Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2014 22:01 - Идвам си от време на време тук, защото съм си вкъщи
Автор: tera Категория: Туризъм   
Прочетен: 3128 Коментари: 4 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





Имам си го този блог от доста време, вече започна осма година.


Това е моето виртуално място, където посрещам виртуалните си гости.


Срещала съм тук прекрасни хора от най-различни краища на страната, които иначе няма как изобщо да срещна.


Обсъждали сме какво ли не, моите постове са доста шарени, въпреки че основният акцент е изкуството, после са пътешествията и след това - всичко останало.


Мили приятели, не съм ви забравила изобщо. Просто при мен нещата са супер интензивни и даже нямам време да си прегледам снимките от апарата, преди да ги източа  и да замина на следващото пътешествие.

Но когато имам възможност ще пусна снимми или клипове от пътуванията ми. Това не е фукня. Лично на мен са ми били много полезни, когато пътувам, пътеписи на хора, които са посетили същите дестинации.

Точно благодарение на сайта на едно изключително мило, младо семейство, се усетихме да си направим навреме резервации за телевизионната кула в Берлин и за Райхстага! Благодаря им от сърце!

Смятам, че всеки който сподели своите преживелици по разни маршрути в мрежата, помага на тези след него.

На мен са ми били полезни подобни постове, също и аз съм пускала и ще продължавам да го правя.

До нови срещи! :)








Гласувай:
16



1. tit - абее, луда глава си ти!:))))
07.07.2014 23:28
Здрасти!:)
цитирай
2. aip55 - Нормално е!
08.07.2014 08:53
Съжителството ни тук е разнообразно с различни вкусове и разбирания. Така човек си дава някаква равносметка за разбиранията му и света около него.
Никой не познава другия напълно, но си има представа за интелектуалните и умствени възможности на пишещите тук, сравнява се, не търсим любов и си живеем живота си на сингъл! Е, не съм тук и за недоклатени жени, но живота е помия, в която не искам да остана цял живот, за това Блог.бг ми допада много.
Не, не съм празен сладкодумко, но за добро или за лошо, нещата са такива каквито са!
цитирай
3. sande - Поздрави, Теодора!
08.07.2014 11:50
Прелитайки над твоя чаровен Блог не мога да не извикам от Пастух:

Здравей, Теодора!

Или като Колумб пред призрачната гледка на континента Америка:

Тера ...
цитирай
4. tera - Благодаря за коментарите
09.07.2014 09:22
Следващият пост ще бъде за вас. :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653028
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930