Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2010 23:35 - За Енрике със закъснение
Автор: tera Категория: Музика   
Прочетен: 3772 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 03.10.2010 10:46






image


Черпим  с конфети на воля!

За тези пари можехте с по една бирка да ни черпите! :)


image



Това там в дъното е Ди-Джеят, дето за малко не ни умори с популярните песновки. То бива търпение, бива - ама чак тък толкоз....



image



Енрикето отдалеко



image





image





image


 Тук по-отблизо, но поради зума, не съм го докарала на фокус.

В тази лудница, пак добре че е разпознаваем :)))




Снимките предвидени за след текста, се озоваха отгоре - така било писано :)


А текстът е това:

Не зная колко души от блога са били вчера на концерт на на Енрике Иглесиас, но тук постове на темата от очевидци не видях. Сори, ако съм пропуснала.

Да кажа, че съм попаднала случайно на концерта - не съм, или че някой ме е навил - пак не е така. Имах някакво дълбоко закодирано намерение и като ми казаха - събираме се да ходим, си викам - що пък не и аз! :)  Не съм му най-върла фенка, но има парчета, които ми харесват. Малко ми е постен, пък и що не си махне тази гнусна бенка - не знам и не е моя работа. Сигурно мисли, че е секси. То в наше време все "секси"-то движи света. И преди това го е движило откакто съществува, само дето не са му викали "секси", а разни ефемизми. Но да не се отплесваме от темата ...

Както и да е. Ръмеше дъждец, раздавали някъде дъждобрани, но вече бяхме влезли като разбрахме къде. Много важно така и не заваля като хората, бяха ми много смешни онези, които стояха с дъждобраните през цялото време да се спарват, но въпрос на вкус.

За да не проточвам историята - концертът си беше готин!

Обаче, за да се стигне до него изживяхме неистови мъки повече от 2 часа! Енрике излезе да пее в 9 часа и 7 минути, аконцертът беше обявен за 7 часа. Да, вярно че бяха предупредили за "подгряващи" елементи - ама да ни подгряват повече от 2 часа си беше прекалено, поне според мен. Като изключим готината мацка , която ни подгря за двайсетина  минути между 8 без 10 и  8 и нещо си, другото си беше мъчителна агония. Някакъв ДиДжей, който ни пускаше мухлясали мелодии и даже "Детство мое", което си е готино, но като го чу цялата публика изригна. Ами накъде повече - оставаше и "лека нощ, деца" да ни пуснат!!!!!!!

Та така ... Сума пъти ни обстрелваха с конфети, които даже пускат червено! Още имам по себе си отпечатъци от тях, защото се шмугват под дрехите без да ги забележиш. Много важно, не е болка за умирачка - ще изчезнат. Но за какво са дали толкова пари да ни обстрелват с тези конфети - на народа му писна, понеже се повтори поне 5-6 пъти, може и повече да бяха. Тъпа работа. Ако случайно някой го прочете дето да е вътре в нещата - Пич, като сте решили конфети - два пъти са прекалено достатъчни и гледайте да не пускат боя!!!

Стратегията на изчакването ми е мнооооого ясна. Номерът е звездата да изглежда наистина на "светлинни години" и да се добереш до нея с много зор!
Не случайно винаги закъсняват! – стар маркетингов трик. Стар, ама си върши работата!

Когато на хората вече им се е свършила търпилката и са им окапали краченцата - Оп -Сааааа!  Влиза звездата - и вече всички, загубили надежда, че това ще се случи в този живот, сиротни и омърлушени - моментално живват на се-кун-да-та!!!!!

"ЕН–РИ–КЕ,  ЕН–РИ–КЕ!"
Добре, че все пак се поЯви, защото както се оплака едно 20-годишно момче наблизо вече не си чувствал кръста и е готов да де строполи. На което приятелят му отговаря логично "А къде ще се строполиш?" Та така, единствената полза от тази работа е, че много близки си станахме близкото обкръжение и си общувахме непосредствено, нищо че не сме се виждали или че повече няма и да се видим. Да, готино лафче се получи, обменихме мнения през дъъъългото чакане и се повеселихме.

Но да се върнем на концерта - добро шоу прави Енрике, но доста позаучено като поведение ми се видя - сигурно тези номера за общуването с публиката по този начин ги пробутва на всички концерти, няма значение. Успя да ни накара да забравим злополучните 2 и кусур часа в очакване на появяването му, разтопи тийнейджърките като иазпя едно сърцераздирателно парче на момиче от публиката, което качи на сцената.  Те направо си откачиха, зад мен две мацки само повтаряха "Въй! Еба"си човекът! (рефренът се повтаря 3-5-10) Тя сигурно ще припадне! Защо не сме по-близо!" и изобщооо  "Пълна лудница" ряпа да яде!

Това го пиша, защото като нагазих в "тучната", мокра морава зад Хилтън, още в първия момент се мислех да се махна оттам.  После си казах - добре де, насадих се, я да видим какво следва. Вече ви го описах.

Самият концерт на Енрике продължи близо час и десетина минути, напълно си заслужаваше! Казах го и го повтарям не случайно!

Мисълта ми е за това грандиозно, шибано, режисирано чакане. Лично аз на такова нещо нямам намерение пак да се подлагам. Thank you verry much!
Веднъж бяхме и на Нова Година на площад Батенберг - повече и там няма да стъпя!
Както и на нещо подобно на ливада на крак-маг, пука ми че е без пари. Предпочитам да си платя билета и да си седна като бял човек.
Тийновете да ходят да събират жизнен опит по такива места, на мен повече не ми е изтрябвал.

Сега ще ви пусна малко снимки, не струват като качество, но в онази лудница - все пак може да се гледат.

Изобщо не съжалявам, че бях там, не ме разбирайте погрешно. Просто начинът на провеждане е доста тъп, но могат да ме разберат май само хора, които са били там и са им увехнали крачката за тези общо над 4 часа "караул" на ливадата.


image



Виждате отзад - ВИП ложата, хем на сухо, хем бюфет и мокър бар, мдааам...



image


А това е сцената преди началото, за края - вече сте го видели по-горе.



И най- накрая да отбележа - адски обичам фойерверки! Това ми е най-скъпият спомен от посрещането на Новата Година на площада, за което споменах по-горе. 

Тук също ги имаше след концерта, бяха прекрасни! :) Дори след тях даже не забелязах как преджапах мочурището на поляната....
:)))

P.S. Взимам си думите за бенката назад, май вече я е махнал, съдейки по втория клип. Но бях твърде далече, за да се уверя с очите си :)


 


 








Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - привет
01.10.2010 09:38
Преди години така ходих да гледам Рияна...най-вече заради дЕтето.И пак валя. На втория час чакане си тръгнахме и я чухме от далечината как се появи. Сега категорично отказах и предпочетох моноспектакъла на Камен Донев, но дЕтето отиде с приятелка и се прибра свръхвъодушевено.Направо влюбено.Кза,че всяка секунда чакане си е струвала и до два часа не ме остави да си легна,за да ми разказва как"Егати човекът е тоя Енрике.И, мамо, изкара две момчета от публиката, мамо, и едно момиче и го целуна..и се снима с тях"И всичко казано с усмивка от глава до пети. Честно казано малко съжалих,че като приключих с Камен Донев не отскочих до концерта, ама...Емоция е било така като те чета и теб.Къде положителна, къде не чак толкова
цитирай
2. tera - benra,
01.10.2010 12:33
готино си беше, но чакането беше отврат.
А след като сума време си откарал там не върви баш преди Енрике-то да си тръгнеш. След като се пояЯви всичко си беше ОК, а и фойерверките накрая - супер! :) Въпреки че вървях като робот после, защото не си чувствах краката :)))
цитирай
3. tanyarisemova - Привет!
02.10.2010 20:54
и аз бях там. Специялно от Свищов дойдох в София за да бъда на концерта на Енрике. С мен беше и моята виртуална майка (маман) това е блогерката Невена http://kasnaprolet9999.blog.bg/ и нейният син. Можеше да се засечем ако се бяхме разбрали предварително.
цитирай
4. tera - Привет!
02.10.2010 21:38
Драго ми е да го чуя :)
Но по-интересно ми е какви са вашите впечатления?
Това е моята гледна точка, би ми се искало да чуя и друга от хора, които са били там.
Поздрави на Невена, виждали сме се лично! :)
цитирай
5. анонимен - tera
04.10.2010 20:54
мога ли да взема част от тези твой снимки за да си направя постинг, като пиша че са твои. Бях много отзад и нищо не успях да снимам, а много искам да направя постинг не само за концерта а и за своето 5 дневно пребиваване в София.
цитирай
6. tera - Кой/я си ти?
04.10.2010 21:48
Защо излизаш като анонимен след като има тук модерация на коментарите?
Представи ми се и тогава ще ти кажа? :)
цитирай
7. tanyarisemova - Защо излизаш като анонимен след ...
09.10.2010 12:21
tera написа:
Защо излизаш като анонимен след като има тук модерация на коментарите?
Представи ми се и тогава ще ти кажа? :)

аз съм tera, Танчето не знам защо излязох като анонимен
цитирай
8. tera - И аз се изненадах,
09.10.2010 13:04
взимай които искаш снимки, не струват като качество, но си е спомен някакъв :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4654413
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930