Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2007 11:17 - Искам свестен провайдър
Автор: tera Категория: Технологии   
Прочетен: 4703 Коментари: 13 Гласове:
1



Здравейте колеги-блогъри,
Това е първият ми постинг. Надявам се да се харесаме и да се обикнем. Нуждая се днес от съвет за свестен интернет провайдър, защото не съм доволна от моя (няма да го обявявам за сега). Нямам интернет в къщи от миналата събота, защото те са много претоварени и не могат да изпратят човек! Ако сте доволни от вашия, кажете кой е. За да не се брои за реклама, може да ми го изпратите като лично съобщение. Благодаря и до скоро.



Гласувай:
1



Следващ постинг

1. killu - Виж това
02.02.2007 11:22
относно свестния провайдър ще почакаш малко но поне това може да ти даде насока:

http://www.linux-bg.org/cgi-bin/ib3/ikonboard.cgi?act=ST;f=12;t=17056;st=40

прочети мнението на Веселин Колев.
цитирай
2. анонимен - Говори оф4арят от бъдещето.
07.02.2007 15:53
Та?! Познаваш ли Гео?!
цитирай
3. tera - що
07.02.2007 16:40
питаш?
цитирай
4. анонимен - Щото аз го познавам!
07.02.2007 16:47
Той по стечение на обстоятелствата е един от Създателите на блог.бг.
А мен по стечение на обстоятелствата фирмите ми се казват "ГЕОДИМ".
От ГЕОрги - моя милост и ДИМка - бившата ми вече Съпруга.
Бивша от... 2008-ма година /ха ха ха/, но какво нелогично виждаш?! Все пак говориш с Пътешественик във Времето, баси!

Шегувам се, Тера!
За много години още веднъж и... си знай, че всичко що ти /ще ти/ наговорих /ще ти наговоря/ на 6-ти януари 2016-та си е ама баш така.
Поздрави!
/от Бъдещето - ха ха ха/
цитирай
5. tera - благодаря за въпроса,
07.02.2007 17:27
както казват политиците. Ако искаш да си общуваме изпрати ми лично съобщение, че пред хора се притеснявам :)))
цитирай
6. tera - ти същия
07.02.2007 21:28
анонимен ли си 6 и 7 или си се клонирал? Поласкана съм от този интерес, но защо ти (или вие близнаците) не се регистрирате ей така за разнообразие и да осъществим пълнокръвна връзка, тъй да се каже? Най-малкото, за да мога да ви различавам.
цитирай
7. tera - към анонимните
08.02.2007 14:40
ми фенове, има следната подробност да ви светна. Когато човек е регистриран и има акаунт и влезе в определен профил,под картинката, автор и категория се мъдрят два линка: Лично съобщение и втория Гласувай за този блог. Кликваш на Лично съобщение- voila - и пишеш каквото ти е на душата. Не можете да се оплачете от липса на внимание от моя страна, надявам се да си заслужава усилието :)))
цитирай
8. tera - hello people,
08.02.2007 22:51
драго ми е да ви видя писанията. Първо на 12 микрофон - вече съм относително нова - за невнимателните то си пише: 2.02. 11:17. Не се подвизавам под ново име, човек толкова време го гради - няма да го зарежа току-тъй. Обръщението ми към целокупната анонимна общност е насочена в частност към No 6, видя ми се интересен/нa с това "уви", но не мога да преценя дали се повтаря в следващите номерации - всички сте ми еднакво анонимни. Ако си мислех, че не си струва усилието нямаше да си губя времето да ви образовам :) Направи добро и го хвърли в морето. Благодаря за вниманието :)))) Лека нощ
цитирай
9. анонимен - Благодарим ти за квалификационния ...
09.02.2007 12:32
Благодарим ти за квалификационния курс, човек се учи докато е жив!
цитирай
10. tera - къде сте
12.02.2007 09:38
анонимните, почнахте да ми липсвате. Извинете, че бях затворила вратата за вас 2-3 дена, но сега всичко е наред. До нови срещи. :)
цитирай
11. анонимен - Zasto te beshe strah ot anonimko...
14.02.2007 11:57
Zasto te beshe strah ot anonimkovci? Ti sasto si dosta nepoznata:)
цитирай
12. tera - е как разбра, че ме е било страх?
14.02.2007 12:21
Ако си чел предните коментари, между нас с анонимните ми фенове е имало само мир и любов. Даже се съмнявам, че някой друг блогър е бил толкова добронамен и е писал такива подробни обяснения (виж по-горе, ако си пропуснал). Сложих модерацията за един друг постинг и съм обяснила защо, не искам да се повтарям- кой чел, чел. Не съобразих, че по този начин съм затворила портата за анонимковците изобщо, за което ДАЖЕ се извиних!!! Повече от това, здраве му кажи.
А пък ако мислиш, че съм непозната след като съм изтипосала 7 постинга и съм наръсила с коментари почти всички постинги, в които съм влизала, значи просто не може да ти се угоди. Ако така ще стане по-ясно- кръвната ми група е Б положителна :)
цитирай
13. tera - когато написах това за кръвната група,
14.02.2007 20:28
се усетих, че ще завалят тъпи въпроси от тоя сорт. Явно на някои хора им куца чувството за хумор и само чакат някоя дума за да се хванат за нея. Жалкото обче е, че заради един такъв "умник", човек се настройва отрицателно към цялата анонимна гилдия.

Спокойно можех да го изтрия този коментар, но пък щях да доставя ненужна радост на номер 18 - "я ский как я затапих, не мое да отлепи". Имаш много здраве! А пък ако имаше малко здравна култура, нямаше да се притесняваш толкова- няма начин да пипнеш СПИН по интернет, има по-приятни начини :))) Въпреки всичко ти пожелавам весел празник, ако случайно намериш сродна душа за празнуване.

Към останалите от гилдията - отговорих подробно на настоящия индивид, защото това е първият злонамерен екземпляр, който се е мернал тъдява. Ако получа други подобни питаници, няма да си губя времето да им отговарям. Може би съм била твърде добронамерена, но както казва номер 14 и не само той "човек се учи докато е жив!" Приятна вечер на всички.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653982
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930