Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2008 12:55 - Хората, облечени в черно
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 4512 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 24.09.2008 13:10


… значи зимата дойде … Сетих се за онзи виц при Furiika за пролетта и котките… И индикацията за зимата е, че хората вече са в черно. С малко разнообразие от кафяво, сиво и беж. Адски подтискащо ми действа. Отивам сутринта на работа и ми причерня пред очите. После се поглеждам – ами и аз горе-долу тъй – стайлингът ми в гранатово-сиво.   После мернах едно червено яке на един муцко с обичка и ми развесели погледа. След това още едно червено яке – друг нюанс – пак на мъж. Евалла, мъже! Така трябва – цвят да има! Сетих се за оранжевото ми еко-кожено яке. Утре ще съм с него да внеса малко цвят в тая сивотия и чернилка. Имаше един стих – „Носете си новите дрехи, момчета”. По-дробре – носете цветни дрехи, хора! Направете си цветотерапия на душите. На моята колежка, която е фенка на кафявото й бях забранила лятото да ми се кафенее насреща. Казвам й „Такова красиво момиче си – какви са тея бабешко-кафяви нюанси”. Ние редовно си се майтапим с нея, така че не ми върза кусур за нетактичността. Знае си ме и ми е свикнала вече. Но градивната критика явно свърши работа – радваше ми погледа лятоска със зелени, жълти и прочее роклета, артистично заметната с подходящи шалове.   А есента е красива – пълна с багри. Може би най-красивите през годината. Спомням си веднъж като се качвахме от Бояна на Витоша съзрах може би най-красивата гора, която съм виждала – оранжево, жълто, червено се преливаха изключително красиво, дърветата изглеждаха пухкави и все едно гледах белгийски килим –  цветно сякаш изкуствено, а всъщност най-истинското.   Толкова за цветовете – не на черното. Все едно погребални агенти се движат по улиците. Аман.


image







Тагове:   облечени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Обикновено когато стане въпрос за ...
24.09.2008 17:56
Обикновено когато стане въпрос за цветове и твърдението ,че цветното едва ли не е по красиво от нюансите на сивото и черното,аз не съм съгласен .Защото виждаме това ,което искаме да видим.Забравяме ,че около цветното има допълнителни цветове ,които са нещо като фон ,но много съществен за да възприемем шареното .Пример : листата на дърветата винаги са на клони, а дървото има ствол ,който през лятото и есента пък и зимата се много черни ,това допълнително подсилва значението на цветното ,но без това черно картината на възприемане няма да същата.Така ,че обръщай и внимание на допълнителните цветове.
цитирай
2. tera - Здравей, gen,
25.09.2008 08:33
както обикновено спориш с мен - няма лошо :)
Ами пак ги загледах днес в трамвая - много черно беше наоколо, това е положението. Поне по някое шарено шалче да турят за цвят, за да обърна внимание и на допълнителните цветове :)
цитирай
3. mathilda - аз пък цяла есен...
25.09.2008 17:11
съм в жълто, оранжево и червено - в тон с листата :)) слънчево настроение :))
цитирай
4. tera - Thanks :)
25.09.2008 17:12
Точно това исках да чуя! Браво от мене! :)))
цитирай
5. anlov - И аз съм от "погребалните агенти".
25.09.2008 17:33
Вече разбрах, че е ужасно, моля ти се, не ми го казвай пак:)
цитирай
6. анонимен - Аз пък изобщо не обърнах в трамвая за ...
25.09.2008 19:13
Аз пък изобщо не обърнах в трамвая за цветовете на хората,защото ми се скъса чадъра и да не се измокря ,защото ходя пеша на работа,се качих и пътувах без билет.И гледах да не дойдат контрольорите.Не дойдоха.Виж ако са били при теб защото техните униформи са с тази цветове ,които описваш.
Вчера моят колега го згащват двама контрольори ,а той никога не си продупчва билет и го свалят от автобуса ,след много обяснения и от двете страни колегата им казва ,че има само десет стотинки , той наистина има толкоз в този момент, те му казват -Дай ги ,той ги изважда от джоба и им ги подава ,контрольорите ги взимат и го освобождават. Десет стотинки.
цитирай
7. tera - @anlov - можеш да компесираш черния цвят примерно с
26.09.2008 09:04
червена вратовръзка, вчера видях, че Доналд Тръмп точно така прави.

@ gen - ти пък къде се отплесна при контрольорите??? А униформите доколкото съм ги мяркала напоследък са в синята гама - онзи нюанс на бачкаторски престилки от соца.
Пак добре, че е имал 10 ст твоят колега, иначе до сега щяха сигурно да се разправят. Контрольорите са като булдози - като захапят, няма пускане :)))))
цитирай
8. furiika - :))))
26.09.2008 13:14
откръста надолу съм "погребален агент", винаги, а нагоре от цветно, по-цветно!Тактика!:)))))))))))
;)
цитирай
9. tera - Всичко ти е ясно, Фури:)
26.09.2008 15:07
Владееш ги стратегиите и тактиките :)))
цитирай
10. anlov - Да,
26.09.2008 16:33
ама и Първанов и Станишев често го правят. Тия двамата ми извратиха любимия цвят.:)
цитирай
11. tera - Я, добре дошъл :)
26.09.2008 16:42
Вече реших, че смъртно си се обидил :)))
Весел уикенд!
цитирай
12. anlov - Щях...
27.09.2008 16:29
ама не посмях:)))
цитирай
13. kosara2008 - :)- а може ли да се включа с ...
29.09.2008 12:03
червен колан и червени обувки на висок ток...иначе....ух, и аз съм в черно...опитвам се да си скрия:)))-....килцата...4ри отгоре:))) наистина ...поттискащо, но тук компанията ми харесва и ти ме харесваш и ...слънце блесна в стъклото...супер е!
цитирай
14. tera - Какво ще криеш и по-важното защо ще криеш??? :)
29.09.2008 13:59
Направи от дефекта ефект! Вземи пример от Джей Ло. На всички снимки позира полуизвърната гърбом, за да си покаже "преимуществото".:)

Сетих се за оня виц - където я питали "Извинете, а Вие как се грижите за задника си?"
Тя отговорила - "Той е достатъчно голям да се грижи сам за себе си!"
:)
цитирай
15. anlov - Но моя не е толкова
29.09.2008 16:30
и аз трябва да се грижа за него:)
цитирай
16. tera - Ами щом трябва ...
29.09.2008 16:34
:)))
цитирай
17. kosara2008 - :))) преимущество казваш...:))))
30.09.2008 10:01
приятен ден...и ти благодаря за свежото чувство!

много мисля и затова мислата за преимуществото...няма да ми натежи:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4656074
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930