Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2014 14:23 - Не ме интересува да съм член на клуб, който приема за членове хора като мен!
Автор: tera Категория: Тя и той   
Прочетен: 1489 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 15.03.2014 14:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg







Това, ако сте го разпознали е цитат на Гручо Маркс.

В оригинал звучи така:

"I don"t care to belong to a club that accepts people like me as members.
"

Случката започва така:

В моята работа е бъкано с млади неомъжени жени на възраст от 23-39 примерно. Тези към края вече не са и толкова млади, но им се иска да са.

Те търсят г-н Идеален, който не съществува.

Напъват се да правят кариера, теглят кредити и си купуват свой дом с надеждата, че този Г-н все някога ще се появи и ще оцени уюта на дома им, обаче той (както се разбрахме по-горе) просто не съществува и няма как да се появи.

Стана дума за една колежка, към края на посочената  възрастова категория, упорито търсена от млад човек, с когото много си били приличали по думите на очевидци, даже си мислели, че това е брат й. После, когато истинският брат се появил и тя го представила, станало ясно, че другият човек е нейн ухажор. Лично аз не съм го виждала, пък и според мен май не е толкова хубаво хората в една връзка толкова да си приличат. Както и да е.

Според мен е твърде жалко толкова много млади жени с потенциал да си губят времето по разни химери. И когато стана дума - ажеба тя пък какво не му е харесала на този млад господин, се сетих за лафа на Гручо Маркс и го цитирах.

Ако този младеж не беше толкова искрен и напорист, ами се беше опитал да я свали стратегически, както са ми обяснявали за "push-pull strategy" разни местни "стратези", можеше и да постигне някакъв успех.

Но като знам за какво става дума казах - "По-добре, че се е отървало момчето! Няма представа какво щеше да го налети."

Така че Господ си знае работата.

Мисълта ми обаче е именно за тази вечна неудовлетвореност, която кара хората постоянно да търсят и все да са нещастни. Някой ги харесва, може и да е влюбен - тогава го игнорират, защото го приемат за даденост. Ако той се усети навреме и си тръгне, мигом става няколко степени по-интересен. Ако пък междувременно е намерил нова връзка, шансовете му се покачват още повече. Защото, след като е пожелан от някоя друга, явно не е за изхвърляне. Тогава госпойцата започва да се чуди защо го е отрязала. Но пък може и късно да се окаже.

Изобщо доста са интересни тези положения, но ми се струва, че Гручо е прав.
Всеки иска да е член на някой по-висш клуб! А пък клубът съответно не го иска!

Драмата на житейските отношения!

Весел уикенд с вашия си клуб. :)










Гласувай:
6



1. анонимен - Много свежо. Много ме развесели. Ми ...
15.03.2014 18:26
Много свежо. Много ме развесели. Ми какво да правим като всеки се оценява по-високо отколкото е всъщност. Ехе, разсмя ме. :)
цитирай
2. tera - Ами радвам се, че съм те разсмяла :)
16.03.2014 22:21
Обаче темата не е много смешна, сума хора се депресират по тези причини.

Или продължават да чакат Идеалния до смъртното си ложе. Без сами да си дават сметка, че изобщо не са идеални и трябва да си преосмислят критериите.

Много е закостеняло мисленето по тези въпроси и хората явно не разбират, че е много по-важно двама души да си паснат духовно и интелектуално, за да може да има смисъл подобен съюз. Изхожда се от време оно, когато е било важно момата да е имала зестра, а момъкът да е як като бик и почти толкова умен. Да, обаче сега това не върви особено. Хората се развеждат масово, на Запад ходят при психоаналитици, а пък на Изток си споделят с приятели и се напиват.

Чел ли си "Принципът на Питър"? Там е доста добре аргументирана идеята за браковете, а и за много други неща. Примерно: "Всеки се стреми да стигне своето ниво на некомпетентност." И оттам маса некадърници, където и да се огледаш.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653400
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930