Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2012 21:25 - Черешката на тортата2 - поучителен пост! :)
Автор: tera Категория: Рецепти   
Прочетен: 1747 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Понеже имам пристрастия към кулинарията, гледам това предаване - сега му е вторият сезон. Мен ме кефи, нищо че ги обвиняват в снобарлък или к"вото там.

Забавно ми е, не само заради манджите, ами как се оценяват и прецакват. Психология в действие! :)

Това, което днес ме възмути беше едно изкзване на гостенка, която оправда по-ниската си оценка с това, че салатите не били достатъчно солени и че сладкишът не бил достатъчно сладък. Други казаха, че бил прегорял - вярно си беше, това цел свет го видя! :) За сладкиша не взимам отношение - сигурно е било така.

Обаче думата ми е за СОЛТА! Нарочно с главни букви! Българинът по принцип яде много солени манджи, поне повечето българи. Понеже аз не обичам солено, когато готвя слагам малко сол, за да не стане ястието безвкусно. Оттук насетне всеки би могъл да си го досоли, ако желае.

ЗАЩОТО СОЛ МОЖЕШ ДА ДОБАВИШ, НО НЕ И ДА ОТНЕМЕШ!

Това май някъде го писах. За мен лично готвенето е удоволствие, не ми е никакъв проблем. Само липсата на време ме възпира постоянно да се вихря в кухнята.

Имаме стол в бачкането и там готвят доста солено! Както и по повечето заведения, в които съм била.

Не случайно българите като цяло са на едно от първите места по сърдечно-съдови проблемации, за които по-голямото количаство сол е от рашаващо значение.

За това - моите поздравления към Дидо, който беше наготвил манджите, че не е прекалил със солта!

Ако след този пост поне 1-2 души се замислят по този въпрос и не посягат към солницата, още преди да са опитали ястието, значи е имало смисъл да изпиша всичко това!

Айде добър апетит!:)

Пък и Наздраве, ако щете! :)))











Гласувай:
2



1. ka4ak - За солта си права,но това компенсира,безсолните ни действия!
20.02.2012 21:43
Изводите,за теб!:)))
цитирай
2. tera - Говоря чисто кулинарно и здравословно!
20.02.2012 22:22
В политиката не се мешам, там си има други корифеи, като теб! :)))

цитирай
3. ka4ak - Кулинарно като ме омаяш и придобия здравословен вид,си е политика!
20.02.2012 23:14
При обратно действие и кулинарно,ме неразположиш и придобия болен и злобен вид,пак си е политика!
Така че...:)))
цитирай
4. tera - Лелей колко сложно се изрази! :)
20.02.2012 23:18
Трябваше ти само час и половина да го измислиш, но все пак съм впечатлена! :)))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655853
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930