Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2012 22:01 - "Тромбата на Вили" в съвременен вариант, казва му се "Кастинг"!
Автор: tera Категория: Забавление   
Прочетен: 2249 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Защо ли се сетих за тази "тромба на Вили"? Защото и тогава, както и сега има пълна гавра с участниците!

Онази тромба дори не съм я виждала на живо, бях си още невръстно детенце, но съм гледала разни записи. Адски гнусното беше как се гавреха с хората. Добре, не могат да пеят, ама си мислят, че могат. Явяват се хорицата, попейват нещо, айде тромбата и ги правят на пълен гъз с коментарите, без извинение!

Сега гледам, че този злополучен сценарий се повтаря в някакво недоклецано шоу наречено "Кастинг". Онова си беше соц-шоу, туй си е демо-шоу, обаче все тая. Българинът си е българин! И в простотията си не се променя!

Гледала съм много подобни шоута от къде ли не. Хората там в журито, понеже са възпитани или понеже може срещу тях да се повдигне съдебен иск за обидно отношение, се държат съвсем прилично. Като не им харесат "кандидатите за слава" ги отсвирват съвсем културно, без да ги обиждат по никой начин.

Но тук - не! Бай ти Ганя барабар с още две Ганьовици се отнасят изключително обидно към хората дето им вадят хляба в момента! Защото, ако на тези кастинги никой не се яви, те чий ще го дирят? Могат ли да си оправдаят шибаните хонорарчета и дали още по-шибаните продуценти пак биха ги поканили ?????

Идеята ми е, че не може да се допуска подобна пошлост по отношение на хората, явили се на подобни кастинги! Те са си повярвали на себе си, че стават за подобен род шоу. В повечето случаи - очевидно не стават.

Но откъде-накъде и защо трябва да бъдат унижавани за това, че са имали смелостта да се пробват за нещо друго? Може и да има куп откачалки, които само искат да се видят "по телевизоро".

Смятам, че подобна гавра и пошлост би следвало да бъде спряна, защото е обидно на само за участниците, но и за зрителите на подобни халтури.

Може и да е глас в пустиня,  но това си е моят глас и държах да го кажа!


Лека вечер!





Гласувай:
7



1. tera - Значи,
13.02.2012 22:31
дай да се разберем - в моя си блог съм от пет години и правя, каквото си искам!

Слагам си модерации, сменям си аватарите, както ми кефне - това си е лично моя работа!

Имам изписани 609 поста според статистиката и те са си плод на моите си мисли за момента и хич не ми пука на кого и дали му харесват.
Факт е обаче, че съм доста четена, явно на много хора им допада моя начин на мислене и поради тази проста причина за момента нищо не смятам да променям!

Надявам се, че бях достатъчно ясна.

Лека вечер! :)

цитирай
2. magicktarot - Привет, Тера! Не съм гледала въпросното шоу,
13.02.2012 23:38
а за "Тромбата на Вили" са ми разправяли нашите, но, ако наистина се гаврят и подиграват с участниците - то като нищо може да се появят тарикати-адвокати, които да подкокоросат някой и друг участник да съди предаването - ще падне голям смях! (и печалба за обидените) :)))
цитирай
3. tera - Дано ги подпука някой
14.02.2012 13:51
тези тъпунгери!
Ама наистина гадно се държаха, добре че са случили на търпеливи хора да им търпят простотиите.
Лек ден! :)
цитирай
4. tera - Май
14.02.2012 22:22
вече ти отговорих ... :)
Лека...!
цитирай
5. hristo27 - Е такова глупаво нещо дори една к...
15.02.2012 14:36
Е такова глупаво нещо дори една кабеларка от Горно нанадолнище нямаше да го измисли. Измислили как да търсят таланти за българското кино.
Остава да си мисля, че това е просто част от запълване на програмата на БНТ.
цитирай
6. tera - Жалка работа,
15.02.2012 15:44
изсмукана от пръстите. Имах пост за някакъв подобен кастинг измислен сега ще го потърся. Само се ебават с хората.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655729
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930