Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2008 17:31 - Аксиомата на Джеръм
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1761 Коментари: 5 Гласове:
0



гласи: „Ако имате проблеми, които искате да забравите, купете си обувки два номера по-малки”. Не страдам от мазохизъм, за да следвам подобна аксиома, но на практика се получи нещо подобно. Обувам днес за пръв път едни красиви, стилни, испански обувчици, които наистина ги взех с номер по-малки, защото следващия номер нещо ми хлопаше. Този пък нещо ми стискаше, но продавачката ме увери, че естествената кожа нема начин да не се отпусне. ПовервАх й! Всъщност е права, защото веднъж не я послушах и взех номера, който ми пасна от раз, но после ботушите нещо твърде се разтъпкаха, та й стелки след това им купувах. Затова тоз път – повервах.

 

Нооо… днес много път ми се отвори за съжаление, таксита нямаше как да ползвам, че за разстояние пеш 10-15 минути сигурно с часове щях да обикалям по центъра. Пътьом се изхитрих и си купих готини бразилски плажни чехли на цветенца. Така ме боляха вече краката, та се чудех дали от магазина направо по чехли да ида до офиса, но се въздържах. В резултат на това, когато се връщах не си чувствах изобщо краката и се сетих за оня виц за шопа – „Най сакам да съм змия – ем да лежим, ем да одим!” Та и аз бях така в този момент. Със сетни сили се добрах до офиса и почнах да реанимирам. Обух си чехличките и ми просветна пред очите. Пропуснах да спомена, че вчера пък си купих много атрактивни италиански обувки, даже прекалено атрактивни заради цикламения цвят и апликираната змийска кожа. Абе разбират италианците от дизайн и туй-то. J И така … Живнах известно време, но после дългът пак ме призова да излизам по задачи. И сега настана дилема – дали да си сложа плажните чехли или италианските убости, защото с онези другите просто не си представях как ще ида, пък после и да се върна. Допитах се до колежката – „Нито едните, нито другите!” – отсече тя. „Ама не мога пак с тези дето ми смачкаха краката” – мрънкам аз. - „Не мога, не могааааа!!!” „Добре, не можеш” – умилостиви се тя. Турих си цикламените хубости, които хич не ми се вързаха с днешния стайлинг, ама много ми дреме, искам да оживея все пак. В тоя момент пристига друга колежка, аз вече тръгвам да излизам, но цикламеното явно е привлякло погледа й като магнит и тя не можа да се сдържи „Уау!” Почнах като малко дете да се оправдавам, да не помисли че добрия ми вкус е отишъл на кино и затова се разхождам като пъстроцветен какаду. „Ама толкова ли ти се налага сега да излизаш?” – пита ме тя. Подтекстът е ясен. Ами налага ми се.

 

Вървя с гордо вдигната глава, небрежно съчетала несъчетаеми цветови нюанси, но много важно. Номерът е, че все пак вървя, а не пълзя. Нямаше припаднали от потрес естети по улиците, ходих, че се и върнах даже. А пък през целия ден никакви душевни терзания и скрупули, даже съвсем безскрупулно и видях сметката на една нова колежчица, чиито мераци за натягане ми докараха част от днешното разхождане. Мисълта ми изцяло концентрирана в болките в малките пръстчета на двата крака, не допускаше снизходителност и други лиготии. Бях концентрирана и стегната като опъната тетива. Мдааа, прав е чичо Джеръм  отвсякъде, бива си я аксиомата, ако речете да я пробвате, отпада темата за "мъжете, жените и болката", увековечена вчера в друг един пост … J))))))))))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anlov - Пак голЕм смЕх
15.05.2008 10:55
на твой гръб.

Да ги описваш тия преживелици си просто несравнима!
цитирай
2. tera - Смех, нали ? :)
15.05.2008 13:14
Май от някакъв филм беше лафът: "Нещастията са два вида - свои и чужди. Първите са да се съдереш от рев, вторите - да се пукнеш от смях." :)

Но днес го давам умно и предвивливо - обух си едни изпробвани обувки и вървя, и си свиркам даже. Неволята учи - това е положението :)))))))
цитирай
3. anlov - И аз съм чувал,
16.05.2008 10:52
че най-добрата комедия е, всъщност, трагедия, в страданието на чиито герои ние обаче упорито отказваме да повярваме.

Като се замислиш, е точно така, нали?:)))
цитирай
4. tera - Да, като се замислиш :)
16.05.2008 14:59
Но според мен другаде е поантата - да можеш да се смееш над нещастията, които ти се случават на теб. Над чуждите и баба знае ... :))))
цитирай
5. anlov - Ей на това се уча
19.05.2008 18:45
през цялото време:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652819
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930