Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2009 22:12 - Здравейте,
Автор: tera Категория: Музика   
Прочетен: 2096 Коментари: 10 Гласове:
4

Последна промяна: 14.09.2009 23:41







как сте, приятели? :)
.
.
.


Това е за всички вас, с които си говорим понякога, даже с някои съм обсъждала наистина важни житейски неща. После им благодарих, постингите от тогава съм ги изтрила, но въпреки това не съм ги забравила. Както и за тези, с които си пиша от време на време. В блога хората понякога рядко се отбиват, обяснимо е, имат си и други ангажименти, но има и такива, за които знам, че са ми приятели дори и два пъти годишно да се мяркат. Те си знаят, кои са! :)

За тях, а и за всички вас, които сте решили да влезнете точно тук, е това емблематично парче. Тази група винаги е гледана малко с подозрения от хората, които искат непременно да са на "гребена на вълната". Но това не им пречи техните песни още да се слушат, сигурно има защо... :)))









Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sphinx - Благодаря, tera!!! Благодаря за ...
14.09.2009 23:21
Благодаря, tera!!! Благодаря за удоволствието, което ми достави с това великолепно изпълнение!!! Наистина не знам, какво имаш предвид с думите: "тази група винаги е гледана малко с подозрение", но аз харесвам песните им и ги слушам с голямо удоволствие!!!
цитирай
2. tera - :)
14.09.2009 23:32
Имам предвид, че никога не са били много "модни". Специално за Тоника СВ говоря, преди това "скандалният" имидж на Ева е нещо по-друто. :)
Докато Тоника СВ са като " примерни ученици".
Но пък, ако се замислиш никой друг преди тях или пък след тях не е правил песни на тези теми, или поне не толкова известни. Техният "Един неразделен клас" ще си се пее, докато има класове изобщо.
Това имах предвид, но времето си отсява зърното от плявата, както и за много други неща... :)))
цитирай
3. sphinx - Да, права си! Тоника СВ са някак по ...
14.09.2009 23:48
Да, права си! Тоника СВ са някак по детски "чисти" и мелодичните им песни са радост за душата! Невероятния глас на Ваня и въобще...!!!
цитирай
4. visor - Дух Бложи :)
15.09.2009 00:17
Знаете ли, отдавна не бях влизал в блог.бг. Преди имах друга регистрация, която по лични причини изоставих. Но сега духа на блога го почувствах отново. Говоря конкретно за блог.бг. В други блог сайтове като че ли това го няма или поне не е чак толкова изразено. Най-точната дума, с която бих описал усещането е "уют". Този постинг ме "стопли", макар че не познавам и не съм общувал с Тера досега, добавих я в блогрола си едва вчера.
Благодаря ти Тера
цитирай
5. ka4ak - добро утро ученичке!
15.09.2009 08:44
нека да е плодоносна и цъфтяща радостно!!Успех!!!
цитирай
6. tera - sphinx,
15.09.2009 09:12
нали знаеш - на непослушните деца винаги се отделя по-голямо внимание, отколкото на послушните. :)
Или пък защо жените си падали по лоши момчета - щото добрите са им скучни.
Таквиз ми ти работи! :)))
цитирай
7. tera - Здравей, visor :)
15.09.2009 09:19
Отскоро те виждам тук, може да съм мяркала педишната ти регистрация, но няма как да знам.
Що се отнася до уюта и ка4ака тъй ми вика, че му било уютно в моя блог, ама той си е печен лисунгер и знае как да омайва блогърки! :)))

Шегувам се, радвам се, че се отби. Но да те предупредя - не винаги е много уютно специално тук - преди 2-3 постинга си беше големо шоу!!! Но поне на мен ми беше забавно! :)))
цитирай
8. tera - О, ка4ак,
15.09.2009 09:21
точно за теб говорех! :)
Що ми викаш "ученичке", сигур заради невръстната ми възраст?!? :)
Ти на мен трябва "учителко любима" да ми казваш! На що неща те научих, дето и Тошиба не успя да те научи! :)))
цитирай
9. benra - Тоника СВ-
15.09.2009 10:31
има нещо по детски чисто и свежо в песните й.Точно за този ден. Благодаря!
цитирай
10. tera - benra,
15.09.2009 11:00
така е, затова ги избрах. :)
Песните им предават духа точно на онези донякъде безметежни детски и ученически години, когато всичко хубаво предстои, а животът е пълен с очаквания и надежди! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659055
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930