Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2013 22:57 - До Верона и назад ...
Автор: tera Категория: Музика   
Прочетен: 924 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 18.07.2013 23:01


 



Както е казал класикът ...

Идеята ми за Арена ди Верона е от преди 2 години. Нарочно не казвам "мечта", защото лично за мен мечтите са си загубено време.  Затова не мечтая, а действам. :)

Когато ми дойде някаква идея, гледам да не я "мечтая" твърде дълго, за да не я пратя в някоя друга Галактика до следващо прераждане...

Тогава преди две години ми дойде идеята за Миланската скала, след като гледах едно представление на "Аида" от там на запис по време на "Опера в киното" в НДК. Тогава си казах, като гледах как ръкопляска цялата Миланска скала на това феноменално преставление под режисурата на Франко Дзефирели, дори Ангела Меркел пляскаше в Кралската ложа, добре де, защо и аз да не ида там и да поръкопляскам?! :)

Речено-сторено - отидохме след няколко месеца, настанихме се в една хубава ложа, гледахме един прекрасен балет и съответно - поръкопляскахме! :) Нали това беше целта! 

Междувременно разгледахме и Милано с всичките му забележителности - Двореца Сфорцеско, Катедралата вътре, а също и на покрива се качихме, където е много интересно!, Галерия Брера, Палацо Реале и пр.

Единственият пропуск, защото малко късно се усетихме - не успяхме да видим "Тайната вечеря" на Леонардо в църквата "Санта Мария де ла Грацие". Убийствен пропуск!

И това не ми даваше мира 2 години! :)))

Както и да е - знаех, че ще му дойде времето някой ден.

След Милано тогава, ми се прииска да отида и до Арена ди Верона. Но там логистично е малко по трудно и не се получи. За сметка на това отидохме на "Сцена на вековете" във Велико Търново. Ако не сте ходили - горещо го препоръчвам! Ние гледахме "Кармина Бурана" и даже като бонус ни направиха и шоуто "Звук и светлина". Всичко беше прекрасно!

Затова Арената си дойде на "дневен ред" тази година, като я съчетахме и с "Тайната вечеря" на Леонардо и като непредвидим бонус - взехме си билети в последния момент и за "Бал с маски" в Ла Скала!

Но основната ни цел беше Верона, където отидохме на другия ден.

Беше една приказка!!! Невероятна!

Защото там отиват хора, за да отпразнуват едно музикално събитие. В случая беше 200-годишнината от рождението на Верди. И това беше гала-концерт - три действия от най-обичаните му опери - "Травиата", "Риголето" и "Трубадур" с най-впечаляващите арии и с най-красивите гласове!

(to be continued)...












Гласувай:
6



1. lovertosimplicity - Хах
21.07.2013 05:28
Ти си ходила!
А аз пожелах току що приятно пътешествие!
Е тогава честито.
Сигурен съм, че изживяването е било страхотно.

Поздрав с едно харесвано от мен:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8S5oM6ucGKo

Рей
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647918
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031