Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 09:36 - Песента
Автор: tera Категория: Музика   
Прочетен: 2848 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 10.06.2009 09:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



с която се събудих и ми се върти от време на време в главата, без да знам защо ...

Даже и не знам, за какво се пее вътре, освен, че една дума нищо не означава.
А две дали означават ... ? :)

Според мен при музиката това е най-ценнто  - предизвиква различни асоциации. Затова хората с носталгия помнят песните от тяхната младост, даже по-скоро от юношеството. Защото там са все едно закодирани онези години и като с машина на времето се връщат обратно в тях.

А какво са любимите песени - нещо, което ни е развулнувало, когато сме го чули или на фона на тази музика сме имали чудесни преживявания, в които после искаме да се върнем. В конкретния случай не знам защо тази песен зазвучава в съзнанието ми от време на време. Когато я чувам се сещам за филма, но той беше доста кървав и Дензъл Уошингтън май прекали да се прави на мъжкар. Но пък Дакота Фанинг играе страхотно или по-скоро не играе.

Даже мислех само да пусна песента, за да я чуете, но после ми се доприказва. Със сигурност ви е позната, а какво ли си мислите като я слушате ...



P.S. bambola, ако прочетеш това, кажи накратко, за какво се пее в песента, por favor :)









Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kuracpalac - Мисля си...
10.06.2009 09:41
...кога ще ми свърши ремонта, че полудях вече ;-)))
цитирай
2. tera - Какво съвпадение ...
10.06.2009 09:44
И аз имам ремонт вкъщи, но като ми се върти тази песен, не мисля за това :)))
цитирай
3. furiika - аз пък се размечтах за отпуска...
11.06.2009 09:24
:))))))))
цитирай
4. tera - Furi,
11.06.2009 10:05
ти май все за това си мечтаеш и за онова, но дай тука да не разваляме доброто впечатление. :)
цитирай
5. kassandra - una palabra no dice nada y al mismo ...
11.06.2009 12:42
una palabra no dice nada
y al mismo tiempo lo esconde todo
igual que el viento esconde el agua
como las flores que esconden lodo

una mirada no dice nada
y al mismo tiempo lo dice todo
como la lluvia sobre tu cara
o el viejo mapa de algun tesoro

como la lluvia sobre tu cara
o el viejo mapa de algun tesoro

una verdad no dice nada
y al mismo tiempo lo esconde todo
como una hoguera que no se apaga
como una piedra que nace polvo

si un dia me faltas no sere nada
y al mismo tiempo lo sere todo
porque en tus ojos estan mis alas
y esta la orilla donde me ahogo

porque en tus ojos estan mis alas
y esta la orilla donde me ahogo


Една дума нищо не казва
и в същото време крие в себе си всичко
по същия начин както вятърът крие водата
както цветята, които калта крие.

Един поглед не казва нищо
и в същото време казва всичко
като дъжда върху лицето ти
или стара карта на съкровище.

Една истина не казва нищо
и в същото време крие в себе си всичко
като клада която не изгаря
като камъкът роден от пръст.

Ако един ден се нуждаеш от мен
ще съм нищо...
и в същото време ще съм всичко
защото
в очите ти са моите криле
и е брега където ще се удавя...
защото
в очите ти са моите криле
и е брега където ще се удавя.
цитирай
6. tera - О, muchas gracias! :)
11.06.2009 12:49
Сега разбирам, защо ми се върти в главата - сигурно съм я разбрала на подсъзнателно ниво, без да знам испански, освен един-два лафа.

Но "в очите ми са твоите криле" ми звучи определено по-добре. :)))


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648114
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031