш. Това и баба знае :)

Ами в крайна сметка за какво са ни всички тези ерзаци, като може да се чете оригинала ?

Понеже аз съм твърде мързелива, за да следя и препечатвам постинги, каквото искам да кажа сама си го пиша. Някак по-лесно ми е! :)))

цитирай
9. eien - В тази копипейстница, всеки, който надигне нормален глас
16.03.2010 06:48
против,
е обречен да бъде отлъчен или обречен да търпи финикийски номера.
Ваш ред е, мисля /при мен се случи заради коментарите ми в постинги/.
Поздрави. Ще продължавам да отстоявам позицията си/ни, докато на собствениците им писне и разберат, че нчкой лев отгоре может да се докара и по честен начин.
цитирай
10. eien - И още: коментарът ми на възмущението на jdeel от копипействането
16.03.2010 06:54
Към собствениците на блога:
Моля, върнете първоначалния добър замисъл на блога!
Не всичко е в парите!
Посредствени и лоши за някои, хубави и възторжени за други - постингите си бяха оазис сред толкова политиканщина и ширеща се безвкусица.
Блогът бе място за обмяна на мнения на сериозни хора, за задявки на звевзеци, място за смислени дискусии и коментари за много хора, за онези с първите им опити да пишат. На собствениците на блога им пукаше за мнението ни и винаги отреагирваха.

Собствениците на блога не копират и не пействат. Така е.
Ако един български журналист от даден вестник или списание, поднесе чужд материал във вестника, в който работи, следват обвинения, овакантяване на мястото му, стига се и до съд.
Тук се върши нещо по-грозно: собствениците на блога лансират и одобряват блогъри-роби да преписват и поднасят чужд труд без свян наготово вместо тях, учени-недоучени да превеждат нескопосано чужди материали от сайтове и да ги поднасят като "авторски", поощряват тези манипулатори и крадци и ако някой въздигне глас срещу такава непочтеност и безочие, че са манипулатори и действат безогледно, те се спотайват и намират за най-естествено да натирят почти всеки, който търси правото /не за себе си/ в тази ненормална прокарана и реализираща се месеци наред копи-пейст-идея, а многократните въпроси като повдигнатия и в този постинг, остават да "висят" със "задоволителното" според тях: "Ние сме си просто един нормален блог. Какво толкова искате вие"?

Послеслов: И още нещо, прибавянето накрая на текста зад една отвесна чертичка БЛИЦ, ШОУ и т.н., не прави блога по-малко опошлен, нито преписвачите - автори или.... почтени слуги.
цитирай
11. tera - eien
16.03.2010 08:53
само не разбрах защо тука поздравяваш Бенра.
Приятелка ми е, но в пози постинг даже не е коментирала :)
цитирай
12. tera - Всъщност това го написах
16.03.2010 09:06
заради един постинг, който и сега виси най-отпред. Преди това не бях забелязала "автора" му да се занимава с копиране. Та мисълта ми е, че това е като някаква зараза плъзнала по блога. Щом и останалите започнаха да се изкушават, освен казионните преписвачи.
Просто се губи смисъла на това място. Според мен де :)
цитирай
13. benra - амиии
16.03.2010 11:39
какво да ти кажа...като ти си го казала.
Вероятно доста хора предпочитат да са посещавани, независимо защо...което е доста странно.
Смятам,че не е никак ласкателно да те посещават заради чуждо писание.Това е като да обзаведеш жилището си, отмъквайки чужд интериор и да си доволен,че го харесват.
Отдавна първа страница не е лице...по-скоро е задник. Имакар често и аз да попадам там, не ми харесва...ц
И защо са най-четени тези копи-пейстове,защото стоят в препратката на новинарския сайт, където хората отиват заради новините.Значи-един път новини в сайта, друг път-същите в блога. Неразбираемо ми е, но пък явно създава кликове, които са нужни на домакините. А вероятно кликовете са по-важни от облика на сайта. До този извод стигнах.
цитирай
14. tera - benra,
16.03.2010 11:51
обаче се получва кръговрат. Хората не са тука, за да четат сто пъти новините. Мястото се изчерпва откъм съдържание, ерго - неговото съществуване губи смисъл.
Хората се изнасят, тогава няма да има кой да клика. Жалко, мястото си имаше и добри страни.
Амин.

цитирай
15. benra - ами
16.03.2010 11:54
мястото претърпява метаморфозата, която желаят домакините
ерго-така им харесва.
На мен ми звучи безсмислено и нелогично, но е факт, че е факт
цитирай
16. tera - Даже странното е,
16.03.2010 11:59
че хем са препоръчали този постинг в Други, хем не го допускат до "Най-коментирани"
На това му се вика - Сърби, боли, драго ми е :)))
цитирай
17. benra - а
16.03.2010 12:07
пък начинът, по който се избират най-коментирани ми е....как да кажа -непонятно нелеп.
Както и не разбирам защо един постинг трябва да съществува и в "Най-популярни" и в "най-коментирани"
цитирай
18. tera - benra,
16.03.2010 13:43
бе динамика да има... :)))
цитирай
19. eien - Бенра, тера, мамкаму, веселинвълев...
18.03.2010 08:27
вече не помня още кой от изброените и най-уважавани от мен блогери надигнаха глас срещу тази копипейстница, но отговор от модераторите-няма. Добре, не им харесвам. Но поне да чуят вас.
Поздравите ми са до всички, които не търпят тази пошлост, кражба, отврат...
Специално за Вас, Тера.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653265
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930