Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2009 10:15 - Пиратките са по-лоши от пиратите! :)
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2555 Коментари: 10 Гласове:
4

Последна промяна: 31.12.2009 10:57




От няколко години е все така по това време. Преди не беше. Май първото ми по-яко сблъскнане с „пиротехниката” беше като посрещахме Нова година на площада  2000 –та. Оттогава не съм стъпила на площада, беше голяма гъчкана тогава. Игла нямаше къде да се хвърли. После като съм гледала по телевизията, аудиторията на площада е доста по-рехава. На мен лично тази веселба на площада ми е доста стрейнж – втори път няма да ида там. Да се бутам в навалицата, да ме поливат с шампанско в суматохата, ега ти купона. В метрото бяхме като сардели, не отдохме с кола, къде да я оставиш, пък и кой е съвсем трезвен точно по това време ?!? Едно пийнало си момче прокоментира ситуацията в метрото така – „Българският народ пак посрещна сплотен Новата година!” Според мен по-точната дума беше „споен”, направо се бяхме слепили едни с други. А като си тръгнахме тогава от площада, имах чувството, че минавам през минно поле, в краката ми нон-стоп гърмяха пиратки, това ми е едно от най-гадните преживявания. Единственото, което ми хареса тогава, бяха фойерверките в полунощ. Като вдигнеш глава, те са точно отгоре и имаш чувството, че са само и специално за теб! :)
  Очаквам и тази година подобни ексцесии, затова предвидливо се изнаям извън обсега на пиратките. Не ща да ми гърмят наоколо пиратки като за световно. А пък с напредването на вечерта и алкохолеца, нещата да стават все по-интересни и вълнуващи. Тогава ще стигнат и до "1812 година" на Чайковски, ако се сещате за какво говоря. :) 

Миналата година, като разхождах кучето пак в този период и наоколо пак гърмеше и трещеше, една баба от съседния блок ни вижда и пита „Ами не го ли е страх? Нашето не смее да излезе тези три дена да се изпикае навън”. И гледам до нея една бяла жива плюшена играчка, дето се е запънала и не ще да излезе от входа. Ами право си е животинчето – то си е за страх.
  На тая идиотия със скапаните пиратки май не й се вижда края. Колкото и да ги забраняват, пак ще си ги намират на черно или по друг начин. Сега, ако тръгна за възпитание да говоря – нема сми, пак ще си гърмят пиратките. 

Затова този път ме нема у целата схема! :) Постингът е с отложено публикуване и като го четете около мен пиратки няма да трещят!

Весела и безаварийна Новогодишна нощ! :)





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Безавариян и спокойна 2010!
31.12.2009 10:27
Безавариян и спокойна 2010!
цитирай
2. teachme - Като вдигнеш глава, те са точно отгоре и имаш чуството, че са само и специално за теб! :)
31.12.2009 10:33
Хехе...затова ще съм на площата точно в полунощ:)))
Весело срещане на Новата:)където и да е:)
цитирай
3. tera - bamby,
31.12.2009 10:53
а дано! :)
цитирай
4. tera - teachme,
31.12.2009 10:55
тогава бяха специално за мен! :)
Нека този път са за теб! Ни съм ревнива! :)))
Замотахме се малко с тръгването, но след малко отпрашваме натам, където няма пиратки.
Весело и на тебе на площада! :)
цитирай
5. bapha - Весело и безпроблемно
31.12.2009 12:22
на теб!
попътен вятър и сбъднатост...
Със здраве!
цитирай
6. tera - Thanks! :)
03.01.2010 16:28
Всичко си беше ОК! :)))
цитирай
7. anlov - :)
06.01.2010 06:13
Някъде между един и два след полунощ се наложи да откарам сестрата на жена ми и баджото, който е шотландец, та знам за какво говориш. Даже една от пиратките я хвърли почти в краката ми, когато се прибирах, синът ми. Това беше явно неговият поздрав. :)
цитирай
8. tera - anlov,
06.01.2010 13:01
щом и синът ти хвърля пиратки, хак ти е! :)
Лично аз страшно мразя пиратки, не знам кой ги е измислил, за да го напопържам (казано по възрожденски)! :)))
цитирай
9. anlov - Нали чу какъв е проектът за новия закон?
08.01.2010 21:22
До 10 пиратки максимум. За повече - деклариране в полицията и т.н. Чухме го по ТВ-то заедно със сина ми и аз ехидно му се ухилих :)
цитирай
10. tera - Глупости на търкалета са това
09.01.2010 19:32
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648186
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031