Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2013 20:42 - По-голям цирк от този не съм гледала!
Автор: tera Категория: Политика   
Прочетен: 1666 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Гледам преди малко едни дебати между парламентарни сили - наистина по-голямо шоу от това здраве му кажи! Не ти требват "Комиците", "Най-смешните видеоклипове на Америка", и пр. и др...

Голямо забавление, големо нещо!

Само ми идват наум думите за "хляб и зрелища"...

Моята позиция за референдума е следната - аз не ходих да гласувам.

Не умишлено, просто цялата тази работа ми се видя още от начало толкова изсмукана от пръстите, че хич не ми привлече вниманието. Днес си имах по-интересни занимания и даже забравих. Като се сетих, вече не ми се ходеше до школото да се гласоподавам.

Някой се опитва да си измие ръцете като прехвърля темата на народа, щото по-лесно. Както и да отговориш - отговорът си е все губещ.

Не обичам да ме замесват в такива филми! Ако на тези дето сме ги избрали не им стиска да взимат стратегически решения, ЗА ЧИЙ ХИКС ИЗОБЩО СМЕ ГИ ИЗБРАЛИ?!?

Аз ли, баце, да ви кажа дали да стоите този АЕЦ Белене? Ами тогава защо не сте ме питали в началото, преди да загробите там няколко милиарда?

Сега какво да ви дам опрощаваща индулгенция и право да загробите още не знам си колко?

Откъде-накъде? Пилат Понтийски си бил измил ръчиците... Айде сага и вие по негов пример.

Да, ама не! Сами ще си сърбате попарате дето сте си я надробили.

И без това все сърбаме ваш"та попара. Поне имайте доблеста да поемете отговорност! Нали затова ви плащаме на всичките там 240 броя лапачи!






Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647704
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031