Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2012 22:41 - Предимствата от пушенето на теферич! :)
Автор: tera Категория: Забавление   
Прочетен: 2246 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 07.06.2012 22:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Не бях се замисляла относно този аспект на нещата, но случайно стана дума днес с една колежка...

Откакто забраниха пушенето в служебното кафене, вече маса народ се изнася да си припали фас навън - на теферич дет" се вика. Получават се едни агиткииии, каквито помня от университета. Всяко ново е добре забравено старо...

Качвам се в асансьора и гледам една колежка с чаша кафе и си помислих, че е била на сбирката отпред. Тя пък излезе непушачка, но в разговора спомена че според статистиките (кои статистики и къде са проведени в бързината не стана на дума :) били се увеличавали браковете покрай това масово пушене на теферич, защото така се създавали неформални социални контакти.

Сигурно в "по-напредналите" от нас по отношение на забраната за пушене, някоя агенция е спретанала и подобна "успокоителна" статистика... Обаче после ми дойде на ум, ами покрай тези засилени социални контакти -  може би и разводите се увеличават?!? Но такава статистика едва ли ще види бял свят...


:)))


Сега тука, ще ме извините -  едно "лирическо" отклонение, което няма толкова общо с темата, но е много показателно за "поръчковите" работи, а освен това е истински случай.

През миналия век бях за известно време Н-к ОТКК на един голям полиграфически завод. Опаковките се лепят с едно лепило, по-известно като Ц-200, или поне тогава се лепяха с такова. Сега може и с "Капчица" да ги лепят - не знам, отдавна не съм в този бранш. :) Та въпросното лепило, което ни доставяха, беше бая редичко и като минат през машината опаковките пак си цъфваха незалепени.
Но, за да се направи рекламация си трябват факти и документи, не можеш да им го върнеш като кажеш - ами то не лЕпи!

По БДС, какъвто имаше тогава (защото сега и това го няма) - имаше норми за вискозитет на лепилото. Нося аз едни проби в лабораторията на ВХТУ да ми замерят вискозитета и да ми дадат протокол, на базата на който да направя рекламацията.
И тогава един от пичовете там ме пита: "А Вие какъв искате да го изкараме? (вискозитета, де :)

Защото се оказва, че в този БДС-еди кой си  има три възможни начина за измерване на вискозитета. С други думи, какъвто го искаш, такъв ще се получи!!!!!
Само ме помоли човекът след замерването да им оставя "пробите" да си позалепят туй-онуй!

Та така, по въпроса за статистиките, стъкмистиките и замерванията. Каквото искате, това ще ви изкарат! :) Както и напоследък имаше едни репортажи по ТВ за маслеността на "нискомасленото" кисело мляко, но това е вече съвсем друга тема...


:)))





Гласувай:
11



1. seasonofthewitch - добре де, успокои ме най-накрая...
08.06.2012 01:37
добре де,успокои ме най-накрая:)))))
Значи около високите пепелници ще си търся любовник:))))
Поздрави и бъди здрава!:)
цитирай
2. minavamottuk - А,
08.06.2012 07:51
всичко е по темата...А казва ли ти някой подробностите...дали са по БДС
цитирай
3. tera - @1
08.06.2012 10:50
Какво се моткаш? Вече цяла седмица има забрана, досега трябваше да си го намерила! :)))
Поздрави и на теб! :)
цитирай
4. tera - @2
08.06.2012 10:51
Естествено, че са по БДС... един от трите варианта...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648391
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031