Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2011 20:34 - Хехех.... , пълна смешка си е категория "Най-популярни" в момента :)
Автор: tera Категория: Технологии   
Прочетен: 4740 Коментари: 16 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





Всички го виждат, но не знам дали някой го е казал. Сори, ако съм пропуснала :)

Там се мъдрят постове с по-голям брой гласове от прочитанията, включително и мойта си салатка. ;)))

Явно някой конкретно в моя случай е фен на броколите, останалите писания не знам по какви критерии ги е избирал.

Нечия ръчица диктува как да се подреждат там постовете...

Лично аз още от 4 ( словом - четири години) ратувам да се премахнат всякакви класации, а ето и сега системата с вирнатите или спуснати палци, която е явно твърде манипулируема (сори, ама аз не знам как точно :)))) решава кое да забоде на блогърското Фнимание.

На мен честно казано не ми пука - не гласувам, много рядко вече коментирам, от време на време ходя по други блогове, който иска да ме чете - знае къде съм.

Това, че със салатата са ме изтипосали най-отпред не ме дразни, хем повече хора ще научат за суперхраната броколи.

Но иначе погледнато си е пълна смешка, че някой е набичил над 500 плюса точно на този пост. Ако ще и 600 минуса сега да му набичи все ми е тая. Отдавна вече съм минала тази граница, където ме интересуват показните неща.

Но това си една демонстрация за владеене на ситуацията. Моля, админите, ако това изобщо ги интересува, да я коригират тази система за гласуването за пост.  Защото като гледаш, че са гласували повече хора, отколкото са прочели даден пост, направо те напушва смях.

Не че е лошо, де да има смешки...
Но преди малко имах неблагоразумието да гледам Новините по ТВ и за кой ли път установих, че живея в държавата на парадоксите.

Този блог трябва ли да го доказва?










Гласувай:
23



1. tera - Вчера не съм обърнала Фнимание :)
29.03.2011 20:44
Понеже сега салатата ми се кипри там, затова ми направи Фпечатление :)))

цитирай
2. raders - В този блог глупостта винаги заема ...
29.03.2011 20:48
В този блог глупостта винаги заема доминираща позиция. Жалко, че няма друг сайт в България с подобни възможности за публикации. Що се отнася до модераторите, те само всяват хаос в бъркотията. Нищо друго на правят.
цитирай
3. tera - raders,
29.03.2011 21:20
май не съм много съгласна, точно защото съм тук от твърде много време. :)
Срещат се и доста интересни поне за мен постове, особено за Изкуство.
Другите категории не ми се ще да коментирам ... :)))


цитирай
4. hatanasov - Безплатна реклама!
29.03.2011 21:24
От вносителите на броколи.
цитирай
5. tera - анонимен,
29.03.2011 21:26
анонимен написа:
не е нужно да мислим логично
трябват ни нестандартни постинги които да ни развеселяват и да ни откъсват
от сивото ежедневие всички блогъри са само едни нещастни самотни хора
най-тъпите постинги са най-популярни но народа се кефи защото на всеки
му е писнало да бъде логичен и правилен хахахахааааа



след като си пробил блокадата, защото аз по принцип съм забранила анонимни коментари, значи си твърде наясно с манипулациите тука. :)

Естествено, че блог.бг има и тази функция, за която казваш. Развлекателният момент е много съществен.

Примерно преди време, когато взимахме дискове от клубове, нарочно заръчвах на сина ми да взима или "европейско кино", или комедии. Не ми се гледаха други дивотии, а комедиите са разтоварващи.
Нормално е.

Но не е нормално да се манипулират гласувания, поне според мен.

цитирай
6. tera - hatanasov,
29.03.2011 21:32
нито ще го видят, ни процент ще ми дадат :)

А пък, че броколите са си супер - питай чичко Гугльо, ако не ми вярваш :)))

цитирай
7. yotovava - В интерес на истината, никога не се ръководя от тази сводка на първа,
29.03.2011 22:16
чета хора, които знам, че са ми интересни, не пропускам и другите, на ден не се публикуват кой знай колко постинга, че да не можеш да ги кръстосаш и да прецениш дали ще отговорят на интересите ти.
Както и да е, едва ли има някакво значение тази класация.
Валя
цитирай
8. darcy - А какво да кажем за факта,
29.03.2011 22:19
че най-четени и най-коментирани са винаги постингите, в които някой с някого се конфронтира и подиграва? Голяма част от блога в Блог.бг далеч не отговаря на изначалното си предназначение. Не дай си Боже някой да реши да пусне сериозен постинг - ей така, за себе си дори - веднагически ще долетят да му обясняват колко е прост, грозен, депресиран, комунист/фашист, религиозен фанатик и тем подобни. И обикновено това са същите анонимници, които нямат лице в блога, но имат достатъчно наглост да дават определения на хората, които пишат. Има разбира се и блогери, които всяват раздор, но те поне имат постинги, разкриват нещо от себе си, от мисълта си. От такива аз приемам критики. Но да ми обяснява някой анонимен каква съм и що съм, без да е дал нищо от себе си за оценяване - мерси, някой друг път.
цитирай
9. hatanasov - 8. tera - hatanasov,
29.03.2011 23:07
Подтекста ми беше, че вносителите са "издигнали" поста.
цитирай
10. tera - yotovava,
30.03.2011 09:18
ако нямаше значение, нямаше да се водят Пунически битки за нея.
Всеки вика - няма значение, пък гледа да се набута там. :)
цитирай
11. tera - darcy,
30.03.2011 09:26
блогът съвсем се изроди през това време.
Постингите с конфронтациите са умишлено толерирани, за да се вдига пушилка и да се цъкат бутоните.
А от друга страна - не можеш каквото и да е мнение да изкажеш без някой да рипне да ти обяснява колко си заухав, а пък той/тя колко е умен/а.
Аз отдавна съм забранила тука анонимните, защото знам, че са същите онези с никовете, но като не се логват стават твърде "красноречиви".
Но не пречи и тези с никовете да изразяват крайни мнения, дори и само напук. :)
цитирай
12. tera - hatanasov,
30.03.2011 09:26
сигурно - тука направо бъка от вносители :)
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Да, това е демонстрация, че адми...
30.03.2011 12:11
Да, това е демонстрация, че админите са зависими все още от анонимните, на които им забраниха коментарите. Това е техният отговор, аз също го забелязах, беше си очевадно. До като не махнат гласуването с тези палчета това ще продължава.
цитирай
14. tera - Кога пък са им забранили коментарите?
30.03.2011 19:51
При мен как излизат анонимни коментари тогава, чиста манипулация си е.
цитирай
15. ve6titsa - Хич да не ти пука!
05.04.2011 12:54
Имам си любимци като тебе напр.и си чета когото и когато поискам.А те може и "месемеси"/както казва голямата ми вничка/ да въведат.Яж си слатката.Аз лично тази супер-храна броколите не ги обичам.На някои саламите са им любимите зеленчуци;)
цитирай
16. tera - Здрасти! :)
05.04.2011 14:05
Казва му се вълча салата или пък салата, расла на кокъл :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647951
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031