Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2008 00:34 - Изключи котлона,
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1343 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2008 00:58




  като влизаш в Интернет!   Напоследък съм на вълна планирането на коледни и новогодишни празници и по възможност в чужбина. Нещо не ми се стои тук по празниците, не че по делниците много ми се стои, след всички изцепки, които се случват наоколо. Но това е съвсем друга тема…   Затова влизам всеотдайно във всякакви туристически сайтове, правя си маркетинговото проучване и същевременно виртуално “пътувам”. На доста места съм била, но на още по-доста не съм. И затова покрай празничните оферти влизам и във всякакви други екскурзии и си пътешествам – къде ли не “ходих”- освен тривиалните европейски дестинации, бях в Мексико за десетина дена, после до Чили, прескочих и до Бали, след това до Сингапур, после пък по погрешка попаднах в руски сайт – а там не си поплюват на дребно – та с тях понаобиколих Африка и даже се озовах в Антарктида …   И тогава… врата се отваря, вдигам очи от лаптопа и блуждаещият ми пътешественически поглед съзира мъжа ми, който гледа напрегнато: - Не усещаш ли? – пита - Какво да усещам? – мъча се да се съсредоточа - Мирише на изгоряло – заявява той - Ааа, да – зацепих в този момент, че оставих нещо на котлона преди да се заровичкам в нета. (тук за мое оправдание ще кажа, че оставих нещо си в оная тенджера, дето ври на пара, така че нито ще загори, нито ще предизвикам пожар. Но явно се беше поразсмърдяло) – Ти не го ли изключи? - Изключих го – заявява - Ами добре – приключих темата за момента…   След това се прибира синът ми след поредния купон и пита витиевато:
- От нас ли се носи тази миризма на нещо, претърпяло твърде дълга термична обработка? 
- Да, от нас – засмивам се на сложната му фраза
- Аха… - казва той. Добре, че е възпитано момче, за което не зная доколко имам някаква заслуга, иначе можеше да каже “знаех си” или пък “какво ли питам”…   Поне двата песа не ме критикувааха, въпреки че сигурно първи са надушили непривичните “ухания”. Но те са винаги на моя страна и така поддържаме баланса :) Ами изключвайте проклетия котлон, като смятате да "пътешествате" или пък може и да не го включвате – едва ли някой ще ви оцени усилията и без това … :))))





 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - :)))))))))))
22.11.2008 09:05
Позната картинка!
:)))
цитирай
2. anlov - Не ме заплесвай, ако обичаш,
23.11.2008 08:21
че в момента и аз съм сложил нещо на котлона:)))
цитирай
3. martiniki - ...
23.11.2008 08:42
заплесвах се прекалено преди година-две и все още има риск да направя вечерята на пепел, та се изхитрих малко и сега лаптопа е на прозореца в кухнята...
цитирай
4. ani101 - хахаха
24.11.2008 11:23
добре че не готвя много, много ....

Аз пък съм на тема подаръци.
Вече си имам и племенник , та сега ще трябва да се настроя и на бебешка вълна в избора на подаръци :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653793
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930