Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2009 23:07 - Аз съм лидер
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2788 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 15.04.2009 23:30





Защото вярвам, че България трябва да се промени с нови хора и нови идеи. Аз съм лидер, защото зная как трябва да се управляват нещата, за да живеем всички по-добре. Аз съм лидер, защото нищо не ви давам, а само очаквам да получа нещо от вас. Аз съм лидер, защото не съм гласувала за никого в този блог повече от две години, а вие продължавате да гласувате за мен. Аз съм лидер, защото ме четете, въпреки че аз не ви чета. Чета много малко и само от време на време. Но ако влизам в блоговете ви е защото наистина чета. Не влизам, за да ви пусна глас проформа, а за да видя какво ново сте сътворили. Аз съм лидер, защото вие също не влизате, за да ме претупате по системата за бързото гласуване. Понеже няма смисъл да го правите. Идвате, защото ви е интересно какво съм написала, а ако нищо ново не съм - си преглеждате предишни постинги. Няма лошо, щом ви забавлява – добре сте ми дошли! Всичко това означава, че вие продължавате да идвате при мен, защото съм харизматична! Ей това исках да чуя! И стигнах дотук по логиката на причинно-следствената връзка! :)))
  Ако сте прочели всички тези хвалби, да ви успокоя – само се шегувам! :) В контекста на едно предаване, което гледах преди малко – от чисто любопитство, защото му е първият брой. Става дума за „Горещ избор” по прамайката на телевизиите – сещай се Канал 1. Понеже ги накараха дЕцата да кажат, защо са лидери и това ми хрумна. Само един младеж се усети и каза „Дали Левски е казвал на някого, че е лидер и се е тупал в гърдите?” Не го каза съвсем така, но не съм си водила записки, за да го цитирам. точно. В крайна сметка въпросът опира до измислените и наложени лидери. Няма да се впускам в дебрите на психологията, за да осветлявам начините за манипулация на общественото мнение. Повечето от вас са го изпитали на гърба си, а тези които не са – тепърва ще го изпитат.   Въпросът е в това, че лидерите се раждат и имат умението да увличат масите (сори за гнусната дума „маси”). И това е тяхната харизма. Да, действително, че има PR-кампании, в които се вливат много пари с цел да подпомогнат нечия бледа или напълно липсваща харизма. Но хората дори и да се лъжат, все пак не са слепи. Лошото е, че проглеждат чак след като са направили избора. А тогава вече е късно, поне за момента.   И накратко – не вярвайте на този, който ще ви каже „Аз съм лидер”. Вие решавате, кой е.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - И аз съм лидер! :)))
16.04.2009 10:52
С теб станахме два(две)!
:)))
цитирай
2. tera - Илф(ка) и Петров(ка)!
16.04.2009 11:02
:)))
цитирай
3. flatarok - може да не си го виждала
16.04.2009 12:43
http://svejo.net/home/link_summary/218935-Momcheto-s-angelski-glas-Britanski-talant-polufinal-2008-Vbox7
цитирай
4. tera - Мерси :)
16.04.2009 13:34
Тук не мога да го видя, ще си го оставя за домашно :)))
цитирай
5. tera - Сори,
16.04.2009 23:08
но при мен този клип не тръгва, дори и от вкъщи.
цитирай
6. flatarok - Не знам защо. При мен всичко е наред. ...
17.04.2009 17:05
Не знам защо.При мен всичко е наред.Пробвах като копирах това, което съм ти пратил и тръгна.
цитирай
7. tera - Излиза прозорецът,
18.04.2009 14:32
но не ми зарежда клипа.
цитирай
8. tosi - Ти си лидер! :)))
01.05.2009 20:05
...на мнения. Въпреки че едва ли някога би увлякла масите. Няма да схванат такива месиджи и това е кофти работа. :))) За сметка на това същите тези маси се юрват слер всеки изпълнител на идиотски сценарий, а раните ги ближем вкупом. И докога ли така!? Не вЕрвам и на най-високобюджетните PR кампании, от каквито споро пак ще ми се придрайфа до немай къде... :)))
цитирай
9. tera - Хахах :)
05.05.2009 00:58
Не си съвсем прав! Увличам ги донякъде и не ги наричам маси. Тези неща ги пиша за определен тип хора, които се интересуват от това, което и мен ме интересува. За другите - много не ми дреме, ще си намерят по-подходящи четива.
Както би следвало вече да си разбрал - аз не гласувам, така че тук влизат само хора, които ги интересува какво пиша. А не да се четкаме взаимно с напълно излишни и безполезни гласове, които опорочават цялата идея.
Това го казвам, защото си нов, иначе мразя да се повтарям.
А текстът си е сатиричен, но мисля, че не е необходимо да обяснявам :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655234
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930