Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2008 15:56 - Глупости на търкалета
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1021 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2008 16:11


или иначе казано "приложен мениджмънт" :) Спокойно, няма да ви занимавам с разни сложни работи като "break even point " или "Maslow"s pyramid". Въпреки, че особено второто е доста интересно. Пуснете си търсачка, ако ви е заинтригувало. По-скоро става дума за един друг термин  - "жизнен цикъл на продукта".

Точно това имам пред вид - според мен този блог, който четете в момента си е вид "продукт". Или по-скоро папка, в която съм слагала разни неща и тъй да се каже съм я "share" с останалите потребители тука. Занимавали са ме разни идеи, впечатления, пътешествия. Било ми е интересно и съм искала и на други хора да ги покажа или разкажа тези неща. Но тук взе нещо много сериозно да става и като че ли вече не ми е интересно. Доскуча ми, затова и рядко, даже много рядко пиша по нещо. За мен определено писането не е самоцел. Да се намирам на работа или да си чешам крастата. 

И понеже аз лично много мразя изненадите - било приятни или неприятни - не ми се ще някой да влезе в блога и да се окаже, че няма нищо. Пък от друга страна не ми се ще да го оставям запуснат като необитавана къща. По-нататък ще реша какво точно да го правя. Всъщност това го пиша за хората, които влизат и си препрочитат разни работи. Ако нещо сте си харесали, по-добре си го изкопирайте. И всичко най-хубаво! :)







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652530
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930