Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2009 12:55 - Докога бе джанъм?
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1138 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 02.12.2009 13:37




В логото на блога ми седи следното изречение - собствено производство: "Пиша това, което ми харесва, за вас - не знам." Не съм цитирала някой класик, а точно това си мислех, като започнах да пиша тука.

Така че, който влиза да чете, каквото съм писала, не е необходимо да му хареса. Като не му харесва - да си търси други блогове и да си чете.

Получват се разни колизии, когато постингът е препоръчан. Тогава започват да му търсят кусури, откъде-накъде е препоръчан. Ами обяснимо е, дразни се народът.
Едва ли не авторът трябва да се оправдава, че са го препоръчали.

В случая обаче е по-различно. Изказвам свое мнение в предния постинг, което касае лично мои виждания и започва някакъв елемент яростно да ме оборва. Да ми цитира логика, психология и да ме обвинява едва ли не в религиозен фанатизъм.

Добре де - всъщност ти какво искаш ?!? Да ми докажеш, че според дебелите учебници не съм права. Мисли си, както желаеш, защо мислиш че мнението ти ме интересува, още повече че звучи като пубертетско заяждане.

Този ник не го бях срещала досега, световно неизвестен така да се каже. Мога само да те посъветвам, колега, да споделяш интересните си мисли с аудиторията, а не да се стараеш да ми ги натрапваш. Може пък и някой да ги прочете. Не ми се ще да съм единственият читател на умотворчеството ти.
Успех! :)






Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653075
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930