Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2013 22:59 - Аман от малоумни постове на първа ...
Автор: tera Категория: Политика   
Прочетен: 2950 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 23.07.2013 23:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Гавра с паметта на едно детенце!



Едно малко момиченце е починало днес, блъснато от пиян шофьор на спирка преди няколко дни..
Мир на невинната му душица!

И в следващия момент, някой се опитва да използва това по абсолютно неморален начин, замесвайки историята с протестите?!?

Питам го в коментар - откъде-накъде му е хрумнало?

Не ми е ясно, дали ще изтрие коментара и дали изобщо ще отговори, затова го поствам тук:



22:52 - Какво общо има детето с протеста? Катастрофата е станала пред The Moll на Цариградско шосе, което е на километри от Орлов мост и протеста.

http://www.dnes.bg/crime/2013/07/10/taksi-se-vriaza-v-spirka-na-gradski-transport.193332

Не съм чула протестът да е срещу пияни шофьори, това си е криминално деяние.
За какво набърквате тази история с протестите, или само да е гръмко заглавието или по-точно преамбюла на поста с първите изречения, за да привличате публика?

Не ви ли се струва, че използвате кончината на детето по манипулативен начин и осквернявате паметта му?
 

Постинг: Не съм усмихнат протестиращ
Автор на постинга: 
tomov8

Редактирай | Изтрий





Гласувай:
13



1. lovertosimplicity - http://terca.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/04/10/mnogo-molia-tozi-posting-da-ne-se-iztiposva-na-quot-pyrva-qu.1099173
23.07.2013 23:22
Повече какво да кажа...

Рей
цитирай
2. анонимен - Е, това е положението. Фарс, който с ...
23.07.2013 23:38
Е, това е положението. Фарс, който с помощта на медиите се представя като драматична революция на средната класа. И такова чудо света не е виждал.
цитирай
3. mileidi46 - Мисля, че не си изтълкувала прав...
23.07.2013 23:41
Мисля,че не си изтълкувала правилно ...Човека не смесва ,а разграничава ,аз поне така го разбрах!!Разграничава се от начина да се протестира,,усмихнато",когато хората умират !Как да протестираш усмихнато,когато едно ангелче вече е насила изпратено на небето,и сигурно още някое от глад,а ти да се забавляваш на площада!!
И аз не мога да схвана !!Те си химичат закони ,прокарват си точки и параграфи,а народа си играе хоро!!??
И вика ,,оставка"...
Такова чудо нема!!
Незнам вече...
цитирай
4. tera - mileidi,
24.07.2013 00:01
така е написан преамбюла на поста, за да излезе едва ли не, че детето е починало в следствие на катастрофа, свързана с протестите! И затова да се изтрепе народът да го чете! Това си е долна манипулация, кара хората да му четат поста, който няма нищо общо с това!

Точно като долнопробно заглавие от жълтата преса, където в заглавието "хвърлят някаква (словесна) бомба", за да могат да си продадат скапания тираж!!!!

Ами гадно е, особено като се замесва починало по нелеп начин 6-годишно дете!

Повече какво да му коментирам.
цитирай
5. dolce - тера тера
24.07.2013 11:37
явно си много "ангаже" с настоящите протести а?
Па я ми отговори на мене селянчето
ЩО ПРОТЕСТИРАТЕ?
КАКВО ИСКАТЕ ДА СЕ СЛУЧИ?
КОГА ГО ИСКАТЕ ТОВА НЕЩО?
И ВИЕ КАКВО БИХТЕ ЖЕРТВАЛИ ЗА ДА СЕ СЛУЧИ?
Ай да ми отговориш на тези питанки /ако много са сложни и навяват неприятни за теб и "протестиращите ти събратя" отговори си отговори на себе си
цитирай
6. tera - Напротив, хич даже и не съм ангажЕ с протестите
24.07.2013 15:14
Достатъчно е да видиш предния ми пост, там съм си написала мнението по въпроса.

цитирай
7. travell - Четох го този постинг от 1ва,
24.07.2013 15:38
но така и не разбрах какво се цели с него. Всеки може да пише каквото си иска. Жалко за детето, за което някак си по между другото се спомена покрай тия протести. Никой не виждам да пише и постинги за миньорите, които все още не могат да ги спасят, но за политиката: всеки втори постинг.
А това че е на 1ва... Че то там никога не са били най-добрите постинги...
цитирай
8. tera - Целеше да е на 1 ва,
24.07.2013 16:08
което не ме брига, но замесването на детето в първите редове, за да си мислят хората, че е починало в някаква връзка с протестите, ме подразни.


Иначе - в рамките на шегата, мога да съм горда, че съм автор на единственият пост за театър, който е помирисвал 1 ва в историята на блога. Поне аз не си спомням друг подобен куриоз. Оставих го там, въпреки че беше очевидно напомпан заради следващите два поста, защото едва ли някога пост за театър ще се озове отново на корицата. :)

Ще дам и линк, за да видиш за какво говоря:

http://tera.blog.bg/izkustvo/2013/01/12/londonskiiat-kralski-teatyr-v-sofiia-za-poreden-pyt.1041452

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648669
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031