Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2007 16:44 - Празникът мина, айде стига любофффф!!!!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3368 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 19.02.2007 17:32


N.B. Всяка прилика с действителни блогъри и постинги е напълно случайна!
Това писание на се отнася до хората, които творят красива и стойностна поезия!


На мен честно казано ми писна от любовните терзания, несподелените чувства, несгодите в семейните отношения, поради липсата на любов, или единият обичал, пък другият не чак толкова, за кого да се ожениш, дали да изневериш, пък после как да се разведеш и т.н. Реалната любов, после виртуалната, после идеалната....
КРАЙ няма! Тука по постингите се лее такава Ниагара от чувства, че ако се сложи един ВЕЦ на изхода, не ни трябва ни 3-ти, ни 4-ти реактор. 

И аз се включих в празничната еуфория, писах какви ли не прочувствени и чувствени коментари и за момента така го мислех. Но сега като вляза в някой блог и видя пак същата дъвка, направо ми призлява.

Най-лесното е да не влизам разбира се, но ми стана чудно, докога това еуфорично състояние, то толкова сладникаво стана, та чак лепне. Тези хора само хормоните ли ги друсат, та освен за едната любов за друго не мислят?


Тагове:   мина,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. timmyd - :)
16.02.2007 16:49
Еее,не всичко е хормони.
А и когато обичаш, поне аз де, и много други неща са ми в главата :)
цитирай
2. tera - здрасти timmyd и ferrko,
17.02.2007 14:53
драго ми е да ви видя. Засичали сме се по постингите, но май сега за пръв път коментирате нещо в моя блог. Надявам се по-често да ви виждам тука занапред (леле-е-е, каква съм любезна домакиня, мани, мани :)))

Феркко, ще ме извиняваш, но май заради латиницата някои неща от коментарът ти ми убягват - нещо не разбрах оня твоя герой къде точно плува??? и това за почесването на пръстите ??? Много си иносказателен, друже :-)
цитирай
3. comfy - Хормоните
17.02.2007 15:50
щем не щем ни друсат всички, освен, ако не сме болни нещо (ендокринологично!)....
А какво имаш против любовта? ;)
...:)))
цитирай
4. timmyd - :)
17.02.2007 19:15
Е,щом вече и покана имам, ще се възползвам:)
Хубава и красива звездна нощ:)
цитирай
5. tera - Нищо против нямам,
17.02.2007 19:28
даже писах ред коментари в подкрепа на празника, споделях романтични изживявания, вадих съкровени чувства на показ - изобщо мисля, че изпълних пълната програма. :))) Сега усещам, че някой буквояд пак ще се хване за думата и ще се почне - ама това не е програма, не е план да се изпълнява и т.н. дъра-бъра. Знам много добре какво е. Това е моето чувство за хумор и ако някой не го разбира и не му изнася, да си търси други места за забавление.

Даже ще използвам случая за едно допълнение към постинга - имаше такива въпроси миналата седмица - ама за какво бил този празник, човек ако обичал , то не било само за един ден, ами за цветята, подаръците, сърцата и пр. Покрай тоя постинг стигнах до следния отговор - ами празникът е за това да се изпусне парата, да се дигне голямата гюрултия - ах, ох,обичам те завинаги, не мога без теб и т.н. целият репертоар за случая и после хората да мирясат и да се занимават и с други неща.

Защото не може нон-стоп само с кахърни копнежи да се занимават и накъдето и да се обърнеш по постингите да се въргалят разбити сърца. :)

Sorry, ако съм засегнала нечия романична душа, в крайна сметка и аз съм романтична, но не само това. Усещам, че май загубих нежната аудитория, но предпочитам да кажа каквото мисля, отколкото да лицемернича. Аз и в реалния живот съм такава, може би заради зодията - Стрелците не са най-дипломатичните хора. :)))

Приятна вечер!
цитирай
6. comfy - Брат ми е "стрелец" и
17.02.2007 19:33
е много готин! ;)
Да не ти говоря пък колко е романтичен - като зарецитира стихове - цял Маяковски или Есенин... :)))))))
Но, май имало разлика между мъжете "стрелци" и жените такива, или не?! ;)
цитирай
7. tera - Как можа да го кажеш...???
17.02.2007 19:44
Никаква разлика няма.:)) И аз пърхам от романтика, когато трябва, но не през цялото време. Животът е доста многообразен - има и други интересни неща.
:))))
цитирай
8. timmyd - :)
17.02.2007 19:46
Брей,това стрелците сте хубави хора, поне моите впечатления са такива.
цитирай
9. tera - Благодаря,
17.02.2007 19:49
такива сме! Пък сме и скромни-и-и ...:)))
цитирай
10. анонимен - :)))
17.02.2007 23:02
щем не щем ни друсат всички, освен, ако не сме болни нещо (ендокринологично!)....
А какво имаш против любовта? ;

Не против любовта , а тя е против ХОРАТА НА ЛЮБОВТА! Понеже е от много скромните!
:)))
цитирай
11. tera - по моето скромно мнение,
17.02.2007 23:19
всички са ХОРА НА ЛЮБОВТА, защото са плод на любовта, но явно има по-големи специалисти по въпроса :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648623
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031