Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2011 21:34 - Абе, Астор да не е от blog.bg? :)
Автор: tera Категория: Рецепти   
Прочетен: 5149 Коментари: 12 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гледам като ми падне едно предаване "Черешката на тортата", защото определено имам афинитет към  кулинарията. Спред мен това си е изкуство наред с всички останали.

Имам даже 2-3 поста по темата, за моя изненада събрали огромен брой прочити. Значи хората също като мен смятат, че кулинарното изкуство трЕбе да е на почит!
Може накрая да дам линкове към тези мои "кулинарни шедьоври", ако ги намеря.

Да се върнем към въпросното предаване, лично за мен беше много забавно, защото личността пряко кореспондира към кулинарните изпълнения. Участниците за тази седмица бяха: Катето Евро, Сантра, Ива Екимова, Астор и Дичо. Не съм ги гледала всичките, защото си имам и други занимания по вечерно време, но какво ми направи впечатление. Ива Екимова като най-критична и префърцунена спрямо останалите участници, успя да се издъни на собствената си вечеря и чак се разрева, че филето "Уелингтън" не й се е получило. :(
Да, изключително скръбен факт! Добре, че гостите бяха много добронамерени и не я сиктирдосаха заради гадните й коментари по техен адрес и доста благородно й дадоха високи оценки.

Тя обаче явно не си е взела поука от издънката и днес закопа Астор, поради единствената причина, че вечерта не била у тях, а в ресторанта му. Човекът наистина много се беше постарал и всичко му беше на шест! Дори и Ивчето го хвалеше по време на вечерята, ама после йок - даде му една пършива 8-ица ( всички останали му дадоха 10 - максималната цифра) и го прати в дъното на класацията.

В крайна сметка се оказаха двама първенци с максимален брой 40 точки - Катето Евро и Дичо, накрая за първенец избраха Катето, като Дичо съвсем кавалерски й преотстъпи титлата без грам съжаление.

На второ място - пак с равен брой точки Ива Екимова и Астор - 38 точки и на трето -Сантра с 31 точки. За какво го обяснявам това в подробности - за мен цялото предаване си беше шоу, кефих се наред с участниците, само дето манджите нямаше как да опитам. :)

Затова страшно много се изненадах, когато след края на гласуването и "коронясването" на Катето, пуснаха изявленията на Астор, който беше адски обиден, че се е класирал на Четвърто място!!! Както обясних, той дели второ място, но явно за да подчертае обидата си непрекъснато споменаваше предпоследно четвърто място. Отначало си помислих, че се шегува, защото вечерта мина чудесно и всички го похвалиха, барабар с Ива дето му заби ножа в гърба. После обаче осъзнах, че той изобщо не се шегува, защото повтаряше " Аз съм печелил всякакви места - първо, второ, трето, но никога - четвърто!" Или пък "За какво им се старах толкова, да им бях сипал по един чай и пак щях да съм четвърти, а аз им приготвям 7-степенно меню..."

Наистина много се беше постарал, но тази детинска сръдня от един възрастен човек наистина ме изненада. Както стана на дума в предаването той е единственият европеец, печелил "Оскар" за илюзионно изкуство, има още купища награди. А как успя да се впрегне за това готвене тука... направо ме изуми!  Би следвало да е много по-широко скроена личност според мен, това си е кулинарно шоу! Направил си е кефа, зарадвал е и другите участници, надпреварваха се да го хвалят, нямаше как да знае за момента сигурно, че Ивчето го е прецакала. Ама едва ли не сълзи да рони, заради неблагодарността на другите участници... Много жалко ми се видя...

Та затова си помислих с тази си инфантилна обидчивост, да не би случайно да е наш колега от блога? Щото тук обикновено бурите са в чаша вода и се търси под вола теле...

Ако сте имали търпение да прочете това до тук, изводите оставям за вас.

Благодаря за Фниманието! :)))





Гласувай:
12



1. анонимен - След колосалната излагация на Аня ...
22.07.2011 22:12
След колосалната излагация на Аня Пенчева в един Бигбрадър, стана ясно, че всички сме си еднакво суетни и даже еднакво прости. :)))
Аз ако искам мога да изпростия толкова много, че да уплаша и каруцарите. Пък някои тука си поддържат това ниво перманентно.
цитирай
2. injir - Nyakoi ne obichat da gubyat. . . Kato ...
22.07.2011 22:38
Nyakoi ne obichat da gubyat... Kato v bloga, de.:)
цитирай
3. tera - kushel,
22.07.2011 23:08
онова шоу с Аня Пенчева не съм го гледала. Само четох, че мъжът й я изкарал от шоуто и сложил край на излагацията. Браво на него.
цитирай
4. tera - injir,
22.07.2011 23:10
явно е така, но в случая беше и смешно, и жалко... Може би Ива нарочно го прецака, за да е на едно ниво с нея, в такъв случай съм склонна да му вляза в положението... :)
цитирай
5. magicktarot - ха хах, макар да не гледам телевизия, беше ми много интересно и забавно да прочета, Тера!:)))
23.07.2011 09:12
Яко си го спретнала! А иначе за аналогията с хора от блога - струва ми се, че във всички сфери на човешко присъствие има лесно обидчиви и сърдещи се за щяло и нещяло елементи... Поздрави!:)
цитирай
6. syrmaepon - Слушах изявлението на Астор
23.07.2011 09:17
и също бях много изненадана - от него де.Само не знаех кой го е закопал,понеже точно тогава не бях пред телевизора - сега ми стана ясно.
1.За сетен път се уверявам,че някои хора умират да закопават други,непонятно за мен защо
2.Астор - имах друга представа за него,но наистина явно не можеш да опознаеш човек докато не седнеш на една маса с него )))) някои много амбициозни хора се вземат винаги много на сериозно
3.Човек не трябва да се взима на сериозно,а да си пърха наоколо като безгласна пеперудка и да живее за мига - тъй май гласи будизма или някакво друго източно мъдро учение )))))
Така,че в такива шоута победителите са тези като Дичо,защото си спечелват още повече привърженици
цитирай
7. tera - Здрасти, magic,
23.07.2011 10:35
отдавна не съм те виждала :)
Както винаги се изразяваш дипломатично... :)))
цитирай
8. tera - syrma,
23.07.2011 10:41
аз отначало не можех да повяршам, че говори сериозно, помислих че се майтапи...

Сега като се позамисля Ива нарочно го закопа, въпреки че камерата я хвана как яко му набива от манджите. Не яде, а набива! И накрая и на него му го наби!
Не вярвам след тази й изява в предаването като цяло да си е спечелила много фенове. Постоянно критикареше другите, а като дойде ред тя да се представя - йок! Нищо особено, не й изядоха суровата сьомга и изгорялато филе, ама от състрадание й бутнаха по едно рамо. Кавалерите и Сантра й дадоха кавалерски 10-ки, а Катето по женски и приятелски й наби 8-ца. :)

Дичо ме изненада с това, че наистина го биваше в готвенето. Не съм му фенка по принцип, малко ми е лигав, ама след това предаване може и да стана! :)
цитирай
9. magicktarot - Дипломатично:)))
23.07.2011 10:53
tera написа:
отдавна не съм те виждала :)
Както винаги се изразяваш дипломатично... :)))

Тук съм, тук съм:))) Минаха четирдесет и няколко дни от раждането на втората ми щерка, даже успях да спретна и един бебешорски постинг в промеждутъка...:))) А кулинарията наистина е изкуство, не случайно на латински си е кръстено готварско изкуство - Ars coquinaria...:)))
цитирай
10. tera - Да ти е жива и здрава щерката! :)
23.07.2011 11:02
Сега ще видя бебешорския пост.
Като стана дума за изкуство, сега ще ти споделя как изкусно накарах сина ми да яде домати като малък, а не само краставиците от салатата. :)
Той обираше само краставицата и не щеше да кусне дет се вика от доматите, пък те знаеш - много полезни! И си викам - сега ще те науча аз тебе, ще проядеш домати, че ушите ти ще пукат! :)))

Измислих моя авторска рецепта "доматор" я нарекох. Следната е: доматите се обелват и пасират, значи трябва да са малко по-мекички. Краставицата се реже като за таратор, малко олио или зехтин, сол на вкус и това е!
Детето наистина сума домати изяде по този начин!
Имах една книга "Кулинарно пътешествие с нож и вилица" или нещо подобно. Разлиствайки я установих, че испанците имат нещо подобно, наречено "гаспачо". Но аз моя доматор, го открих без тяхна помощ! :) Пък и те май по-сложно го правят, моята рецепта си е натурална.
Това ти го пиша и заради малката щерка, ако ти създава после проблеми с доматите. :)
цитирай
11. magicktarot - Уау, доматор! Супер попадение!:))) Ще го запомня и приложа,
23.07.2011 11:34
звучи невероятно! А и за обичащи домати е приложимо...:))) Поздрави и най-хубави пожелания за порасналия ти син, сигурно и на него сега му е много забавно като си спомни за доматора!:)))
цитирай
12. tera - magic,
23.07.2011 17:01
моят син вече нищо не си спомня... :) Съвсем на друга вълна е.
Но пък на мен определено ми е кеф да си спомням този период, бяха ми най-безметежните годинииии... :)))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648830
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031