Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2011 09:12 - Концертът на Ванеса Мей в София вчера - подобен на последните избори, пълно фиаско!
Автор: tera Категория: Музика   
Прочетен: 4256 Коментари: 7 Гласове:
14

Последна промяна: 04.12.2011 14:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



         Аналогията иде от пълната липса на организация и масова какофония по време на концерта. В един момент изпитах чувството, че тези хора за пръв път правят концерт през живота си. Както и онези - за пръв път избори...

Ще спра със съпоставките до тук и ще се съсредоточа върху концерта. Купихме си билети доста отдавна за по 50 лв. парчето. Нямаше по-евтини, оказа се, че не са пуснали втори балкон, ами просто са си надули цените. Както и да е, ние сме ценители и прежалваме 50-те кинта, щото очакваме грандиозно шоу, както ни го рекламират. Още повече, че това е откриването на Новогодишните концерти в НДК ...

Концертът е от 20.00 часа, обаче 15 минути преди това все още не ни пускат в залата. Чакаме като стадо някакво си пред входовете.... малко преди 20.00 ни съобщават, че трябва да зачакаме още половин час.... някъде там по неотоплените фоайета, където даже няма къде да се седне. Има няколко дървени пейчици за около 20 - 30 души, но ние сме сигурно към 2 500 - 3 000 парчета, без да броим непуснатия втори балкон.

Както и да е, издеянваме известно време, седим по разни каменни парапети, колкото да ни замръзнат задните части или пък си стоят прави хората - имаше доста възрастни хора, както и малки дечица.... Накрая след като преседяхме не 30, а цели 50 минути!!!!!! вече решиха да ни пуснат в залата.

Айдеееее, юруш на маслините ... , успяхме накрая да поседнем!

Ама то сагата не се свършва с посядването, седим си, чакаме, дърдорим си - ама "от никъде надежда не иде", че този концерт ще се състои!

Лично аз бях навита, ако има такава опция - money back - да приключа с цялото това злощастно мероприятие. Ама такава опция немааааа.....

Седиш си кротко, по едно време се раздюдюкаха и освиркваха и ние се включихме... Ами, така де - то си стана пълно безобразие. Чакахме час и половина!!!!!!!!, за да се появи Ванеса Мей, естествено, че я издюдюкахме на появата и това й беше малко!

По едно време се замислих, че би следвало да има някаква такава клауза към билетите - ако не се появи изпълнителят до 30 мин. да можеш да си вземеш парите обратно! Тогава ще ги питам дали ще си позволяват така да се ебават с публиката, която доста пари се е изръсила по нашия стандарт, за да ги види.

Апропо - тук ще отворя една скоба, защото казах по нашия стандарт. Билетите, които купих за представление в Ковънт Гардън в Лондон миналия месец струваха по 22 паунда - горе -долу колкото този билет, даже малко по-евтино. И какво - онези хора дадоха супер представление без да закъснеят и една минута! Беше наистина прекрасно преживяване. А тук какво получавам за същите тези  пари - пренебрежение и гавра!

Появи се момето, посвири ни, но както се сещате публиката беше доста резервирана. След третото парче ни поздрави за търпението, защото те си имали маса проблеми, както рече - технически и с промоутъра, но нас това какво ни интересува - ние вече сме платили!

След 30-40 минути свирня, айде антракт 20 минути... който се проточи на 30 .... Пак дюдюкания, Оркестърът е там, певачките също - но на"шта звезда липсва...  Появи се, посвири, после пак ни благодари за търпението - имаше защо! Как изобщо я изтърпяхме....

Иначе - за свирнята. Понеже аз съм ценител и ходя на много концерти от интерес, а не от снобизъм, както сигурно голяма част от днешната публика, на мен ми дойде малко странно звученето на цигулката й. Стори ми се електрическа, защото такъв звук е доста непривичен за класическите инструменти. Може и да не било така, но определено има някаква техническа джаджа завряна там, която да обясни доста режещия и дразнещ звук. Не претендирам за голям разбирач, както казах - просто съм ценител, но това си е моето мнение.

Снимах няколко снимки за спомен и клипче даже записах, но няма да ги качвам тук предвид разочарованието ми от този концерт и по-точно от поведението на звездата. Лично аз очаквах наистина голямо шоу, а то си беше пълна скука, голяма част от публиката се изниза по време на антракта.

За биса - много измъчена работа, просто я избисираха хората от съжалание, да не е съвсем капо. По това време се изнесе още една част от публиката....

Това са ми впечатленията от вчерашния концерт.

Преди няколко поста писах за Жан–Мишел Жар, който направи прекрасен концерт, но и той си позволи лукса да закъснее 40 минути.

Предвид тези обстоятелства се чудя дали изобщо си заслужава да броя такива пари за билети за самозабравили се звезди, дето си мислят, че някой е длъжен да ги чака до Второ пришествие...

Джон Лорд миналата година закъсня 15 минути и това за мен си е time limit, останалите, които карат хората да ги чакат повече са пълни задници!
 
Без извинение!







Гласувай:
14



1. todortk - Определено беше скучен
04.12.2011 23:22
Виждал съм Ванеса Мей по клипове разни (някои правени на концерти) и поведението и нямаше нищо общо с вчерашното. Свиреше добре (доколкото разбирам), но поведението и на сцената беше като някаква игра просто по навик - без живот и без ентусиазъм.
За чакането преди концерта мога да допълня единствено, че според мен освен звездите голяма част от тоговорността носят и организаторите на концерта. Те са тези, които договарят условията и те могат да направят така, че на певците да им е много неизгодно да закъсняват. Също така и те са длъжни да осигурят зала и евентуално техника с необходимото качество.
Относно цигулките - по време на концерта Ванеса използва две различни цигулки. Втората беше изцяло електрическа, а първата беше класическа но със сигурност имаше предавател някъде в нея (няма как да се чуе иначе в залата, при положение, че не всиреше пред микрофон). Предавателите на микрофоните мисля че бяха закачени отзад на колана и (предполагам, че в самата циулка има или нещо съвсем малко, или просто се свързва с кабел към съответния предавател.
цитирай
2. tera - Най-накрая някой, който е бил също там:)
05.12.2011 10:04
Нямаше нищо общо с клиповете, на които се метка, врътка и се прави на секси мацка. Все едно някой насила я беше закарал там.

Честно казано по-ми е било кеф да слушам Васко Панталеев-Ешкенази или Светлин Русев (да не се бърка с художника) да ми свирят на цигулка, отколкото Ванеса. Язък ми за 50-те кинта :)))

цитирай
3. todortk - И още нещо
05.12.2011 21:31
НЕизвестно защо не бяха пуснали екраните. Бил съм и друг път в Зала 1 и обикновенно пускат страничните екрани, на които прожектират в едър план изпълнителя или това което се случва на сцената.
Явно организаторите бяха решили зда си спестят този разход. Аз бях отсително напред и не се виждаше добре сцената (средата на 2ри блок), не ми се мисли какво изобщо са виждали тези от бълконите или от задните блокове.
цитирай
4. tera - За да са пуснати екраните, трябва да има камери, а такива нямаше
05.12.2011 22:22
Ние бяхме в 5-ти блок зад пътеката - за виждане се виждаше, само дето нямаше много за гледане :)

цитирай
5. hel - А колко се ядосвах, че не съм там! ...
12.12.2011 14:56
А колко се ядосвах, че не съм там! :))) Дааа, сигурно е свирила по задължение...
цитирай
6. tera - Голяма минавка си беше...
12.12.2011 16:46
В петък ще ходя на Клайдерман, но той е "стара пушка" и едва ли ще прави такива дивотии. А се и надявам да не свири по задължение, той си е пичага - така че сигурно ще свири от душа :)
цитирай
7. hel - Към 6
12.12.2011 23:28
Ще чакам да споделиш! И аз много го харесвам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655444
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930