Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2013 20:57 - Завръщане от Ниските земи
Автор: tera Категория: Туризъм   
Прочетен: 1749 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 28.10.2013 23:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




И какви са ми впечатленията  - ами смесени.

Когато давам маса пари, за да пътувам по чужбина, естествено гледам да се накефя максимално. Иначе защо ще бия толкова път и ще харча толкова много?!?

Това последното е много актуално за Ниските земи - разбирай Бенелюкс.

Защото там всичко е адски скъпо.

Пътувала съм по цяла Европа, но там досега не бях ходила. Бях и на два пъти в Англия, но след като тук ми се видя и от там по-скъпарско, за какво говорим.

Всъщност за мен скъпотията не се изразява в яденето или пиенето, това е последното което ме интересува. Става въпрос за хотелите, транспорта, таксите по музеите и такива работи.

И като отметнахме този фактор - да, хареса ми!

Според мен, където и да отидеш, има какво да се види.

Бяхме в Брюксел, Амстердам, Брюж и Гент, а пътьом минахме и през Ротердам, Хага и Антверпен. Значи си направихме една добра обиколка и събрахме маса впечтления.

Снимки сега няма да качвам, защото ме мързи, понеже днес се върнах.

Който ви каже, че в Брюксел няма какво да се види, кажете му - ДГД!
Има много неща за гледане, както и в Амстердам, където имахме само 27 часа, крайно недостатъчни.

А Брюж и Гент са направо истински бижута, всеки по свой си начин!
Едно страхотно удоволствие е да се разхождаш из Брюж. Има и улични музиканти навсякъде, които обаче не се натрапват, а все едно допълват атмосферата на града. Едно наистина прекрасно място, където едва ли не се връщаш в средновековеието. Ще кача снимки по-нататък. но и снимките не могат да пресъздадат очарованието на този град!

Гент е съвсем различен с гордата си крепост и с кипящия си нощен живот. Отидохме там след Брюж, в събота вечер и там наистина вреше и кипеше. Беше адски гот, това цялото стълпотворение от хора по центъра, които си купонясват, без да е нервно или напрягащо. Много празнично се почувствахме и ние, а градът е прекрасен, въпреки че го видяхме само by night.

Брюксел - има какво да се види, но там съчетанието от скапано време - разбирай дъжд или вятър, или и двете заедно, ти убива мерака за разглеждане, въпреки че отметнахме всички забележителности, включително и Парламентариума, който не е точно забележителност, но е интересно.

Амстердам - честно казано останах разочарована от квартала с Червените фенери. Очаквах нещо по-разюздано - като Содом и Гомор на квадрат, а то се оказа нещо много семпло, видях само две "каки" на витрина, явно другите вече са спастрили клиентелата. Много шум за нищо, дет" се вика. Не са ме черпили кексчета разни, само си пийнахме по биричка с мезе наблизо, но си беше както обикновено. Иначе "обърнахме" два музея - на Ван Гог и Rijksmuseum, но това последното едва ли интересува някого тук, предвид преобладаващата публика.
Между другото като бях лани в Слънчев бряг, там беше доста "по-греховна" атмосферата от Амстердам...

Та така, както казах по-нататък може и снимчици да пусна, а засега - живи и здрави! :)





Гласувай:
7



1. freeoldmen - Аз ако бях,
28.10.2013 21:24
нямаше да пропусна кексчетата. :-)
Поне една цигарка не ти ли свиха?
А, и без снимки не може! Чакам ги...
цитирай
2. tera - Ами сигурно и по-гот щяхме да си изкараме.
28.10.2013 21:37
ама от съображения за сигурност се сдобихме с един нашенски кавалер, който само търчеше нервно напред-назад, даже и снимките ги правих в движение.
Май без него щяхме по-добре да опознаем квартала с фенерите, пък и както го видях няма никакъв проблем за сигурността. Толкова семпловато беше, че няма накъде.
Ми не ми свиха цигарка, сигрурно заради кавалерина...

Снимките... ми чекай си, може и да дойдат... :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653806
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930