Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2007 15:03 - Тангото – царицата на танците
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2496 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 13.12.2007 17:06


           Досега нищо лично не съм написала в този блог. Гледам, влизали са хора нещо да видят, да прочетат – а то нищо. Почувствах се неудобно, като на празна сергия J.

И затова ще публикувам нещо, което измъдрих нощес, когато изобщо не бях на кеф. Ами и аз си имам проблеми, жив човек съм, въпреки че стискам зъби и все „Айде, горе главата, животът е прекрасен!” (щото ни е само тоя, вярвам в прераждането, ама как да съм сигурна все пак, та затова гледам да не отлагам живеенето).

И така както се бях спихнала нощес, реших да зарежа и blog-a между другото и написах това, което ще прочетете по-долу. Нямам претенции за стихоплетстване, ако се е мернала тук-там някоя рима, това е станало случайно. Нито пък смятам, че това е изкуството, което съм обявила в категорията -съвсем друга ми беше идеята, може и дотам да стигна някой ден... 
            Не случайно хората са казали, че утрото е по-мъдро от вечерта, сутринта станах недостатъчно свежа, но вече с други идеи в главата. Недостатъчно свежа казвам, понеже твърде късно си легнах, гнетена от «тужни» мисли, а не защото съм си помагала с разни течни субстанции. Даже се учудвам от себе си как се обяснявам и даже се оправдавам, но не искам да бъда разбрана погрешно, това ми е дебютът в сферата на душевното себепоказване все пак. По-късно като си влязох в
blog-чето, установих че са наминавали редовни посетители - е този постинг е за вас, приятели мои, дано да не ви разочаровам.

 

Не плачи, bloge, не тъжи,

Че мисля вече да си ходя,

Че ми нещо вече додея,

Времето си тука да пилея.
Времето, хора, ценното,

Че това ми е животецът,

Течащ между коментарите,

А не му е туй смисълът

Както вече изяснихме. ( в един популярен постинг по темата)

 

Животът  е това, което се случва,

Докато в blog-а кибичим,

Една паралелна реалност,

От която спомени няма.

Там разказвате това, което ви се случва навън,

Навън разказвате ли за блога?

Не, защото няма какво.

 

Разминаваме се като сомнамбули,

Между постингите в блога,

Никой никого не чува,

Само се прави че слуша,

А си мисли за своето си.

 

Хора, които няма да срещнеш,

Все едно че ги няма.

Щом не можеш да ги докоснеш,

Все едно не съществуват.

 

Мисли, казани без адресат,

Все едно хвърлени на вятъра

Всеки говори сам със себе си.

 

Хора, криещи се зад анонимност,

Когато искат нещо искрено да кажат,

Или някого за фукнята му да накажат.

 

Е, поне съм искрена,

Никого не съм будалкала,

Не съм четкала лицемерно

и не съм псувала безмерно (даже хич!)

 

Казах.каквото ми се искаше,

Някои ме разбраха,

Други – не,

Но без това не го бях писала за тях.

А за тези „които са ми гласували”,

Както казва Симеончо.

 

Да не забравя анонимните ми фенове,

Излезте на светло, хора,

Животът е кратък,

Няма врема за криеница.

 

Всяко чудо за 8 дни,

дали?

 

 

Май доста длъжко съм го изкарала, което обяснява късното лягане. Не съм го редактирала, то си и личи, за да не се загуби спонтанността... J Сега на тези, които са издържали дотука, малки уточненийца. В рамките на тона, господстващ в Blog.bg, заявявам че това си е моят блог, ще си пиша каквото си искам, да го чете който си ще и да не ме учи какво и как да пиша. На който не му харесва, постинги колкото щеш. J (Joke, Willy)

 

А който е още тука и се чуди кога най-накрая ще стане дума за танго, отговарям – ще стане, ама друг път...

 

           Стига толкова за днес, че то човек като почне спирка няма....

И накрая, но не на последно място J видях, че днес е на мода да има модерация на коментарите и понеже не искам да изоставам от тренда, веднага слагам цедката. 
 

Е сега наистина – КРАЙ!

 

 
И със специални благодарности към wanksta, който ми даде идеята за долното парче :)






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Не бъди тужна
09.02.2007 15:28
Усмихни се ето така:))))))))))))))))))))))
цитирай
2. lemonpie - Хехе,
09.02.2007 22:52
мен ли визираш? Аз я махам от утре. Просто след вчерашните нападки, реших един ден да си поиграя на господ Цензура, въпреки че никой не цензурирах. Усмивки и гушки.
цитирай
3. tsvetamak - Браво:)
09.02.2007 23:48
Много, много свежо:)
Не се познаваме, наистина. И всеки пише дали от скука, дали защото нещо го тормози, дали от самота - всеки има своя причина да го прави.
Все пак усещането, че срещу теб има някой и те слуша е вълнуващо. Все едно се запознаваш с нови и нови хора. Някои те възприемат добре, други не те забелязват:). Също както в реалния живот:)

цитирай
4. анонимен - Пишеш доста, но се криеш зад думите. ...
20.02.2007 21:54
Пишеш доста, но се криеш зад думите...Не знам как го постигаш, но е факт...Успешно се криеш!
цитирай
5. anlov - Ето, че за пръв път ме натъжи.
18.01.2008 19:48
Хубаво, че не си го редактирала, защото с нашите обикновено фризирани и гелосани мисли често изглеждаме като на маскарад.
Понякога сме такива смешковци...
цитирай
6. tera - Е, защо така ?
18.01.2008 20:35
Както виждаш съм го писала след 7-8 дни пребивание в блога. Това е бил много свеж поглед за този момент, после са ме завихрили дуги преживелици - първо реални, после виртуални.

Много ми е приятно да се връщам точно тук и съм го цитирала към разни коментари, за да докажа
може би на самата себе си, че този блог не ми е размътил акъла.

Ей сега ще го кажа : Нищо не може да замени общуването с живи и реални хора около нас! Обичам хората, които са около мен, които са ме виждали и ме подкрепаят, и ми се радват всеки божи ден! Повечето от тях нямат идея, че пиша в blog.bg, но пък ме харесват и обичат.

Поздрави за всички, на които им е приятно да са тук! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653965
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930