Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2012 21:27 - Колко от вас тука са качили Мусала?
Автор: tera Категория: Туризъм   
Прочетен: 11118 Коментари: 25 Гласове:
11

Последна промяна: 25.08.2012 22:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


.

.

.

.


Питам ей така, заради статистиката. :)

Е, и?






image











Гласувай:
11



1. penchoan - Не съм имал още възможност да се кача ...
25.08.2012 22:00
Не съм имал още възможност да се кача на Мусала, само на Мальовица. Обаче височината на Мусала е 3033 метра, според Учителя Петър Дънов и всяка година се покачва с 1-2 см.
цитирай
2. tera - Моите уважения към учителя Петър Дънов,
25.08.2012 22:03
но все пак не ми се ще да споря с изначалните факти.
Благодаря за коментара

цитирай
3. анонимен - Аз да, през зимата на 8-ми декември. ...
25.08.2012 22:17
Аз да, през зимата на 8-ми декември. Държахме се за въжета, защото имаше ураганен вятър.
цитирай
4. tera - Браво!
25.08.2012 22:18
Само не казваш за коя зима става въпрос. :)

цитирай
5. mirandolina - Аз два пъти...:)))
25.08.2012 22:20
Освен това всяка сутрин като излизам от къщи и тръгна за работа се вижда пред мен цялата Рила с пистите на Боровец и при ясно време Мусала се вижда ясно като триъгълник.
Преди две години заведох петгодишният си син до хижа Мусала, сега чакам да порасне още малко и да го заведа до върха.
цитирай
6. erato7 - Още не съм била на връх Мусала, но ...
25.08.2012 22:21
Още не съм била на връх Мусала, но вярвам, че все някога ще се случи.
Но Рилските езера съм ги видяла с очите си.
цитирай
7. tera - mirandolina,
25.08.2012 22:28
ти си шампионката за момента!
Порадвай се на твойте 5 сек. слава! :)
Браво на теб! Изобщо не се шегувам!

цитирай
8. mirandolina - Пожелавам на всеки да има...
25.08.2012 22:34
повече възможност да се докосва до нашата природа. Планината ми е "под носа" и използвам лятото всеки един хубав ден за излети. А на такива като мен им казват още "баир будала" :)))
tera написа:
ти си шампионката за момента!
Порадвай се на твойте 5 сек. слава! :)
Браво на теб! Изобщо не се шегувам!


цитирай
9. tera - erato7,
25.08.2012 22:36
браво и на теб!
На Рилските езера съм била два пъти, първият път бях на едно екскурзионно по Рила и заходихме откъм хижа "Иван Вазов". Имам много приятни спомени от нея, нищо че е "запокитена" на ... нейде си :) и даже кола не стига до там, ами се носи храната с катъри. Поне така беше преди десетина години, но що ли не вярвам нещо да се е променило оттогава ?!? :)
Вторият път бяхме на Паничище и се качихме пак да ги видим, но имаше много гъста мъгла. Така че видяхме само две от езерата и даже се позагубихме за момент в мъглата. Беше много странно чувство, защото знаеш, че съвсем наблизо има хора, но няма как да ги потърсиш. Объркването трая не повече от 5 минути, но няма да забравя това чувство. После намерихме маркировката и всичко си беше наред.

Казвам ти бравото за това, защото познавам хора, които си все още си "мечтаят" да посетят 7-те рилски езера, което мене ме хвърля в голям смут! За какво мечтаене може да става дума като - ей ги де са езерата! Какво има да се мечтае тука, просто се вдигаш и отиваш! Големи мечтатели, няма що! :)
цитирай
10. tera - mirandolina,
25.08.2012 22:47
не си само ти, не се фукай толкова. :) Шегувам се, аз също съм от "баир-будалите".
През юли бях в Алпите, беше много хубаво! "Изкатерихме" и най-високия водопад в Австрия Krimml. Слагам го в кавички, защото там катеренето си е просто разходка по една стръмна и прекрасно поддържана пътека. Имаше даже и млади семейства, които си бутаха количките с бебетата до горе. :) Е, не беше чак толкова фасулско, катеренето е около 2 часа барабар със снимките по трасето.

Ето тук можеш да го видиш. Имам много снимки оттам, но сега не ми се занимава.

http://www.wasserfaelle-krimml.at/index.html



цитирай
11. tit - Не съм!:)
25.08.2012 23:10
Нямам и намерение...
Имам си достатъчно баири за изкачване!:)
цитирай
12. tera - Хм,
25.08.2012 23:17
ти си знаеш :)
цитирай
13. lubara - Поздрави, tera!
26.08.2012 08:39
Два пъти съм се качвал. Веднъж сам, втория път със сина ми. Първото изкачване от хижа Мусала до върха ми беше за 55 минути, един колега чак не повярва. Според него било към два часа. Но все пак тогава бях на 37, ехеее!
цитирай
14. tera - Здрасти, lubara!
26.08.2012 22:52
Прав е бил колегата ти да не повярва, да не би и ти да с позабравил за колко време е било? :)

Шегувам се, обаче днес и аз изкачих Мусала. Затова пуснах и вчерашния пост, да сондирам мнения, както се казва. :)

От хижа "Мусала" до заслона горе е около 1 час и 20 минути, като първият участък точно над езерото е доста стръмен. После от заслона пак започва стръмно и отиват между 20 и 40 минути в зависимост от участниците. Ние бяхме голяма група и не се юркахме особено, така че го взехме за около 40 минути.
Накратко от хижата до върха си отиват 2 часа нормален ход. Ако сте го взели под час - поздравления! :) Но зависи и от времето, днес докато се качвахме бая напичаше и това усложняваше допълнително задачата. На връщане се позаоблачи и си отдъхнахме. Друго си е като не те пече директно.
Но си беше много готино преживяване, изкарахме си чудесно, групата беше супер, а водачът - не се натрапваше излишно като "главокомандващ". Изкарахме един чудесен уикенд и съм много доволна! :)
цитирай
15. alarmonline - Здравей Тера!
27.08.2012 10:36
Пиши и мен в бройката на изкачилите връх Мусала:)
Вярно, че беше отдавна, но преживяването е незабравимо!
Освен това два пъти съм качвала Мальовица, което също не е за пренебрегване.
Съжалявам единствено за Вихрен, тогава изведнъж времето се развали, заваля пороен дъжд и се наложи да прекратим прехода.
Поздрави за хубавия уикенд!

цитирай
16. tera - ОК, броя те :)
27.08.2012 10:54
Заедно с теб сме 5 човека от влезлите дотук близо 400 души. Не е много обнадеждаващо. Може пък останалите скромно да си трайкат, знам ли...
На тези, които не са го направили - само трябва да се наканите, не е много трудно, но не е и много лесно. Step by step - и си го изкатерил.
Иначе като го гледаш отдалече, ти се струва невъзможно да го качиш. Имаше едно момченце с баща си, доста едър човек, бяха седнали да почиват. Момчето гледа върха и казва: "Тате, ей го горе, хич не те виждам там..." Бащата поглежда върха замислено и казва "И аз не се виждам...".
Но сто на сто са го качили и двамата. :)
цитирай
17. rumyeah - Аз - три пъти
27.08.2012 11:03
Двата - пеша от Боровец, като единия път спахме на върха и на сутринта посрещнахме изгрева там - беше страхотно! (Но Вихрен ми е по-любим, него съм качила 8 пъти и в момента пак за него си мечтая...) Впрочем, и аз много харесвам х. "Ив. Вазов", две лета подред я посещавам и смятам, че има страхотна атмосфера :)
цитирай
18. tera - Браво! :)
27.08.2012 11:16
Явно си от печените планинари.
Имаше вчера такива в групата, като ги питах дали са се качвали, едната каза: "О, безброй много пъти!" Лично аз не знам дали пак ще се засиля натам, "покорените" върхове не са ми интересни. :) Два пъти съм се качвала на Черни връх, но по различен маршрут. Не обичам да се повтраят буквално нещата.
Пирин малко ме стряска с оня рид "Кончето". Свят ми се извива като го гледам на снимки... Но пък може и да му се наканя някой ден... :)
До хижа "Иван Вазов", рекичката се казвала "Пазар дере" ми каза вчера водачът. Там съм се къпала в един вир, който приличаше на вана за четирима. :) Той каза, че сега хижата се стопанисвала от едни момчета-сноубордистчета, ти скоро ли си била там?
цитирай
19. toninabog - Поздрави!
27.08.2012 11:19
За статистиката-Аз не съм се изкачвала до връх Мусала и едва ли ще го направя в този си живот.
цитирай
20. tera - Поздрави и на теб!
27.08.2012 11:24
Ако се наканиш да го качиш - нищо не губиш, а може да спечелиш приятни емоции. Изборът си е твой! :)
цитирай
21. rumyeah - За х. "Ив. Вазов":
27.08.2012 16:09
Месността се казва Пазар дере - някога там са събирали за продан стада от околните села. Затова и връх Вазов се е казвал Дамга. А реката е Бистришка - и се спуска до с. Бистрица, Дупнишко. "Ваните" в реката са "официалните джакузита" на хижата - но аз не съм ги пробвала, тъй като вечерите, когато спах там, бяха доста хладни :) Хижарят се казва Венци и е много точен с туристите, но лично не го познавам - свързахме се с него чрез сайта на хижата... Преди месец бях там - http://rumyeah.blog.bg/turizam/2012/08/02/rila-iuli-2012-chast-3-h-quot-ivan-vazov-quot-kalinite-h-quo.985031
А иначе - всеки с манията си. На мен апетитът ми идва с яденето :) Но засега само на Черни връх съм изгубила бройката, тъй като ми е близко. И вчера пак го посетих :))
цитирай
22. tera - Ами да така е - за маниите :)
27.08.2012 17:05
Не се правя на голяма планинарка, но обичам да ходя по планините. В интерес на истината обаче, предпочитам воаяжите по чужбина. По-различно е и ми е по-интересно. Иначе съм обиколила доста и по България, обичам да ми е разнообразно. Затова не ходя постоянно по едни и същи места. Познавам такива хора, дето ходят всяка неделя по Владайската пътека. Много си е хубава пътеката и аз я харесвам, но не ми се ходи все по нея! А те - все там. Има и едни други, които пък всяка неделя са на Люлин планина. Затова ходя с различни групи по различни места, иначе ми е скучно.
Поздрави!
цитирай
23. anwel - И аз!!! :-))
31.08.2012 15:26
ДВа пъти! Но помня първия път-октомври 1976 г. От Боровец по реката нагоре и до хижата се смениха четерите сезона-тръгнахме с горещо напичащо слънче ,по-нагоре ни застигна мъгла и ситен дъждец и вече преди хижанта - ни заваля сняг! на сутринта отново слънце за към върха, но вече по снежна пътечка!
цитирай
24. tera - Браво! :)
31.08.2012 16:55
До тук 7 души от 656.
Изненадана съм от цифрата, защото миналата неделя на Мусала беше по-оживено от улица Витошка! Сигурно онезе хора там и понятие от блогове си нямат и не ги лови тукашната статистика. :)))
цитирай
25. анонимен - Аз два пъти и половина .
07.09.2012 15:51
Два пъти до върха и "половин" път до "Новостроящия" се хотел .. колкото да се наплискам от езерцето.... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655473
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930