Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2009 22:11 - За мъжете с любов!
Автор: tera Категория: Тя и той   
Прочетен: 8245 Коментари: 16 Гласове:
4








Да,това е наистина Магарешки бодил (Milk Thistle Extract).

image



Обаче ... както се казва, совите не са това, което са. Магарешкият бодил всъщност е нещо съвсем различно от досадния плевел, който сте виждали по поляните. Ето накратко какво е: Магарешкият бодил (Silybum marianum, Asteraceae) e трънлива билка, която е широко разпространена из Южна Европа, включително и България. Расте чак до зоните с умерен климат в континентална Азия. Изкуствено е внесена на територията на Централна и Северна Америка, а също в Австралия и в Нова Зелaндия, където расте изключително агресивно и се ползва с име на плевел. Билката е известна също и с имената Млечен Бодил, Средиземноморски Бодил и др. А повече информация тук. http://www.bb-team.org/articles/3223/ Всъщност идеята на постинга е друга, провокира ме ка4ака с неговата маргаритка. Дали ще сраняваш жената с маргаритка, бодлива роза, самовлюбен нарцис, нежен минзухар и т.н.прочее флора (може и фауна, ако си твърде нервен J) .... няма никакво значение. Защото единственото важно е не какво и казваш, а как го показваш и дай боже – доказваш! Иначе приказвачи колкото искаш. Я да попитам в тази връзка – има ли някой от вас, който като е искал да се жени за любимото момиче му е казал: „Скъпа моя и единствена на света, страшно много те обичам, обожавам те, не мога да живея без теб! Би ли се омъжила за мен? Но, моля те имай предвид, че ще трябва да плащаш половината от сметките,  да чистиш къщата, да готвиш, да не вдигаш скандали, когато излизам с приятели и да – щях да забравя – децата си имат майка и баби и да не ме занимаваш с това!” J))) Такова животно нема, нали? Даже на майтап попитах сина ми нещо подобно и той каза: „Е,нееее, разбира се, че не веднага....” J)))) Така че к’во ще ни бъзикате с разни маргаритки и цветенца за осми март, рождения ден, годишнината от сватбата, Коледа и Нова Година. Големият ентусиазъм е минал по времето на свалките, после се грее дето му викам на „остатъчна топлина”. Пак съм случила на разбран мъж дето, ако не ме води да обикалям света, поне не ми пречи да го правя. Според мен бъркайки в торбата със змейовете не съм изтеглила питон, пък той какво е изтеглил е отделен въпрос! J))

И така.... не е нужно толкова лицемерие и тука думата "обичам те" се раздава направо като индулгенция! Доколкото аз разбирам от тези неща, това не се казва под път и над път, иначе нищо не означава. Тогава защо се повтаря толова често? Ами защото това, което е зад нея липсва.... Айде сега кой ще каже, че не съм права? :))))))))



 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - естествено че аз!
20.07.2009 22:18
Не си права,но въпреки всичко те обичам!
цитирай
2. krotalka - Малеееее,
20.07.2009 22:19
много остро и граничещо с мъжемразство изказване!
Аз не съм съгласна с него! Може да съм от малкото късметлийки, но въпреки,че преди сватбата не ми е казал горецитираното, съм доволна от мирното си съвместно съжителство. Помагал ми е, поднасял ми е цветя без повод, просто ей така, защото е искал и много, много други неща е правел и прави за да покаже любовта си!
цитирай
3. tera - ка4ак,
20.07.2009 22:25
няма значение дали съм права, важното е, че ме обичаш! :) Мъжът ми също ме обича до ден днешен да му се чуди човек защо?? :)))
цитирай
4. tera - kroti,
20.07.2009 22:31
изобщо не е мъжемразко, даже и в заглавието пише - любовно е! :)
Това, което съм написала е синтезирана гледна точка, включваща голяма част мои приятелки, повечето от които са разведени или неомъжвани. Тези, неомъжваните в по-голямата си част са много интелигентни и хубави момичета. Обаче... са си имали работа с разни мъже, които ...

Темата е много голяма и обширна, само исках да кажа, че не се изчерпва с едната маргаритка и две приказки... :)))
цитирай
5. krotalka - Ясно е,
20.07.2009 22:36
че сме случили на половинки, щом ни разрешават да си губим времето пред компа!
цитирай
6. tera - kroti,
20.07.2009 22:40
там е работата, че никога не съм чакала някой нещо да ми разрешава. Естествено, че като сме семейство съм оповестявала намеренията си, но думата разрешение не е от моя речник. Явно наистина съм случила! :)
цитирай
7. ka4ak - но нали казваш че е:
21.07.2009 02:31
И така.... не е нужно толкова лицемерие и тука думата "обичам те" се раздава направо като индулгенция! Доколкото аз разбирам от тези неща, това не се казва под път и над път, иначе нищо не означава. Тогава защо се повтаря толова често? Ами защото това, което е зад нея липсва.... Айде сега кой ще каже, че не съм права? :))))))))
цитирай
8. tera - Ами да де! :)
21.07.2009 09:05
Ти защо казваш, че ме обичаш след като не си ме виждал даже? Или по подразбиране обичаш всички жени?
цитирай
9. furiika - За информация... :)))))
22.07.2009 10:37
отварата от магарешки бодил повишава много мъжката потентност, от нея мъжете стават като разгонени нерези.
:)))))))))
цитирай
10. tera - Furi,
22.07.2009 11:49
зная го, затова е и такова заглавието, ама кой да разбере освен теб! Умницата ми! :)))
цитирай
11. ka4ak - това че си обичам жените си е напълно вярно!Но на мен ми стига и да си поговорим за да разбера що за човек имам насреща!
22.07.2009 21:09
А и като прочета това което си писала ти,направо ми светва!Така че мога спокойно да отговарям за думите си!
цитирай
12. tera - Мерси, ка4ак!
22.07.2009 21:16
Много мило от твоя страна! :)
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Магарешкия бодил расте
07.08.2009 17:28
като плевел из поляните на много места в България,
но някои го бъркат с петнистия бял трън, на който цвета изглежда по подобен начин. Аз също малко го сядах качак вчера на подобна тема, ама той от малък си е такъв, не му забелязвай толкова, бяхме с него съученици. Има някои мъже, които не могат да порастнат за тези неща, остават си вечните момчета и това им придава особен чар.
Качак е много добронамерен към всички и изразява това по своя начин с тези думи-обичам те, но влага в тях по-висшата форма на любовта-Христовата.
цитирай
14. tera - Да,
07.08.2009 17:36
знам че расте и като плевел, но съм чувала и за хора, които го садят и после правят бизнес с чужбина.
Знам също, че ка4ака е христова модифицирана форма :)
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Не само магарешки бодили, но
07.08.2009 20:37
и други билки се отглеждат култивирано-мента пиперита, градински чай, валериана, невен и др.
Култивираните билки нямат същите лечебни качества, както диворастящите. Една билка влияе не само с химическия си състав, но и с вълновото излъчване, а това се изучава от радиестезичната медицина. С нейните способи може съвсем точно да се определи за даден човек какъв комплекс от билки трябва да се използва, както и на какъв етап е неговото заболяване, кои органи са засегнати.
Качак много е преживял покрай организирането на наркокомуната, лечението на сина си и други момчета, това го е направило духовно по-извисен от много други хора, повечето от които се озлобяват от проблемите, които им се случват.
Във всеки от нас има част от бога и той обича това-божественото в нас. Поздрави!
цитирай
16. tera - Благодаря,
07.08.2009 20:44
лека вечер :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655796
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930