Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2013 22:38 - Как да си решите проблема, ако не можете да пишете постове
Автор: tera Категория: Технологии   
Прочетен: 1796 Коментари: 6 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Това е моят опит по въпроса, може и на някой друг да свърши работа.

При мен проблемът възникна напоследък, преди десетина дни може би. Влизам в Нов постинг, мога да избере заглавие и категория и дотук. Не мога да сляза в полето за писане, защото курсорът не се появява там.

Мислех, че нещо са ме баннали частично, за да не мога да пиша нови постове. Откъде да знам на кого съм накривила капата и дали не съм сгазила някъде лука... :)

Надявах се, че проблемът ще се реши, писах и на blog.bg на мейла, даден в Контакти, но оттам никой не ме отрази.

Започнах да се дразня и помолих тука 2-3 колеги да пуснат постче по въпроса и да може да се реши проблема. Никой не пусна постче, но получих все пак две съобщения. Първото - сори, ама ни мо"йм ти помогнем. Второто ми даде идея да си заредя пак блога. Пък аз го бях "презареждала" поне сто пъти, опитах отново и пак не стана. Все пак поблагодарих на колегата за съпричастността, защото ме накара да погледна на проблема от друг ъгъл.

Обаче в тази връзка ми хрумна да пробвам да вляза по различен начин. Досега влизах през Google Chrome и преди проблеми не съм имала, затова не мислех че причината е в него. Още по-преди влизах през Explorer, но там нещо запецна работата и напоследък го бях игнорирала.

Сега пробвах през Firefox и Еврика! нещата се оправиха и както виждате мога да списвам.

Другото, което искам да отбележа, че този проблем го нямах от служебния комп, където влизам през Explorer. Но аз там нямам време постове да пиша, защото си имам друга работа. Затова ми беше важно да мога да си пиша от лаптопа вкъщи.

Ако имате подобен проблем, пробвайте по този начин. Може и при вас да се получи.
Успех! :)






Гласувай:
9



1. theeconomist - Привет тера,
15.10.2013 16:29
просто е като фасул. И аз имах същият проблем с "хрома". Изтриваш старият, влизаш в гуглето и си инсталираш новата версия на "хрома" и всичко е ОК!
Поздрави...
цитирай
2. tera - Да де,
15.10.2013 17:28
но аз не се усетих отначало, че проблемът е в Хрома, защото преди това с него си нямах проблеми. Реших, че тук нещо се е прецакало as usual. :)

цитирай
3. cecka1504 - :)
15.10.2013 20:25
При подобни проблеми винаги проверявай и с друг браузър. Обикновено причината е там.
Поздрави!
цитирай
4. tera - Брей, какви познавачи всички се извъдихте :)
15.10.2013 23:45
А като споменавах в разни коментари, че не мога да пиша постове - тогава никой не ми даде решението.
Сега, когато вече си реших проблема - лелей колко било фасулско! :)))

цитирай
5. sidnikam - Не е фасулско
16.10.2013 00:07
Поне за мен.За което съм безкрайно благодарна за поставеният пост.Още веднъж благодаря за споделянето от ваша страна.
цитирай
6. tera - Радвам се, че съм била полезна
16.10.2013 10:38
Всичко е фасулско като вече си го правил, ами преди това...? :)
Особено след като при мен за шест години подобни проблеми не е имало, няма как да знам къде "обикновено" е причината, при положение, че тук си бъка от технически проблемации още от време оно.
Лек ден и пак заповядай! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648549
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031