Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 11:25 - Я да си се поздравя + снимки от о.Корфу
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 8844 Коментари: 13 Гласове:
5

Последна промяна: 17.03.2008 14:18


Утре едва ли някой ще се сети, пък и датата е една особена … Освен това през уикендите с нет не се занимавам, та така – Честит ми едногодишен блог! (1 day in advance). Изобщо не съм мислела, че дотам ще го докарам, но тъй като доста намалих темпото, мога да си кааарам още сума време агале-агале.   Няма да философствам какво ли се е променило за тази година в мен или извън мен, покрай нещата които ми се случват на живо или свързани с виртуалните ми изяви. Срещам разни хора, говоря си, подминавам, после други хора, забавляваме се, смеем се, разхождаме се по света, гледаме разни изложби, концерти, балети и каквото друго падне за гледане.   И затова сега ще кача снимки от една екскурзия, която правих лятото до Корфу, тогава пуснах един пост, че ме беше яд на фирмата, заради скапаната организация. Но имах проблем със снимките. Сега ще опитам пак, за да внеса малко лятно настроение в иначе слънчевия зимен ден. С тези снимки и вас ви поздравявам, които го четете това в момента! :)


image


Крепостта, снимана от ферибота на идване


image

Кафененце в Керкира


image

Площад в Керкира


image

Музеят за азиатско изкуство


image

В тази беседка свири австрийският духов оркестър, за когото стана дума в предния пост


image

Оттук се взима лодка до острова на мишките, не ни обясниха защо точно така се нарича този остров, там има само една църква, мишки не видях :)
По-интересното е самото пътуване с лодката, много е приятно, от самата църва горе се открива прекрасна гледка към крайбрежните хотели, които били най-скъпарските в района


image

Нашата лодка, самата снимка красива се получи, снимана е именно от църквата на острова на мишките


image

Островът на мишките в ляво, както казах нищо особено, но го броят за забележителност, кой знае защо, но самото пътуване до там е приятно


image

Тази статуя се намира точно срещу крепостта


image

Ахил
Тук историята е доста по-интересна - статуята се намира в в градината на двореца Ахилеос, в който е живяла Сиси Австрийска. Една от на-красивите жени на своето време, но с много трагична съдба. Дворецът много красив, а градината и изгледа оттам - невероятни. Синът и трагично загива на 25 години и този паметник е в негова чест, понеже много и е напомнял за митичния герой. И една клюка, която ми каза един австриец - на всички портрети тя е със стисната уста. Никъде не е усмихната и според австриеца, който го е чел това някъде, това е така, защото нямала зъби, били паднали вследствие скорбут. Не знам дали е вярно, не го казвам да разруша ореола създаден около нея като голяма красавица, а защото такива са житейските неща - всичко може да се случи на всекиго.


image

Каналът на любовта, всъщност не е канал, а е място наречено така, има и канали, на мен впечатление ми направи лазурно синьото море, иначе самото пътуване до там беше уморително, пък и нямаше какво толкова да се види


image

Пак Каналът на любовта



image

Централният площад, около него са Музеят за азиатско искуство, Крепостта, в парка е желязната беседка, която видяхте по-горе


Както виждате този път успях със снимките, навярно заради празничния повод :)))

Приятен и весел уикенд!


Doka, като юбилеен коментатор в моя блог - 1000 ! те поздравявам с една любима моя песен, сигурна съм че ще ти хареса. И понеже съм ларж ще пусна и няколко снимки специално за теб.:) Ето ги :


image

Крепостта


image

Леда с лебеда, намира се в двореца Ахилеос


image

Отново на централния площад на Керкира


image

Любимата ми снимка








Гласувай:
5



1. doka - Хей.....Тери......
01.02.2008 12:31
....Ха,честит ти едногодишен блог и от мен
.... ;) :) .... Много хубаво правиш.... радвай се на живота....забавлявай се....разхождай се по света....и продължавай да ни правиш съпричастни .....за да пътешестваме и
ние с теб.....! Благодаря ти,за поредната
чудесна разходка......страхотните снимки....
и настроение....! :))) Бъди щастлива! :)))
П.П. Майка ти наистина е много,много
миличка...и хубава...! :) Поздрави и за нея! :)))
цитирай
2. tera - Хей ... doka ...
01.02.2008 12:37
Много ми е драго, че си тук :)
Наистина не мога да си обясня защо тогава - през септември само една снимка успях да кача и то с голям зор. А днес - няма проблем, даже имам още много снимки, но да не прекалявам. Виж предния пост за Корфу, доста е поучителен :)))

Непременно ще поздравя майка ми, а и още не сме приключили с Южна Америка, пак ще я понаобиколим.

Поздрави и за теб! :)))
цитирай
3. tera - Хей ... пак doka !
01.02.2008 12:49
От теб е юбилейния ми 1000 - коментар. Имаш право на едно желание - още снимки, или музикално парче ?
The choice is yours! :)
цитирай
4. doka - Ооо....тенкс,тенкс....Тери..... ;) :)
01.02.2008 13:56
... Каква съм късметлийка...... ;) :) Ами.....
понеже обичам музикта......си избирам
музикално парче......защото....знам,че ще се
радвам на още красви снимки в твоя блог.... и
мисля....че не губя....тъй - като желанието е само едно.... ;) :) ...... :)))))))))))))
цитирай
5. esen - ЧЕСТИТО!!!
01.02.2008 16:35
Любов и късмет на теб и блога ти!
И продължавай да ни очароваш с прекрасните постинги! Поздравления!
И нека ви е винаги усмихнато!:)))
цитирай
6. tera - Благодаря, esen !
01.02.2008 16:57
Радвам се да те видя, още повече че май сме се виждали от самото начало на пребиваването ми тук. И си в течение на цялото ми блогърстване. :)

Отбивай се да се усмихваме заедно! :)))
цитирай
7. anastasiia - Една година!:)
01.02.2008 18:11
Поздравявам те с усмивка...:)
Искрено се радвам на постовете ти, защото в тях ти си себе си...
И винаги ми е интересно да ти идвам на "гости":) Ето и този път ни повеждаш към едно екзотично и красиво място!...
Пожелавам ти, на теб самата да ти е винаги интересно да си тук...
И да продължаваш да се усмихваш...:)))
цитирай
8. tera - Keep ... smiling :)))))
01.02.2008 18:27
Както казва Джони Пешеходеца :)
Благодаря за пожеланията, радвам се че ти е интересно. А още повече се радвам, че си разбрала, че съм себе си в постовете.

И затова ти се усмихвам и ти пожелавам приятна вечер и прекрасен уикенд! :)))
цитирай
9. anlov - Присъединявам се към всички хубави пожелания.
01.02.2008 22:32
Усеща се, че човекът зад този блог е една невероятно привлекателна личност и съм сигурен, че този път никой няма да ме оспори.
Тъкмо обратното - даже биха ме смъмрили, че съм много пестелив в похвалите си.
:))))))))))) - още една порция, Тера, ако нямаш нищо против :)))))))))))))
цитирай
10. doka - Хей.......Тери...... :)))
01.02.2008 23:53
....Направо улучи в десятката..... :))) Тази
песен и на мен ми е любима....! :) Много ти благодаря....!... То се вижда,че съм голяма късметлийка.... ;) ... че и бонус получих... :)))
... Снимките са чудесни,Тери..... благодаря
ти....! Страхотна си....! Спокойна нощ ти
желая....и весел уикенд и на теб..... :)))))
цитирай
11. sensation - Поздрави и от мен мила,
02.02.2008 07:57
приятно и интересно ми е с твоите постинги. Винаги има какво да науча и то представено с тънък нюх и аристократизъм.
Честито още веднъж, желая ти непресъхващо здраве и оптимизъм!
цитирай
12. furiika - Честита годишнина на милия ти блог!
02.02.2008 09:01
Продължавай в същия дух. :))
Остров Корфу...хм, догодина моите ученици са зрелостници и смятам да ги заведа там за абитуриентския им бал. Даваш ми чудесна възможност, чрез снимките да добия някаква представа за това място. Благодаря ти.
цитирай
13. tera - Ей, хора,
04.02.2008 09:34
много ме зарадвахте!:) Сега влизам в блога след уикенда и ми е много приятно, че сте ми били на гости.:))) Вчера си изкарахме страхотно на Витоша и рожден ден празнувахме, и беше сууупер! И се радвам, че и днешния ми ден започва страхотно с усмивките ви! Благодаря ви!

@Anlov - направо се изчервих, ще знаеш :)

@Doka - абсолютно сигурна бях, че ще ти хареса! Не е ли интересно, че въпреки че се опознаваме виртуално, вече имаме усещане едни за други. След като не се виждаме, явно се изострят други сетива - интуицията например. :)

@sensation - много ти благодаря за оценката, чак се поласках :) И да те поздравя за страхотната ти поредица за художниците. Много ме радва, защото това е любимото ми изкуство.

@furiika - благодаря ти!
Преди да ги заведеш на Корфу, прочети предния ми пост за там, дала съм линк горе в текста. Пътят е много дълъг и фирмата трябва да е на ниво. Но имате достатъчно време до догодина, мога още идеи да ти дам до тогава :) Даже, за да добиеш по-ясна представа, ще понапиша малко обяснения под снимките :)

Приятен ден и чудесна седмица ви желая! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648302
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031