Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2011 14:11 - Шах, шах, шах... и две пешки метър :)
Автор: tera Категория: Спорт   
Прочетен: 2882 Коментари: 10 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Колко от вас спортуват, ако не броим цъкането на клавишите? :)

Имам един пост на тази тема от преди бая време, ако намеря линк ще го сложа.

Без да се броя за кой знае каква спортистка, се занимавам с йога, салса, стречинг, зумба даже, народните танци вече ги изпраксах ("усъвършенствах" ги казано книжовному, поне до някъде), мисля и нови да пробвам - примерно капоейра, може пък и да ми е интересно или пък разни латино-танци...

Това го знам от преди доста време, но днес пак го установих - физическата активност води до още по-голяма физическа активност. Ако клечиш на бюро по цял ден и се оплакваш от заседнал начин на живот - кой ти е виновен? Ами размърдай си задника, ходи пеша, за това не ти трябва карта с абонамент, нито пари ти искат. Ходи на фитнес, ние имаме служебен такъв, но хората, които го ползват не са толкова много. Постоянните играчи сме там, идват и нови, но сериозните си се знаем от доста време.

Ама мързел... това си е думата, просто мързел!

Уредите не били нови... "нам кво си... Залата я ремонтираха наскоро, добра си е, не е върхът, ама това е положението.

Не ходя само там, ходя и на други места, обичам разнообразието. Връщам се днес след двучасова тренировка - танци, после стречинг  и решавам да мина през мола и по-точно през Пикадилито долу. Спускам се с ескаватора, пред мен няма никой. Ако не бях се подпалила толкова от тренировките, щях да си стоя на лентата и да чакам да пристигна. Обаче нали вря и кипя от толкова раздвижване, адски бавно ми се вижда това придвижване. Затова припкам надолу по ескаватора и това ми е нормалното темпо.

Вижте не абсолютизирам нито физическите усилия, нито съм фитнес-маниачка някаква. Обикновено престараването в този живот води до обратен резултат, за каквото и ще да става дума.

Въпростът е, че хората занемаряват телата си, търсейки удобствата. Най-гот им било дОма пред телевизора.?!? Ами вънка слънце пече - ей де я Витоша, дигни се от дивана и се поразтъпчи, колко му е... 

Ами спортувайте бе хора, никак не е трудно, нито е толкова скъпо. Един час спорт ви е колкото кутия цигари.  Ама за цигарки има, а за спорт немаааа... М"чи и аз си пафкам не отричам, но пък не се лишавам и от спорта, като и от туризъм, както и от кръчми, като и от културни развлечения. Разнообразие му е майката в този живот.

Но понеже тялото било храмът на душата, човек трябва да се грижи за него. Както прочетох наскоро - като майка трябва да си се грижи за тялото си, дори и да го глези понякога. Да поспортува, да се пораздвижи, вместо да кибичи по кафенетата. Масажи, ароматерапии са измислили хората, римски басейни и прочее, пак за кеф на телата.

Хайде наслука! :)






Гласувай:
16



1. scarlety - На първия въпрос:
16.07.2011 15:49
Брой ме мене за спортист N 1(понеже не виждам още коментари:)) Абсолютно съм съгласна,че физическата активност е много важна и че човек трябва да намери начин да си размърдва ежедневно задника. Моят начин спада към по-мързеливите,но мен мен устройва напълно.Преди пет години установих,че страдам от липса на по-сериозно движение,но пък ме домързяваше да ходя до фитнесзалата.Затова си купих една гимнастическа пътека,която мъжа ми се опасяваше да не стои скоро подпряна зад вратата:)))) Обаче,го опровергах.Всяка сутрин си изминавам километърчетата,пък другото движение навън е добре дошло.И както казваш физическата активност води до още по-голяма такава.След задължителната сутрешна "разходка" се чувствам бодра и пълна с енергия:)) Другото много положително въздействие на пътеката беше,че забравих що е туй високо кръвно налягане:) Движението е много важно и прави чудеса за здравето.Четох наскоро,че понижава и риска от деменция и Алцхаймер.Тъй,че човек просто трябва да намери своя начин за промяна на доста обездвижения си начин на живот.Дали фитнес,дали Витоша,дали йога или танци- няма значение!
цитирай
2. rossi9 - Абсолютно вярно - повечето движение води до повече движение!
16.07.2011 16:12
Не съм фен на спорта, но съм забелязала, че като се раздвижа с обичайните задължения, денят ми е по-хубав. Една разходка пак поражда ендорфини, серотонини - абе добро настроение. После спиш като къпан :)
цитирай
3. tera - scarlety, бравос! :)
17.07.2011 21:11
В интерес на истината имаме вкъщи един тренажор, който не ползвам. Скучновато ми иде да пуфтя на едно място.
По са ми занимателни спортовете в компания. Днес цял ден бях на теферич, не се спукахме от много ходене, а наблегнахме на гурманските плескавици по сръбско, но както отбелязах - разнообразие трябва да има. :)
цитирай
4. tera - rossi,
17.07.2011 21:13
спортът си е хубава работа, единствената пречка е мързелът. Но когато човек го превърне в навик му става необходимост и мързелът няма голям шанс да надвие.
цитирай
5. mt46 - Някога спортувах -
17.07.2011 22:50
футбол, волейбол, тенис на маса... Също така - шахмат, чист бридж...
Сега... просто пешеходствам... :))
цитирай
6. tera - Това "някога"
18.07.2011 09:06
ми прозвуча по-зле от "никога"...
Не риташ ли поне в неделя в двора на близкото училище, заедно с други юнаци? По моите наблюдения това е масов квартален мъжки спорт :)
цитирай
7. mt46 - Тера,
18.07.2011 12:21
все пак "някога" е по-добре от "никога"... Всяко нещо - с времето си...
Мисля, че естествената физическа дейност е по-полезна от изкуствения фитнес...
цитирай
8. tera - Така е по принцип,
18.07.2011 13:50
лично аз не съм фенка на фитнеса, защото ми е скучно. Бих предпочела две обиколки в парка, вместо бягаща пътечка. В залата за фитнес тренирам йога и пилатес.
Наблягам и на други занимания, както се вижда и от поста. Номерът е човек да се занимава с нещо по негов вкус, а не да се оправдава с липса на време или че залата не му харесвала, или всякакви други измишльотини. :)
цитирай
9. natali60 - Теди,
19.07.2011 13:10
пиши ме и мен към спортистите - всеки ден индийски танци. Дават много енергия, след това всяка умора минава. Движението е живот.
Поздрави от Пънлай!
цитирай
10. tera - Браво! :)
19.07.2011 15:54
Знаеш ли лафа за индийските танци:
С едната ръка галиш кучето, а с другата завиваш крушка.
:)
Като се позамислиш, ще видиш че е баш така. :)))

Що не ме поканиш на гости в Пънлай, че не го знам къде е? :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652143
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930