Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2011 22:38 - Как се нас*а ББ или „Магията на турските сериали” или вот на доверие към правителството
Автор: tera Категория: Политика   
Прочетен: 2702 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 18.01.2011 22:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 


 

Първо си мислех да пиша само за сериалите, но сега чух питане към Искра Фидосова за вота на доверие  и ми се навързаха нещата сякаш...

 

Да си започна със сериалите – по принцип не ги гледам, както и Парламентарния контрол. Дотук 1:1.

 

Имаше една емблематична „Перла”, от която признавам си не съм гледала ни една серия. Една моя колежка, супер запалена, след фитнеса търчеше да гледа въпросната „Перла” и беше адски изненадана, че не знам за какво става дума. И до ден днешен не знам, но ми е все тая. Обаче по една случайност съм в час със „Забраненият плод” в смисъл от, че от всичките там серии не ги знам колко са, съм следала 1-2, което ме прави направо експерт по тематиката.

 

И какво ми прави впечатление – че да си член на богата турска фамилия, то не е на късмет, а направо си е прокоба! Тези хора са супер нещастни с всичките им драми наоколо, само се дебнат и клюкарстват. Абе направо, жив да не си! Вечерите и закуските им са направо като срещи на Мениджмънт борда на голяма фирма. Само преговарят и се дебнат. По разбираеми причини обеди нЕма, или аз просто не съм засекла таквиз серии.

 

През цялато време на закусъчно-вечерните сбирки звучат едни напрегнати ритми от сорта: „Ей с"аа ще се случи нещо много важно!” Това, което ме изуми (майтапя се, изуми ме подхода на сценариста, не друго)  е как майката играе срещу дъщеря си! Е, те това ни го разбирам, ни го проумявам. Аз не съм любимката на майка ми, второ дете съм, голямата й любов е първородния й син, моя брат – лека му пръст! Но тези драми, представени там, просто надминават човешкото въображение. Ако има майка, която интриганства спрямо дъщеря си, то си е за мен като свършек на света! Не мисля, че съм чак толкова наивна, но в този живот човек може да разчита на лоялността на не чак толкова много хора. Ако родителите не са първите и основните, на които да разчита, за какво става дума въобще?!? (Тук излизам малко от сапунената тематика, но наистина си мисля, че ако родителите не са загрижени за децата си, кой друг да е? Филанкишията ли...?")

 

Оставаме за момент бутафорната турска тематика и отиваме при нашата си.

 

Там какво имаме налице – записи на телефонни разговори, дето уж били фалшиви и ще ги пращаме в странство да се разбере колко са фалшиви.

 

Ами от това, което аз чух – изобщо не са фалшиви, ами са си истински!!!!!!!!

 

Насрахте се, уважаеми, и сега искате някой да ви обърше задниците.

 

Да видим – кой ще го направи?!

 

Това ми напомня искането на вот на доверие от Филип Димитров преди бая време. Резултат - плачевен, като в турски сериал.

Дали сега ще е различен резултатът?

 

И другото и най-важното – на какво прилича в 21 век едно уж цивилизовано правителство да ни заглавичква в сериал подобен на турска сапунка ?







 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hatanasov - Филип Димитров...
18.01.2011 23:47
беше свален от агентите на ДС, нищо че бяха турци.
цитирай
2. tera - Хм....
18.01.2011 23:54
Доколкото си спомням, той се опита да играе на една твърде тънка нишка и не му се получи.
Даже тогава не разбрах защо изобщо го поиска този вот. Според мен си вкара автогол.

цитирай
3. syrmaepon - Доколкото си спомням, той се опита ...
19.01.2011 10:42
tera написа:
Доколкото си спомням, той се опита да играе на една твърде тънка нишка и не му се получи.
Даже тогава не разбрах защо изобщо го поиска този вот. Според мен си вкара автогол.



А според мен човекът просто го беше страх от реформите и да застане с лице пред хората и да им каже,че няма да е лесно.Точно това уби десницата,защото много ясно другите въобще не искаха реформи тогава или поне не веднага
цитирай
4. tera - Реформи?
19.01.2011 11:49
Какви реформи станаха оттогава, че нещо ми се губи?
Освен, ако масовата крадизация е била реформа.
цитирай
5. hatanasov - 3. syrmaepon - Доколкото си спомням, той се опита ...
25.01.2011 01:27
Какви реформи можеш да правиш без мнозинство?
цитирай
6. zaw12929 - Вие доста грубо преиначавате ...
25.01.2011 12:40
Вие доста грубо преиначавате
hatanasov написа:
беше свален от агентите на ДС, нищо че бяха турци.


Какви турци, какви агенти: НАУЧЕТЕ ИСТИНАТА, защото друга няма
Истината за 1992 г. , ако още не ви е ясна е проста : НЯМАШЕ КАК ДА ГО СВАЛЯТ, ДОРИ И АКО БЯХА В ЗАЛАТА, нямаше как да го направят. Защото вот на доверие се иска от своите, от мнозинството, а не от опозицията и защото тогава СДС-ОДС имаше достатъчно голямо мнозинство.
Гласуването: в залата са само 131 СДС депутати- за вота гласуват само 11 , а против 120 - свалиха сами своето синьо правителство начело с Филип Димитров. От незнание как да се употребява властта, незнание на законите. Никой няма диплом за Министър, за Министър председател. Придобива се в процеса на управлението.
ИСКАТЕ ДА НИ КАЖЕТЕ, ЧЕ ТИЯ 120 СИНИ ДЕПУТАТИ, ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ НА ИНАТ СА СВАЛИЛИ СВОЕТО ПРАВИТЕЛСТВО, А ВИЕ СЕГА ГО ПРЕПИСВАТЕ НА ТУРЦИ И АГЕНТИ.... ТОВА ВЕЧЕ Е НАГЛОСТ
цитирай
7. zaw12929 - Не мога да ви поздравя за постинга , но мисля ...
25.01.2011 12:54
1. ПО ЯВАШ, НЕ ХАБЕТЕ НЕРВИ, НЕ ВИ Е ИНТЕРНЕТ ТОАЛЕТНА! (" Насрахте се, уважаеми...." това просто отблъсква, а не решава проблема
2. ТОВА ДА СТЕ УБЕДЕНА ( "изобщо не са фалшиви, ами са си истински") НЕ Е ДОКАЗАТЕЛСТВО , ТРЯБВА ДА ГО КАЖАТ КОМПЕТЕНТНИТЕ ОРГАНИ, нали работят
3. МОЖЕШЕ ДА НАПИШЕТЕ ДВА ПОСТИНГА ЕДИН ЗА ФЛАШКИТЕ И ДРУГ- ПОД ВЪПРОС, ЩОМ НЕ ГЛЕДАТЕ ТУРСКИ СЕРИАЛИ, ТО НЯМА И КАКВО ДА НИ КАЖЕТЕ ЗА ТЯХ! Можеше да спечелите от гледането на ПЕРЛА и още много други, които засягат теми и за нашия днешен живот. Турция има най голям ръст на икономиката, продала е 2010 г над 60 сериала, има много престижни награди.
Изразявайте се но сдържайте това грозно чувство на омраза.Нали сте благородна, честна по душа българка- защо с омраза. До кога ще сме народ разделен, хленчещ, имайте доверие в институциите. Има и трудни моменти но търпение, но... има и избори... не са далеч. Там е начина, да си кажем волята
цитирай
8. tera - zaw...
25.01.2011 12:57
не ми е ясно как сте попаднала тук, но явно не четете внимателно, пък и нямате чувство за хумор. По-добре не си губете времето тук.
Лек ден! :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4656009
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930