Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2009 21:09 - Бе къде се бутам и аз между марулите
Автор: tera Категория: Музика   
Прочетен: 1528 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 14:14



  (предаване на живо) Не можах просто да си сдържа импулса докато гледам Мюзик Айдъл, сори, ама кучката нали ми изяде дистанционното и от мързел гледам разни непривични за мен предавания.   Ей сега докато пиша Фънки критикува косата на певицата, абе стилист отсекъде. И от дрешки разбира и от чорапки, и от с"ве. Изобщо журито е толкова добронамерено, че ми липсва Глория да каже : “Тук беше с половин тон по-ниско (или по-високо)” – това си беше култова реплика . Обаче Дони се пробва да я замества с още по-култова забележка “Ти не дишаше с диафрагмата, забеляза ли?” – и насреща мацката кима. Едва ли се сеща с к"во е дишала – ама жури – как да му се противопоставиш? И с дирника да е дишала – пак ще кима.   Такива славословия се леят, че се чудя това жури ли е или хорово изпълнение. Интересното е, че като един започва да хвали и другите нахвалват (тази дума си е мой патент, всички права запазени).   Сега пък Даниел Велчев ми пее “My way”, още малко и ще стигна до двоен оргазъм, добре че в момента се занимавам с писане на постинг, иначе… да му мисли мъжа ми …:)  
Уффф, Вълчев свърши, аз още не съм. Извинете ме за палавото настроение, но този Айдъл си е такъв майтап, че не’ам думи. Журито обсъжда в момента леката дрезгавина на Даниел Вълчев и донаслагват емоционални нотки към изпълнението. Вече много ми идва, градусите толкова се повишиха .. . И концертът продължава, но аз вече се изчерпвам от толкова много емоции, иначе ще се разлея, ще се изпаря и т.н…..   Охххх, нямам сили повече ….

:)))


Benra, за този клип ти говорех:)






Тагове:   шоу,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleonoraknyazheva - И аз нямам.:)
17.03.2009 22:32
;)
цитирай
2. tera - Значи
17.03.2009 22:34
станахме две :)))
цитирай
3. benra - през
18.03.2009 12:54
твоето "перо" Айдълът изглежда много забавен :-)))))))
цитирай
4. tera - beni,
18.03.2009 14:08
сигурно защото вчера много се забавлявах :)
Музата ми дойде от лафа на Дони за диафрагмата, много ме накефи. А и на журито в общи линии мед му капеше от устата, а съм гледала преди как се карат на певците и се държат гадно. Затова ми стана смешно. Сега ще сложа и един клип от предишен кастинг да видиш Фънки там какъв е дзвер :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652437
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930