Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2010 00:44 - O, неее Бойко не е виновен за всичко, а само за това че подлъга хората да му вярват
Автор: tera Категория: Политика   
Прочетен: 1891 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 04.12.2010 00:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Не е нито първият, нито ще е последният.

Видях един пост, който се кипри в негова подкрепа най-отпред и мислех да пусна коментар. Като видях, че са се насъбрали 92 коментара, нещо на референдум чак ми размириса и реших да си пусна постче, що пък не?!

Бойо се пенявеше още много отдавна, като беше кмет на София, как ще направи завод за боклук. Тогава обаче му пречеше Станишев. Сега обаче никой не му пречи, но този завод още не е факт. Няма и да стане. Защото едно е да си плямпаш популистки, друго е да го направиш.

Лично мен като софиянка това е едно от нещата, които адски много ме дразни - повсеместната мърсотия наоколо. Плащам много яка такса смет, защото имам голям апартамент, а както се знае таксата смет е производна на данъчната оценка на собствеността. Това си е някакво пълно скудоумие според мен, защото квадратурата на апартамента не генерира количеството смет, а броя живущи там. При положение, че сме трима души, независимо колко нашироко живеем, едва  ли произвеждаме повече смет от трима души, живеещи в гарсониера в Люлин, примерно.

Както и да е, плащам си данъците и таксата смет като поп и се разхождам цял ден из София, зарината от боклуци!

Да не говорим за гафа му с Румяна Желева, която успя да се орезили напълно европейски, където си трябва. Да не говорим за онзи запъртък Симеон Дянков или за физкултурника Цветанов.

Лично аз не съм гласува за Бойко, защото си мисля, че за тази работа, с която се е захванал, освен твърде силно его, требе и акъл!

Не може човек с манталитета на бивш охранител да управлява държава. Ами все пак малко интелигентност не вреди. Тези номера - дето все някой за нещо му пречи, вече не минават.

Ако сте чели случайно "Принципът на Питър", трябва да ви е ясно че той просто достигна своето ниво на некомпетентност. И понеже е на твърде високо ниво във властта, това не е на добре за твърде много хора, меко казано.

Сега като пиша, даже малко се смутих дали онези от НСБОП или някаква друга структура не ми надзъртат тука по писанията.

Ама то ще се разбере...

Ако ме заняма много време....









Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Едно малко стихче от стихосбирката ми "Огнебор"
04.12.2010 08:11
ЧАРОВНИК

Сред големците на Европа,
на Банкя личния гарсон,
изглежда толкова изтънчен,
като африкански слон.

И тъй като език не вдява,
тържествено ги поздравява,
със потупване по рамо.
Контузии, да няма само !



цитирай
2. tera - kushel,
04.12.2010 13:01
много меко... :)
цитирай
3. veselaj - Ей това неикога няма да мога да го ...
06.12.2010 12:44
Ей това неикога няма да мога да го разбера. защо софиянци гласуваха за Бойко, след като за 4 години като кмет не направи нищо.
цитирай
4. bayhuy - Ей това неикога няма да мога да го ...
06.12.2010 16:21
veselaj написа:
Ей това неикога няма да мога да го разбера. защо софиянци гласуваха за Бойко, след като за 4 години като кмет не направи нищо.


Както се казва, защото софиянци бяха "брилянтно изиграни". ПЪк и...матрияла е такъв...дори и софийския...
цитирай
5. tera - veselaj,
06.12.2010 20:50
причината е в голямата му уста, дето само знае да повтаря думата "АЗ".
Неговата самоувереност заблуди много хора, решиха че е дошъл месията...

цитирай
6. tera - bay4o,
06.12.2010 20:58
не мисля, че са били "брилянтно изиграни", просто не им бяха предложени други алтернативи, на които да се "вържат".
Аз лично не съм му гласувала, всеки решава сам за себе си.
А по-интересният въпрос е как нацията целокупно се върза на Дедо Цар?
Не е само заради 800-те дни, дето щел да ни "оправи".
Хората все се надяват, че има такива които да се погрижат за техните интереси.
Според мен също е пагубна тезата: "Ами вие сте си ги избрали!"

Имаше една притча, дето от чувала с гнилите ябълки да избереш най-читавите. И хората избират... но те се оказват също гнили...
Не казвам, че всичко тук не струва, просто тези дето ги бива, не се занимават с политика, затова в общественото политическо пространство вече 20 години се въртят едни и същи креатури.



цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648256
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031