Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2009 12:16 - Само чантата пипам,
Автор: tera Категория: Забавление   
Прочетен: 2281 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 27.11.2009 12:18



друго не пипам!

Това ми заяви един младеж в метрото преди малко и ме накара да се замисля колко е изперкал народът.

Седя си кротко и чакам метрото, до мен на съседната седалка съм си сложила плика, кръстосала съм крак връз крак. Идва някакъв ухилен младеж, заобикаля ми краката и тогава разбрах, че точно до мен държи да се насади. Вдигнах си плика от стола и се огледах, зад мен имаше място. От какъв зор ще ме кара и плика да си махам? Младежът вече поседнал с два пръста ми пипа чантата и аз се опулвам. "Ало, младеж, к"во става?" - питам го и си подръпвам чантата. Той пак се пресяга да я пипа. Вярно е хубава чанта "Roberto Lenzi", ама не е чак толкова забележителна. Точно се чудя дали да не го лупна с нея по тиквата и да му се наместят разцентрованите чаркове. Добре, че пристига метрото и конфузът приключва от само себе си.

Питам го "Абе ти в ред ли си?", ама така съчувствено-приятелски. Чудя се дали ще каже нащо членоразделно. За моя изненада измърморва горната реплика; "Само чантата пипам, друго не пипам!" Я, могъл да говори смислено. След това с по-силен глас казва "Извинявайте много!".

Май си е бил в ред, ама може би не съвсем. Само леееко разцентроване, колкото да притеснява хората по спирките. Може пък да е бил некъв чанто-фетишист.
Пак добре, че само пипа, понеже един мургавелко направо ми измъкна чантата от ръцете преди години, но онова е друга история и не беше хич забавна.






Гласувай:
4



1. анонимен - хаха:)
27.11.2009 17:37
всякакви ги има по спирките, но пак добре щом само чантата пипа и се извинява после:))
цитирай
2. tera - Нали :)
27.11.2009 17:50
И аз се развеселих после, но отначало ми беше стряскащо. Аман от луд народ! :)))
цитирай
3. furiika - абе това момче няма ли какво да пипа...:)
28.11.2009 10:42
аз мога да му подскажа...
:))))))))
цитирай
4. tera - Furi,
28.11.2009 10:53
едва ли се е нуждаел от подсказване, съдейки по репликата му. Весел уйкенд! :)))
цитирай
5. katan - tera -
28.11.2009 16:58
Ето ти още едно доказателство и потвърждение на това, за което говорехме в моя блог.
Вярно, ти си погледнала от смешната му страна, но това не променя положението, в което се намираме.
Е, наистина - хора всякакви - едни обичат чанти,други връхлитат насреща ти, но ... обществото ни е болно!
Благодаря ти за свежата нотка!:)
Поздрави!
цитирай
6. tera - katan,
28.11.2009 17:19
двете случки се случиха вчера, първо тази с жената.
После като се връщах в офиса - онзи младеж се появи.
Нарочно не писах за първата, защото ме ядоса, докато това малко или много си е майтап! :)

Затова и коментирах в блога ти. Наистина нещата не вървят на добре. Човещината отива на кино, злобата е движещата сила, за съжаление.
цитирай
7. katan - tera -
28.11.2009 18:52
Ами май друго не ни остава, освен да приемаме всичко на майтап.
Но майтап на "голо" не върви...
А истинското, нормално общуване наистина "отива на кино".
цитирай
8. tera - katan,
28.11.2009 21:08
ами ако не ни издразни прекалено силно, майтапът си е за предпочитане! :)

Примерно, ако беше успяла овреме и ти да му покажеш среден пръст (шегувам се, знам, че няма да го направиш :) - но само ако предположим, със сигурност щеше да му вържеш очите на фльонга на оня отворко! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647911
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031