Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2009 23:44 - Фреди
Автор: tera Категория: Музика   
Прочетен: 5682 Коментари: 18 Гласове:
3

Последна промяна: 31.10.2009 00:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Чак сега го разбрах - като гледах записа на Куийн, който сложих в един пост преди малко. Тази масова истерия по време на концертите. Ами оперирана съм от емоции по рождение навярно, затова чак сега го разбрах какво е. Лудостта на публиката си е форма на съпричастност, довеждаща до създаването на едно малко сплотено семейство или общество. Хората изразяват едни и същи емоции и това ги обединява. Както и крясъците по време на футболен мач. Винаги съм се чудила защо крещят, мислех само че си изливат чувствата, с които иначе биха пребили благоверните, сготвили скапана манджа... А пък то какво се оказа  -  чувство за семейственост и общност... Може и да е е това...

Фреди Меркюри е виновен за тези ми асоциации, пък него няма как да го съдим вече... Но той си беше велик, жалко че угасна по този начин...Но пак си е велик, защото хората  ще го помнят и ще го пеят, в това не се съмнявам.... А и тази асоциация, която ми навя с неговото изпълнение, доказва само колко е велик, защото кара хората да се сетят за неща, които не съм им хрумвали преди...

Добре де, има и нещо друго, старо и почти забравено. Бях купила касети, синът ми беше съвсем малък - нямаше и две години, слушаше ги тези касети. Явно музиката му беше харесала, защото искаше пак да чуе "Фредю Меркюри" , както го казваше на неговия си бебешки език. И после Фреди го нямаше... не съм му го обяснявала, нямаше да го разбере... просто искаше да го слуша ... тогава.... както и сега ... може би ...


 






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Фреди беше велик! И все още е. . Това, ...
30.10.2009 23:47
Фреди беше велик! И все още е.. Това, което остави след себе си е незабравимо!
цитирай
2. malinko69 - :)
30.10.2009 23:54
била ли си на голям концерт?35-50 хил.човека пеещи в хор,скандиращи едно и също..:))))
цитирай
3. tera - Ами да....
30.10.2009 23:56
Това, което написах преди малко си беше съвсем искрено, направо като прозрение... Почувствах го, Фреди е виновен.... защото е велик!


цитирай
4. malinko69 - :)
31.10.2009 00:00
велик е:)) спор няма...но там на стадиона усещаш колко са велики в действителност:):)

http://malinko69.blog.bg/zabavlenie/2009/10/30/gotthard.425769
цитирай
5. tera - Не съм!
31.10.2009 00:02
Няма защо да лъжа и да се правя на интересна.

Ти къде си бил на такъв концерт?
цитирай
6. clifa - С вас съм..
31.10.2009 00:06
Абе доспа ми се, ама ме грабна това. И аз харесвам Фреди и незнам защо. По прицип това е първия си положителен коментар който пиша, и това доказва твоята теория, макар и малко абстрактно. Луда работа , обичам ви .....:)
цитирай
7. malinko69 - :)
31.10.2009 00:07
два пъти на металика,на джо кокър и скорпионс във гърция..и на още мн.по малки но не по лоши като групи и музиканти:)))..пожелавам ти го и на тебе:)
цитирай
8. tera - Без да те разочаровам,
31.10.2009 00:08
но стадионът няма общо с възприятието.

Говорех за "Queen" - те ме интерсуват в случая, защото ме накараха дори сега да се почувствам по особен начин, значи... магията им още действа :)
цитирай
9. tera - clifa,
31.10.2009 00:14
ако знаеш само колко ме зарадва :)
Дори и само за това, че те е грабнало! Това, което написах си беше абсолютно непредвидена асоциация. Качих едно парче познато в предния постинг и после се заслушах.... и чух неща, които преди това не съм чувала там.

Готино е, откриват ти се нови светове от усещания или пък сам/а си ги откриваш...

Ами вярно луда работа, но е забавно... Ами и ние те обичаме, аз де, за другите не знам ... :)


цитирай
10. malinko69 - :)
31.10.2009 00:14
нямах в предвид буквално стадиона...по скоро там на живо да си..:):)на живо възприятието е съвсем различно:):) не че няма магия и така да ги гледаш..но..:)))
цитирай
11. tera - malinko,
31.10.2009 00:17
честно казано на живо този тип концерти малко ме влудяват заради скапаното озвучаване...

Все едно музиката тътне през мене... и ми се забива в диафрагмата...ама... Не съм фенка нещо не концерти по стадиони

цитирай
12. tera - malinko,
31.10.2009 00:22
ако ще обобщаваме - на живо всичко си е друго! :)

То не е като да пиеш бира по телевизията, или пък да се печеш през стъкло и разни други работи :))

Но наистина си мисля покрай концертите, които съм гледала в НДК как едно скапано озвучаване може да изпорти цялата работа.
На живо на стадион мисля, че емоцията е по-скоро водеща и много не ти пука за останалото. Отиваш там да се навикаш, накефиш и накрещиш!
Докато в зала е май малко по-различно.

цитирай
13. malinko69 - :)
31.10.2009 00:30
ааааа..не е точно така..поне при мене..аз съм манияк на тема озвучаване и няма как да ме подведе еуфорията само..но всеки по различен начин си ги чуства нещата и ги възприема:))) ..обичам баса да минава през мене..усещаш че си там и че си част от всичко това..а не си пред тв-то с бира в ръка..:)))) лека нощ от мен и продължавай с фреди и компания:)))
цитирай
14. tera - ами...
31.10.2009 00:39
лека де е, като ти се е приспало :)

И аз така, но покрай Фреди се разсъних...

Озвучаването си е нещо много съществено, а пък тея в НДК са просто глухи. Не само ще мине всичко през теб, ами и ще те отвеее....:)

Естествено, че като си на стадион очакваш нещо яко, но ако ще ми минават басите през гърлото, баси... :)))

цитирай
15. compassion - На 17 октомври т.г. мисля беше
31.10.2009 14:08
(значи съвсем наскоро), когато ходих на шоу концерта на Даяна Рос в най-големия музикален театър на Европа, който се намира в Arnhen, Nederland (озвучаване перфектно по последни технически възможности). Присъстваха повече от 45 000 души от Европа тази вечер. Това е едно клипче, направено от младеж от правостоящите пред сцената с телефонче и както чувате не е за слушане.
http://www.youtube.com/watch?v=rIHru5DoowQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=tBjRf7ex5Ao&feature=related
само за идея за усещането
Не съм неин почитател (дъщеря ми ме замъкна), но така екзалтирано се чувстваш там и пеят и танцуват с всички, защото енергията е огромна и те заразява... въздуха трепери... невероятно изживяване.
А Фреди е самият той магнетичен и дори и без огромна зала и насищане на енергията, пак ти въздейства. Разбирам за какво говориш. Обичам го!
цитирай
16. tera - Ходила съм
31.10.2009 14:22
само на един концерт на стадион - на ФСБ на Академик. Наскоро даже в едно интервю Иван Лечев каза, че им бил култов концерт - the best!

Ами не ме хвана, чудех се на онези наоколо какво толкова се палят. Оттогава по стадиони не съм ходила. Затова за мен беше откритие това, което почувствах снощи и то от запис!?! Идеше ми да се разкрещя :)))

Иначе най-страхотният концерт, на който съм била е на Сезария Евора. Вълшебница е, имах чувството че Господ пее чрез нея... Тази година не можах да я видя, в чужбина бях. Но споменът от първия й концерт ми е любим. :)

Като се разприказвахме за клипчета след малко може да пусна едно. Нали не си забравила чувството за хумор? :)))

цитирай
17. анонимен - щях да попитам същото, но ме е изпреварил. :)
31.10.2009 16:38
tera, не може да се почувства от клип, от снимки, от разказано с думи. Усещането е невероятно, неописуемо, трябва да се изживее.
Нещо като множествен оргазъм е, само че душевен. :)))

malinko69 написа:
била ли си на голям концерт?35-50 хил.човека пеещи в хор,скандиращи едно и също..:))))

цитирай
18. tera - Защо да не може? :)
31.10.2009 19:29
Аз как го почувствах и то съвсем ненадейно?
Изживях го, затова написах поста. Съвсем на прима виста, както и evrazol ми каза, че най-добре ми се получава :)
Не знам дали текстът е успял да ти пресъздаде моето усещане, но си беше съвсем истинско. Това не се случва много често при постинги... :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653641
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930