Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2009 12:33 - Запитване за Оданс Травел
Автор: tera Категория: Туризъм   
Прочетен: 9605 Коментари: 6 Гласове:
0





Имаме намерение да пътуваме с тях до Баварските замъци. Маршрутът е готин, без нощни преходи, което е кошмарно и сътветно цената е по-висока. Човек като плаща по-висока цена, все пак иска да получи и по-добро качество. Точно се бях навила да отида да внасям капаро и пуснах една търсачка - отзивите ме притесниха. Фирмата имала навик да отменя пътувания, защото не могла да събере групи, хотелите не стрували и т.н. Тук там имаше и доволни.

Затова ме интересува някой пътувал ли е с тях и какви са му впечатленията. Защото най-важната реклама си е от уста на уста, въпреки че и тя не е винаги меродавна. В смисъл положителната не оправдава винаги очакванията, докато отрицателна в повечето случаи е вярна, за съжаление.

Или пък ми кажете с кои фирми сте пътували и имате добри впечатления. Дано има и такива :)












Тагове:   оданс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - с
31.07.2009 13:06
тази фирма не съм пътувалаа, но наскоро пътувах с Бохемия. Доволна съм, като изключим хотела. Но програмата и екскурзоводското обслужване бяха за отличен.
цитирай
2. tera - Къде ходи с тях?
31.07.2009 13:13
До Прага ли?
Пътувала съм с тях до Тасос - екскурзоводката беше като администратор някакъв, две думи не обели по маршрута.
Лошото на Бохемия е, че примерно до Баварските замъци имат нощен преход и затова не ми се ходи с тях
Но ако тази Оданс не я бива, може и да размислим.
цитирай
3. benra - до
31.07.2009 13:51
Прага ходих, бяхме с едно момче екскурзовод, пловдивчанин-Краси и една страхотна, супер страхотна местна екскурзоводка -Яна. И двамата много разказваха, без да са скучни. Моя приятелка е пътувала няколко пъти с Бохемия та по нейни изрични препоръки ги избрахме. Доволна съм, макар че тук, в офиса за малко да ме откажат-ужасно обслужване!
цитирай
4. tera - Ще видя,
31.07.2009 13:55
не че кой знае какво чудо ще стане. Но като тръгне човек за някъде и си даде парите да се кефи и се получат кофти изпълнения е гадно.
Не ми се ще после да пиша постинги тука - "Не пътувайте с еди-коя си фирма"! :)))
цитирай
5. tili - Защо не провериш RUAL?
31.07.2009 17:39
Ходих до Париж с тях - не беше зле, даже - много добре. Само че ние избрахме самолет.После започна да пада Air France ;-)))
цитирай
6. tera - За Баварските замъци
31.07.2009 17:57
много не си заслужава самолет, излиза колкото да отидем до Барселона! :)
Иначе Руал правят нощни преходи, което е гадно. Затова се спрях на Оданс, но много ги хулят по форумите и предполагам не без основание.
Иначе съм намерила други, обаче там датите не ме устройват. Затова питах за тези, ако някой тука ги знае какви ги вършат. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647676
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031