Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2008 11:45 - Коледните дарове
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3176 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 25.12.2008 20:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Връщам се назад – в годините, когато бях малко детенце и първият етаж на ДетМаг беше най-вълшебното място на света за мен и брат ми. Запомнила съм го, защото мама постоянно ни влачеше на втория етаж, където бяха дрехите. Ама хич тогава не ни интересуваха, очите ни бяха вперени в първия етаж, който с качването на стълбите ни се изплъзваше като мираж пред очите. 

Не че сме били лишени от играчки – даже напротив. Но искахме все повече и по-нови. Нормално е, кой не иска. Защо Христо Сираков постоянно си сменя гаджетата-манекенки? Ами и той сигурно в детска възраст не се е наиграл достатъчно и сега си доизкусурява човекът. По негово време не са били на мода кукли Барби, затова сега е решил да си навакса с живи кукли, докато не е станало прекалено късно. Пък и да не е само той? Любители на кукли Барби, особено живи – колкото щеш. 

Май нещо се отплеснах, мисълта ми е за коледните подаръци. Пък и не само – за подаръците изобщо. За мен това си е голяма тегоба, по принцип не обичам много да се заплесвам по магазини. Ако ми трябва нещо – влизам и купувам. Ако не – мога и да се пошматквам, ако имам време и трябва нещо да изчакам, а навън е студено. Но така целенасочено да си губя времето на зяй-пазар не ми е в стила. А пък купуването на подаръци си е голяма тъпотия според мен, ако е само за отбиване на номера както е в повечето случаи. Ами няма примерно от Париж да накупя наръч тенекиени Айфелови кули за 2 евро десет бройки, защото това е боклук, който нито ще купя, нито ще подаря. Нито пък бих искала някой да ми подари. Изобщо тази откачена мания отвсякъде да се тътрят безполезни дреболии захранва и една абсолютно кичозна сувенирна индустрия. Люлката й е Китай в повечето случаи – повечето гнусни на вид джиджавки, които ме потрисат естетически, точно там са сътворени. И ги има по цял свят и отгоре на всичко минали през всички нива на прекупвачи са и твърде скъпи за скапаното им качество, ако изобщо има такова. 

А апотеозът на всичко това са коледните подаръци. Баща ми казваше преди години, че тогава се вадят всички залежали стоки и се пробутват. Така си беше, да не би пък и сега да не е така? Колко от вас са получили нещо наистина ценно за тях като подарък по Коледа, ако предварително не са намекнали при случай, какво биха желали? Ей сега се мъча да си спомня накой впечатлил ме коледен (или екс-новогодишен) подарък и нещо ми се губи. Само си спомням, че като бях в пердучилищната забавачка и още вярвах в дядо Мраз, че дядо Коледа още не беше актуален, си мечтаех за станче – една такава детска играчка и бях много въодушевена, че получих точно това за подарък от дядо Мраз (по –точно би било да кажа от мама Мраз, но да не издребнявам). Това май ми е последното въодушевление в тази връзка, както се сещам. 

Затова след като се опитах да се напасна с тези традиции, което ме доведе до смут и душевен дискомфорт, реших въпроса съвсем прозаично – купувам разни съвсем символични дреболии, а подаръците „кеш”. Кой каквото ще да си купува, да е жив и здрав. И аз също, отървала се от ненужното бреме на коледната предпразнична треска. :)))


Само да добавя - ако имате малки деца, този номер не минава. Трябва да се купуват играчки - това е положението. Дрехите не се броят за подаръци от децата! :)










Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boyana - Страшно си права. Такава суетня и ...
24.12.2008 12:59
Страшно си права.Такава суетня и пазаруване...Ами ако някой няма пари,ако е сам и няма даже елха...Вече сме презадоволени от подаръци,нужни и ненужни.А децата нямат тръпката за вълшебство
цитирай
2. tera - Благодаря! :)
24.12.2008 13:09
Наистина се успокоих като реших въпроса по този начин. Иначе сега сигурно щях да търча с изплезен език из мола и да купувам ненужни боклуци. :)))
цитирай
3. temenuga - Ех, аз пък от колко години си мечтая за коледен подарък...
24.12.2008 19:10
...какъвто и да е:))) Ама - няма:)))
Като няма, няма, здраве да има:)
Важното е, че аз поне има на кого да подарявам - дъщеря ми все още не е загубила вярата си в Дядо Коледа:)))
Весели празници!
цитирай
4. tera - Аааа, не ти вярвам :)
24.12.2008 22:36
Получавала си и пак ще получаваш подаръци - така ти се пише :)

Весели празници за теб, дъщеря ти и всички, които обичаш! :)))
цитирай
5. temenuga - Е! Щом казваш, няма да споря:)) ...
24.12.2008 22:48
Е! Щом казваш, няма да споря:))
Празникът си е съвсем весел засега:))) Не се оплаквам:)))
Хубаво да е настроението и за теб и всички, които обичаш!
цитирай
6. tera - 10x! :)
24.12.2008 23:33
Много усмивки и пак ще си говорим дали съм права :))
цитирай
7. furiika - Честито Рождество!
25.12.2008 10:10
:))
цитирай
8. tera - Весела Коледа!
25.12.2008 16:07
:)))
цитирай
9. kosara2008 - :)
31.12.2008 09:33
и моя подарък за теб приеми...много здраве, радостни и вълнуващи сърцето и душата мигове...обич да е за теб 2009!
цитирай
10. tera - Благодаря :)
31.12.2008 15:42
Да ти се връща двойно :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653758
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930